Vaenas Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ser på Watchmen, men synes den er ganske kjedelig. Rundt halvveis og h ar det ikke så gøy. Blasphemy! Den er ikke såååå gøy. Anyways, lenge siden jeg har vært noe aktiv på SO, har litt opptatt i det siste med skole osv. Skal til å spille litt HoN nå Etter det må jeg finne en ny visual style til skolepcen, liker ikke default til XP Da får du bli med å spille med meg da. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Da er det klart, jeg har omsider fått sansen for AC/DC. Det har tatt meg sikkert 10 år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 AC/DC har noen kule låter, og noen færre dritkule låter. TNT vekker gode minner fra Tony Hawk Pro Skater *tall jeg ikke husker*. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hehe vel foreløpig har jeg kun forholdt meg til hitparaden deres, så jeg har igjen å møte de låtene jeg vet jeg vil hate. Kommer nok aldri til å bli noen stor fan, men nå kan jeg i hvert fall høre på en del og like det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Kjørelæreren min synes jeg var så flink at jeg fikk stor smiley i boka. Om jeg bare klarer å unngå å tygge meg noe mer i leppa/tunga nå mens jeg spiser lasafne nå så skal jeg bli fornøyd. Har rett og slett tygget meg ilepp fire ganger i dag og to i tunga. Vondt gjorde det og, det skal være både Snickers og Twist. Og etter lasagnen skal jeg leke litt gangster i GTA4. Og med gangster mener jeg å drepe olk jeg ikke liker med et nakkeskudd fra en Deagle etterfulgt av drive-by shootibg på alle mulige vitner i nærheten. Og om politiet kommer drar jeg en klassisk amerikansk actionfilm og drar med meg så mange som mulig. Good times. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Fikk lyst til å være gangster i GTA4 selv nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg vurderer å bare barbere meg på den ene siden av ansiktet. Noen som digger? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Been Therese, done Thea, didn't catch. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 http://www.collegehumor.com/video:1731941 Jeg liker det når folk finner den samme låta i alle andre låter. Den har jeg postet før. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg vurderer å bare barbere meg på den ene siden av ansiktet. Noen som digger? Litt unødvendig når du ikke har skjegg, da. edit: læif Endret 1. september 2009 av Mattulf Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 http://www.collegehumor.com/video:1731941 Jeg liker det når folk finner den samme låta i alle andre låter. Den har jeg postet før. En god ting kan ikke postes for ofte! Tenkte fatisk på deg og den Spotify-lista di når jeg så den hehe. Har nå gått igjennom Batman: AA på X360 også. PC-versjonen er faktisk en del vassere. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Litt unødvendig når du ikke har skjegg, da. På den ene siden blir det fort mulig! Må jo starte èn plass Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 http://www.collegehumor.com/video:1731941 Jeg liker det når folk finner den samme låta i alle andre låter. Den har jeg postet før. Og jeg før deg igjen ^^ Men jeg var sikkert ikke den første uansett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 "I don't know that Atheists should be considered as citizens, nor should they be considered patriots. This is one nation under God." - President George H.W. Bush "The United States is in no sense founded upon the Christian religion" - George Washington Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ingen som har postet denne før, er det vel? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Craxdm skulle ikke du spille hon da? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Noen som skal på PolarParty eller? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Faen i helvete (beklager, men er så helvetes sinna!), blir ingen spill. <_< FYTTI HELVETE Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Ingen som har postet denne før, er det vel? Eplefe tror jeg. Men husker ikke. Artig video! Ikke sett den før. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hva heter den siden som gir ut spotify-invites gratis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå