- FuzioN Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Trenger ikke invites, bruk http://spotify.mikromann.net. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ei ikke så veldig datakompetent klassevennine som skal ha, hadde passet ultramye bedre med invite. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vil du være med hjem å se på min Spotify sier du da. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Ei ikke så veldig datakompetent klassevennine som skal ha, hadde passet ultramye bedre med invite. Her kan du få en ikke så veldig datakompetent klassevenninne inn i ditt hus mens du gjør henne en tjenste. I'd hit it. Vil du være med hjem å se på min Spotify sier du da. Du har så evig rett. Edit: http://www.collegehumor.com/video:1919170 ^_^ Endret 1. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) "I don't know that Atheists should be considered as citizens, nor should they be considered patriots. This is one nation under God."- President George H.W. Bush "The United States is in no sense founded upon the Christian religion" - George Washington Og vi vet jo alle at George H.W. Bush var en mye mer populær president enn Washington, derfor har Bush rett, og jeg skal herved begå selvmord grunnet at jeg ikke er verken Amerikansk, eller patriotisk. Endret 1. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Får vel prøve det ut. Uansett, går og legger meg. godnatt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Får vel finne de mer horisontale kropsstillngene selv. forholdsvis god natt til samtlige. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Er Life on Mars i kveld på NRK3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Faen! Jaja, da blir det fort kjøpt på dvd gitt. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hvordan er den britiske versjonen Mokko? Selv følger jeg med på den amerikanske som jeg syns er ganske så grei. Harvey Keitel er råfeet Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det er ikke Life on Mars uten John Simm, altså den britiske versjonen er best. ^_^ Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Husker jeg leste i VG at NRK hadde kjøpt inn den britiske versjonen og at TV2 hadde kjøpt den amerikanske. Av en eller annen grunn valgte jeg den amerikanske. Selv om det ser stygt ut for en sesong 2 av den, selv om den britiske har fått en sesong 2, så er jeg glad jeg valgte den amerikanske. Harvey Keitel er grunn nok til å velge den fremfor den britiske (som jeg aldri har sett) ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Den orginale pleier vel alltid å være best. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Si ikke det, er en del unntak i filmverdenen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Men dem er det i så fall ikke mange av. Klarer ikke å komme på noen nå i alle fall. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Tenker dere remakes eller oppfølgere nå? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Begge tror jeg. :unsure: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Er jo en drøss gode oppfølgere, ihvertfall. Tilbake til Fremtiden 2, anyone? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Den er ikke like bra som BTTF 1, men det er ikke langt unna. Når jeg tenker meg om er fremtiden ganske kult, så jeg er egentlig litt usikker på hvilken jeg synes er best. Endret 1. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hysterisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå