AltF4 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Smørdbrødlista di sier meg ingen ting, men gratulerer! Kjenner følelsen. Dyr? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Med skjermen, som jeg gjør ferdig bestilinga nuh, blir det vel omtrent 12659,- Dæven steike dette blir noe annet enn min 5 år gamle stasjonære (Intel Centrino 2,5Ghz, 1Gb ram, random ati kort og en 19" skjerm. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 så det ble en windows pc tilslutt Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Yepp. Er ikke til å unngå at man får utrolig mye mer for mye mindre penger når man velger windows. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ateuz, skal dere ta klassebilde imorgen? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ateuz, skal dere ta klassebilde imorgen? Vi tok idag. Gikk veldig fort greit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg skal iallefall begynne på media når jeg blir stor. Det er vel den beste linja for meg, eller hva?Det spørs, har du en brennende interesse for å bli mediegrafiker/fotograf/journalist/regissør? Eller vil du bare leke mye med laptopen din? For det finnes en linje som bærer navnet IKT som kanskje passer bedre i så måte.Skal backup'e og formatere. Så vet dere det. Og, Shampoo? Ikke noe du har glemt å sende i posten? For rundt 6 måneder siden? Du skal ikke backup'e. Det er ingenting som heter en genetivsapostrof på norsk, og i hvert fall ikke en "nå skal jeg fornorske et engelsk ord"-apostrof. Det heter å ta backup. 8D Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hadde dere noe tema? Vi skal ha pimp&hoe det kan bli interrisant.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Du er en nydelig "ho" Atsjonas. "Hoe" er forøvrig et hageredskap. Og da mener jeg ikke en slange du bruker til pløying if you catch my drift. Endret 31. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 signaturen min er ikke for stor, sant? P: Er så glad for den nye pcn at jeg bare må være litt showoff atm.. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hadde dere noe tema? Vi skal ha pimp&hoe det kan bli interrisant.. Hehe morro hvordan pimp&hoe alltid ender opp som tema Men vi hadde ikke tema. Eller...når jeg tenker meg om...vi hatt nesten et tema da. Trøtte gutter i arbeidsbukse Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Du er en nydelig "ho" Atsjonas. My pimp Hadde dere noe tema? Vi skal ha pimp&hoe det kan bli interrisant.. Hehe morro hvordan pimp&hoe alltid ender opp som tema Men vi hadde ikke tema. Eller...når jeg tenker meg om...vi hatt nesten et tema da. Trøtte gutter i arbeidsbukse Det blir morro ja, må finne noen ting jeg kan bruke nå bare Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 vis du har en svær "cane" og en pelskåpe så hadde det gjort seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Fant ikke så mye. Får vel stelle meg litt i baken hvis det går. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hadde dere noe tema? Vi skal ha pimp&hoe det kan bli interrisant.. Morsomt helt til du innser att de lurte deg så du er den eneste. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Vi hadde debatt i forbindelse med valget i dag. Jeg vet hvem representanten for høyre er. I know all the dirty secrets. Mohaha. Det sugde forresten. Alle oppførte seg som barnehageunger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Barnehageunger kan oppføre seg langt mer fint og eksemplarisk enn de fleste voksne sånn btw. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Barnehageunger kan oppføre seg langt mer fint og eksemplarisk enn de fleste voksne sånn btw. Vertfall disse her. Jeg ble mektig lei av å høre på at de rakket ned på hverandre. Dessuten var Høyre og FRP mer opptatt av å whine over nynorsk enn ting som faktisk er litt viktig. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Da skrur jeg av Macen for i kveld.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Høres unektelig ut som politikere ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå