Bloodlines Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Arrg. Når jeg er ferdig med gangveivakt, så blir jeg kalt opp igjen for sjekk om alle er i lugaren sin runde irriterende Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Har prøvd det og lagd et tårn så høyt at det når enden av høyde parameterne... gikk litt alvt syns jeg. Look! Men god natt skal bare dusje før jeg legger meg. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Det minnet meg litt om editor mode på cube! Et fantastisk gratis spill som er en ekstremt kul editor mode Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ah... addicted til spillet... Nei natta sier jeg nå og river av meg klæra. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nei, nå et det bare og krype til korset. God natt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Med erfaring i denne sangen velger jeg å legge meg. God natt! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 All by my self! I wanna be all by my self! Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 God morgen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Arg. Jeg skulle egentlig bli kjørt av en kompis til jobb i dag, men han bestemte seg selvfølgelig for å bli syk. Goddamn it. Nå må jeg busse -og bruke masse penger på å busse. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 THIRD! God morgen folkens @Lakus, jeg busse hver eneste dag. 20-30 min til skolen + 350kr måneden så lenge jeg er under 20. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg skal skrive under på lærlingekontrakten i morgen, så da kan jeg få studentkort på bussen, men jeg har tatt bussen i 20-30 minutter og tog i tillegg noen uker nå for 80-150kr per dag. Gleder meg "litt" til å få det kortet. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har lyst på PS3, aller mest pga Heavy Rain. Shits gonna be sooooo cash. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har naturfag. Tavleundervisning er kjeeedelig >_< Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Naturfaglæreren vår dreper faget. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Har en følelse av at jeg sovnet i gymteorien nå nettopp... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Høres ut som om dere koser dere skikkelig ^^ Jeg er på jobb og lurer på om jeg kommer til å vare ut dagen. Er skjelven og har vondt i hodet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 HUff jeg har aldri vært så tidlig oppe på lang tid... Kan bli en lang dag i dag! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Liker at jeg ikke begynner på skolen før om en time ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Vi skal ha matte nuuhh. Litt spent på hvordan det er. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 En løkrull av en kjerring i Eplefe sin klasse brøt svineinfluensa-isolatet sitt etter tre dager for å få tatt klassebilde i går. Fucking marvelous. Snart herjer det svinsk influensa overalt her i huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå