hvo91 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Utrolig mange som går rundt å hoster folk i trynet her på skolen også. >.< Det hadde vært utrolig kjipt å få en ukes fravær så tidlig på året <_<. Ellers så har vi hatt 2 timer fri nå, og vi har fortsatt 2,5 time fri, men det er et elevråd mitt imellom som ødelegger alt for meg :S. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Folk har det kjekt på skolen skjønner jeg. Begynner ikke før klokken 14.15 selv Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg er kun forkjøla og droppa skolen pga latskap. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Chill og være ferdig på skolen tidlig ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Eg savner de dagene der vi sluttet tidlig på ungdomsskolen. De sene dagene og, de er ikke så veldig sene.. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Jeg har møtt Vaenas i dag. Han er koselig Vi hadde aktivitetsdag. Klassen min vant tautrekking i år igjen (mot to klasser). Og det er nok Vaenas sin skyld fordi han brukte all energien sin på sittestilling-øvelsen (han satt der i over en time). TENK PÅ DET DU! >:3 Endret 1. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har møtt Vaenas i dag. Han er koselig Vi hadde aktivitetsdag. Klassen min vant tautrekking i år igjen (mot to klasser). Og det er nok Vaenas sin skyld fordi han brukte all energien sin på sittestilling-øvelsen (han satt der i over en time). TENK PÅ DET DU! >:3 all hail vaenas legger! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Du tenkte vel på dette, Wildheart? Overkåt...:unsure: Lenke til kommentar
Safir Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nei? Jeg og Vaenas hadde aktivitetsdag. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 I morgen skal jeg på overnattingstur med klassen >_> Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vi har engelsk nnannanana. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Kitten has claws! ÆVVE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Wow. Bare wow. OD-dagen's slagord idag er "Hvem er Hemma? Bilen eller banen?" med lavoppløste/polygonerte 3d-rendringer av en "ødelagt" vei. Forferdelig. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Hadde valgdag på skolen idag. Må si at Demokratene hadde den lett feteste representanten^^ Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Valgdag i morgen. Det blir moro : ) Også skal jeg muligens møte drugiS på Lørdag. Det blir enda mer moro Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Haha, gled deg! Det var en eller annen hippie som spurte han om hva partiets synspunkt på hvalfangst var. Det han sa var "de er da smakandes de og". Jeg vil bli som han når jeg blir gammel:3 Endret 1. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg hadde aktivitetsdag på Hovedøya i dag. Klarte å karre oss til en andreplass i fotballturneringen. Tautrekking gikk det verre med. Sliten nå. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har møtt Vaenas i dag. Han er koselig Vi hadde aktivitetsdag. Klassen min vant tautrekking i år igjen (mot to klasser). Og det er nok Vaenas sin skyld fordi han brukte all energien sin på sittestilling-øvelsen (han satt der i over en time). TENK PÅ DET DU! >:3 Og jeg er en super sexy hingst right? Oja satt skolerekord med 1 time og 5 minutter, etter den øvelsen sjanglet jeg framover og klarte ikke å stå selv i løpet av de neste 10 minutten. Jeg visste egentlig ikke at det var aktivitets dag i dag, trodde det var neste tirsdag jeg. Så møtte jo opp i vanlig olabukse og t-skjorte og hette genser jakke tings. Lå en liten pøl med svette foran der jeg sto/satt. Nå har jeg dusjet og ellers har jeg vært innom ski og kjøpt tv, henter den i midttimen i morgen, også skal jeg kjøpe 10-20 mm canon objektiv i morgen. Wildheart du hjelper meg med å bære tvn i morgen right? ^^ Oja vær så snill og ikke bruk >:3, tenker bare mann med baller på haka. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Noen som kunne finne ut for meg hvor mange land som har skrevet under FN menneskerettighetserklæring pr dags dato og sende det til meg på pm? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nå ser jeg Happy Gilmore! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå