Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Jeg skal iallefall begynne på media når jeg blir stor. Det er vel den beste linja for meg, eller hva?
Det spørs, har du en brennende interesse for å bli mediegrafiker/fotograf/journalist/regissør? Eller vil du bare leke mye med laptopen din? For det finnes en linje som bærer navnet IKT som kanskje passer bedre i så måte.
Skal backup'e og formatere. Så vet dere det.

 

Og, Shampoo? Ikke noe du har glemt å sende i posten? For rundt 6 måneder siden?

Du skal ikke backup'e. Det er ingenting som heter en genetivsapostrof på norsk, og i hvert fall ikke en "nå skal jeg fornorske et engelsk ord"-apostrof. Det heter å ta backup. 8D

IKT? Vil helst leke, ja. Kan du gi en kort description?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AltF4 skulle se dexter, og er ikke mokko sånn.. 15? x)

 

Anywho.

Her er hva jeg brukte det siste kvarteret på

Skjul

Se for deg dette skrivebordet, bare stappa fult av elektronisk dill, sigarettaske, matrester og annet typisk "rotete nerderom" saker.

skrivebord_start.jpg

Jess, fremdeles rotete men nå har jeg i det minste fått rydda en del ting av det.

skrivebord_mellom.jpg

Og her har vi min nåværende (midlertidige :3) arbeidsplass. Gleeeeeeeeeeeeeeeder meeeeeg til ny data :love:

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Den var litt morsom. Han gjorde sola blind og plantene begynte å spise mennesker. Lol.

 

Noe annet som er morsomt er å eie noen andre i et competetive play så mye at det ikke er morsomt engang.

 

Edit: Genetics den var bra den. Har du spilt instrumentene og alt slikt selv som med tsw sangen?

Endret av Vaenas
Lenke til kommentar
IKT? Vil helst leke, ja. Kan du gi en kort description?
Det heter IKT-driftsfag, søk det opp på udir eller bare vent til du kommer i gang med ungdomsskolen. Dere skal helst lære om det da. Ellers er vilbli.no et ålreit sted, og dere kommer garantert til å dra på utdanningsmesser med skolen i tiende.
Lenke til kommentar

Må ikke, Ikt kan du ta førsteåret hvis du vil, men er jo morsommere å gå et år media først da.

 

Men da er det avgjort, så fort morsan flytter til en litt større leiglighet så flytter jeg inn der sammen med hun så bor jeg der til jeg er ferdig med vidregående. Ikke noe mer krangling med en far som ikke gjør noe annet enn å klage og nekter å gi meg penger til klær, og det eneste jeg får fra han utenom lov til å bo her og strømmen er de 3-400 kr med mat det koster dem å brødfø meg. Tror ikke at det blir noe utopia regelfritt hos morsan, men der går det faktisk ann å snakke med hvis jeg er uenig og kanskje få medhold, og ikke plent nei til alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...