- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg skal iallefall begynne på media når jeg blir stor. Det er vel den beste linja for meg, eller hva?Det spørs, har du en brennende interesse for å bli mediegrafiker/fotograf/journalist/regissør? Eller vil du bare leke mye med laptopen din? For det finnes en linje som bærer navnet IKT som kanskje passer bedre i så måte.Skal backup'e og formatere. Så vet dere det. Og, Shampoo? Ikke noe du har glemt å sende i posten? For rundt 6 måneder siden? Du skal ikke backup'e. Det er ingenting som heter en genetivsapostrof på norsk, og i hvert fall ikke en "nå skal jeg fornorske et engelsk ord"-apostrof. Det heter å ta backup. 8D IKT? Vil helst leke, ja. Kan du gi en kort description? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Men brb folkens. Må koble fra laptopen (batteriet funker ikke) før jeg flytter om på de to skrivebordene og gjør alt klart til dagen maskinen kommer Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Gal_ape, signaturen din er forøvirg en linje for stor (4 er maks). Fjern mellomrommet mellom det du har i skjul og GT så er du i mål! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Fyyy faen, for en slitsom dag. Går det noe på tv i kveld? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Min tv skal straks vise Dexter. På vei i seng. Natta! Endret 31. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Skjer med at folk legger seg tidlig a? o_o Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) AltF4 skulle se dexter, og er ikke mokko sånn.. 15? x) Anywho. Her er hva jeg brukte det siste kvarteret på Skjul Se for deg dette skrivebordet, bare stappa fult av elektronisk dill, sigarettaske, matrester og annet typisk "rotete nerderom" saker. Jess, fremdeles rotete men nå har jeg i det minste fått rydda en del ting av det. Og her har vi min nåværende (midlertidige :3) arbeidsplass. Gleeeeeeeeeeeeeeeder meeeeeg til ny data Endret 31. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Du sier noe der. Også har han Mac. Usj:S Se denne: http://dagobah.biz/flash/Magic_mirror.swf Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Den var litt morsom. Han gjorde sola blind og plantene begynte å spise mennesker. Lol. Noe annet som er morsomt er å eie noen andre i et competetive play så mye at det ikke er morsomt engang. Edit: Genetics den var bra den. Har du spilt instrumentene og alt slikt selv som med tsw sangen? Endret 31. august 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
psyched Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er det ikke sånn at man må gå et år media eller noe annet for at man skal kunne gå IKT? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 IKT? Vil helst leke, ja. Kan du gi en kort description?Det heter IKT-driftsfag, søk det opp på udir eller bare vent til du kommer i gang med ungdomsskolen. Dere skal helst lære om det da. Ellers er vilbli.no et ålreit sted, og dere kommer garantert til å dra på utdanningsmesser med skolen i tiende. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Må ikke, Ikt kan du ta førsteåret hvis du vil, men er jo morsommere å gå et år media først da. Men da er det avgjort, så fort morsan flytter til en litt større leiglighet så flytter jeg inn der sammen med hun så bor jeg der til jeg er ferdig med vidregående. Ikke noe mer krangling med en far som ikke gjør noe annet enn å klage og nekter å gi meg penger til klær, og det eneste jeg får fra han utenom lov til å bo her og strømmen er de 3-400 kr med mat det koster dem å brødfø meg. Tror ikke at det blir noe utopia regelfritt hos morsan, men der går det faktisk ann å snakke med hvis jeg er uenig og kanskje få medhold, og ikke plent nei til alt. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Noen som har tenkt over at dette er siste dagen i august i 2009? denne dagen kommer ei til å returnere noen gang. Endret 31. august 2009 av Leaf Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Fire måneder og en drøy time igjen av 2009.. tiden går! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Og takk djevelen for det. Vet bare at jeg ikke liker å tenke på datoen 31. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Du skal ikke backup'e. Det er ingenting som heter en genetivsapostrof på norsk, og i hvert fall ikke en "nå skal jeg fornorske et engelsk ord"-apostrof. Det heter å ta backup. 8D Genitivsapostrof (ikke genetiv) brukes i ord som slutter på s, x og z. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 ahahaha, Minecraft er episk xD "teletubbie! stop deleting all my shit, you cockmonger" Lost connection. You were banned Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Spill som går ut på å bygge en verden av blokker. Greia er at man også fjerne dem, og dermed er det et paradis for destruktive og barnslige drittunger som meg^^ http://www.minecraft.net/ Det er i 3D og shit, burde prøves av alle=) Endret 31. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 neeeeeeeeeei:U fant ut at jeg bootycalla en venninne på lørdag xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå