Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Fordi av en eller annen grunn ble jeg det. Ikke på noen eller noe sånt, bare sånn helt generelt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Så gå og gjør noe med det istedenfor å skriv det her! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 uauaæææ hold slikt for deg selv, mann xD Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Det verste er at vi vet hva han skal gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Dere får ikke lese det allikavell. Endret 31. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 At jeg er overkåt? Overkåt, overkåt og atter overkåt. Men sånn da er det fikset, søkte på loch ness humanform, gjorde susen mot det. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Jonas.. jeg tror ikke vi kan lane Gears 2 hos AltF4. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 ÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ Vaenas er skækk xD Vent... blir ikke det kind of furrie, men med skjell istedet for pels? :U Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Morn. Vært oss en venn i hele dag etter skolen. Prøvde Wii Sports Resort. Morn. Vært oss en venn i hele dag etter skolen. Prøvde Wii Sports Resort. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 ÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆHÆ Vaenas er skækk xD Vent... blir ikke det kind of furrie, men med skjell istedet for pels? :U ... Tror du faktisk vet hva jeg mente med det, å se på noe så horribelt fjernet faktumet at jeg var kåt, jeg ble faktisk kvalm istedet, men greit kan spille med på at jeg er litt skækk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Link til nøyaktig hva du så på, og nei, jeg trodde du faktisk fappa til det. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Vær ærlig, hvem av dere har sendt meg en SMS? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Den er ikke fapable for noen tror jeg ikke engang for deg: http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/po...sters/img/8.jpg Var ikke den jeg håpte på å finne når jeg søkte men den gjorde susen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Den er ikke fapable for noen tror jeg ikke engang for deg: http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/po...sters/img/8.jpg Du glemmer den syke lille fjortizen med det skumle navnet. *FAP FAP FAP FAP* Edit: Jeg skremte dere bort 8D! Endret 31. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Den er ikke fapable for noen tror jeg ikke engang for deg: http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/po...sters/img/8.jpg Var ikke den jeg håpte på å finne når jeg søkte men den gjorde susen. Hva mener du med "ikke engang for deg"? ):U og lolidude, er det meningen at navnet ditt skal være en combo av loli og dude? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er lenge siden sist nå folkens. Men har holdt på med et prosjekt der jeg skal lage en pen sang. Dette er det jeg har kommet opp med så langt og trenger seriøs ærlig respons. Det skal selfølgelig bli mer instrumenter og lignende, men dette er melodien jeg kommer til å bruke. Håper på respons! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Du kunne sikkert ha stukket den inn i alle de hullene der. Ew. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Vedder på at du sitter å fapper til morra de og da har det ikke så mye å si.^^ Du kunne sikkert ha stukket den inn i alle de hullene der. Ew. Og folk kaller meg nasty? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Ansiktet mitt var litt /care under siste episode. Prison Break? Mitt var mer i retning av /sad. Eventuelt /cry. Endret 31. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Den er ikke fapable for noen tror jeg ikke engang for deg: http://news.bbc.co.uk/nol/shared/spl/hi/po...sters/img/8.jpg Var ikke den jeg håpte på å finne når jeg søkte men den gjorde susen. Hva mener du med "ikke engang for deg"? ):U og lolidude, er det meningen at navnet ditt skal være en combo av loli og dude? Har forklart navnet mitt før, gidder ikke å gjøre det igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå