- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Tell me, hvorfor slo du opp? @Laland Det tror jeg strengt tatt ikke du kunne hatt noe mindre med å gjøre.. Nei, egentlig ikke. Unntatt med hvor mye hår du har...der nede. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) @teletubbiekid: Fordi det var -dare I say it- trist? @HCG: Dagens random? *high-five* Endret 31. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 @teletubbiekid: Fordi det var -dare I say it- trist? Offor dumpa du henne hvis det var trist? Erru helt skækk eller? Unnskyld meg hvis jeg er litt vel påtrengende nå, men jeg er i Dr. Phil-mood såeh... stol på meg;D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nok en gang kommer teletubbiekid med velskrevne betraktninger. Synes selv den siste episoden av Prison Break var trist. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Noens som vet om et bra program man kan bilder med, filme med osv.? EDIT: Til webcam. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nok en gang kommer teletubbiekid med velskrevne betraktninger. Ikke alle er like høytidelige og seriøse som deg, drugis. Personlig ser jeg på internett som en lekeplass=3 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Internett er en eneste stor lekeplass, morsomt å leke med folks sinn over nettet også. Toy with your mind i say. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er vel der jeg sitter hele dagen, ikke sant, Mokko? :rolleyes: Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er ikke noe hyggelig å slå opp med kjæresten, da. Man er veldig ofte fremdeles glad i vedkommende også, selv om det ikke fungerte av ulike grunner. Uansett. teletubbiekid later som om han er barsk og brutal. Hemmeligheten er at han...vel..jeg skal ikke si at han har et stort hjerte, men han er hakket bedre enn han fremstår her. =D Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er jeg? o.O Nøyaktig hva er det som får deg til å si det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ansiktet mitt var litt /care under siste episode. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Teletubbie er en søt liten "skapning" som fremstår på det utrolige irriterende programmet på tv'n. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Teletubbie er en søt liten "skapning" som fremstår på det utrolige irriterende programmet på tv'n. hæææææ? xD *anyways, tid for fóring* Endret 31. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg hater xbox.com. Det står "Logg På" ikke lag en ny konto for faen! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Er jeg? o.O Nøyaktig hva er det som får deg til å si det? Nå kan du lure! ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Teletubbie er en søt liten "skapning" som fremstår på det utrolige irriterende programmet på tv'n. hæææææ? xD *anyways, tid for fóring* Det er sant et nick bør vise fram noe av hvem brukeren er. Det gjør nicket mitt, iallefall. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Overkåt.... :unsure: Lenke til kommentar
Safir Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Overkåt.... :unsure: Da vet jeg det. Takk, nå kommer jeg til å tenke på det hver gang jeg ser deg. x) Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Nå kan du lure! ^^ Jeg er clueless :V Det er sant et nick bør vise fram noe av hvem brukeren er. Det gjør nicket mitt, iallefall. Ayay, skjønner xP Hvis man kombinerer nicket og avataren min så har man vel meg i et nøtteskall. Eller noe... Og offor skrev du overkåt? o.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå