Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Utrolig mange som går rundt å hoster folk i trynet her på skolen også. >.< Det hadde vært utrolig kjipt å få en ukes fravær så tidlig på året <_<.

 

Ellers så har vi hatt 2 timer fri nå, og vi har fortsatt 2,5 time fri, men det er et elevråd mitt imellom som ødelegger alt for meg :S.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har møtt Vaenas i dag. Han er koselig :)

 

Vi hadde aktivitetsdag. Klassen min vant tautrekking i år igjen (mot to klasser). Og det er nok Vaenas sin skyld fordi han brukte all energien sin på sittestilling-øvelsen (han satt der i over en time). TENK PÅ DET DU! >:3

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar
Jeg har møtt Vaenas i dag. Han er koselig :)

 

Vi hadde aktivitetsdag. Klassen min vant tautrekking i år igjen (mot to klasser). Og det er nok Vaenas sin skyld fordi han brukte all energien sin på sittestilling-øvelsen (han satt der i over en time). TENK PÅ DET DU! >:3

 

Og jeg er en super sexy hingst right? Oja satt skolerekord med 1 time og 5 minutter, etter den øvelsen sjanglet jeg framover og klarte ikke å stå selv i løpet av de neste 10 minutten. Jeg visste egentlig ikke at det var aktivitets dag i dag, trodde det var neste tirsdag jeg. Så møtte jo opp i vanlig olabukse og t-skjorte og hette genser jakke tings. Lå en liten pøl med svette foran der jeg sto/satt.

 

Nå har jeg dusjet og ellers har jeg vært innom ski og kjøpt tv, henter den i midttimen i morgen, også skal jeg kjøpe 10-20 mm canon objektiv i morgen. Wildheart du hjelper meg med å bære tvn i morgen right? ^^

 

Oja vær så snill og ikke bruk >:3, tenker bare mann med baller på haka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...