Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Fnis. Jeg er eklere enn dere alle. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vet du har mange syke fetisher, men ærlig talt ingen hadde klart å "do that thing". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Hvordan kan jeg se ut som en pimp? Vi skal ta klassebildet imorgen, og vi har kommet frem til at Pimp&Hoe skal være temaet. Har tenkt masse kjeder rundt armene og nakken, evt solbriller. Noe mer jeg kan ha? Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vet du har mange syke fetisher, men ærlig talt ingen hadde klart å "do that thing". Jeg har ingen fetisjer. Men du vet...det kan rettes på. >:3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Du kunne sikkert ha stukket den inn i alle de hullene der. Ew. ææææææææææææææsj det var sånn "riste på hodet sidelengs" ekkelt Vedder på at du sitter å fapper til morra de og da har det ikke så mye å si.^^ Morra mi? Æsj. Nei jeg foretrekker !!!NHAA du får aldri vite hva som floater min boat;D Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 >:3 ITS A LION! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 >:3 ITS A LION! GET IN THE CAR! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Har forklart navnet mitt før, gidder ikke å gjøre det igjenn Link til post hvor du forklarer navnet ditt da? Jeg har hukommelse som en gullfisk=3 Hvordan kan jeg se ut som en pimp? Vi skal ta klassebildet imorgen, og vi har kommet frem til at Pimp&Hoe skal være temaet. Har tenkt masse kjeder rundt armene og nakken, evt solbriller. Noe mer jeg kan ha? Hatt med fjør i! Fo shizzle;D Jeg vet du har mange syke fetisher, men ærlig talt ingen hadde klart å "do that thing". Jeg har ingen fetisjer. Men du vet...det kan rettes på. >:3 Har ikke du noen fetisjer? o.O Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Tror hun har en fetish for folk med satanist-avaterer på 80x80 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Den smilyen der ser ut som en mann med baller på hakka som jeg har nevnt før. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Den ser bedre ut enn alle tre-tallene folk strør om seg med i hvert fall. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 "Seksuell fetisjisme er seksualitet der konkrete gjenstander, handlinger eller ideer blir tillagt seksuell tiltrekningskraft". "Fetisjisme defineres ved at et ikke-levende objekt blir brukt som stimulus for å oppnå seksuell opphisselse og tilfredsstillelse". Kan ikke si jeg kommer på noe spesielt, gitt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Flere folk er enig med meg, den ser ut som en mann med baller på haka. Sikkert det Wildheart har fetish for. *Feeding time* Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Tror hun har en fetish for folk med satanist-avaterer på 80x80 Haha, helt riktig. Såvidt jeg vet så har hun allerede type;) Den ser bedre ut enn alle tre-tallene folk strør om seg med i hvert fall. Pfft. Du liker den ikke bare pga. jeg bruker den så ofte:3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Flere folk er enig med meg, den ser ut som en mann med baller på haka. Sikkert det Wildheart har fetish for. *Feeding time* Jeg vet om en som har baller på haka. =)<3 Endret 31. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Flere folk er enig med meg, den ser ut som en mann med baller på haka. Sikkert det Wildheart har fetish for. *Feeding time* You got me. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Åh, den SMS'en var visst feilsending. ^_^ Sto ikke akkuratt det beste om folk der. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Pfft. Du liker den ikke bare pga. jeg bruker den så ofte:3 Tviler egentlig på at det er grunnen, men det kan jo være noe i underbevisstheten min som kontroller. Synes egentlig bare at det tre-tallet ikke ser ut som et ansiktsuttrykk i det hele tatt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Flere folk er enig med meg, den ser ut som en mann med baller på haka. Sikkert det Wildheart har fetish for. *Feeding time* Jeg vet om en som har baller på haka. =)<3 Butters i South Park har det en episode. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Den er genial. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå