Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Sant så sant. Var det beste som kom inn i noen av photoshop konkuransene da. Er vel ikke noe gærnt med det? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Nei nei, jeg ville bare poengtere det^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Små barn store gleder:) skulle ønske jeg og var liten igjen! Du er liten. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Men det er litt morsomt da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hva er morsomt? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 At jeg er nærmere i slekt med den orginale blodslekten av norges konger enn den nåværende kongen. Og at slekten min er adlet, og har styrt norge i 10 år. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Kjipt for deg å tenke på at du ikke er prins idag da, eller hva? xD Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Denne er morsom: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Ja når du sier det. Samtidig som vi har eid store deler av både Norge og Svergie (Det var en del av Norge før). Men men hva skjer da mine undersåtter? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Farfaren min var hvalfanger. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Jeg likte dagens stripe Vaenas, hvor langt tilbake i tid er det snakk om? (når denne familien din regjerte.) Edit: Broren til oldemoren min har fått krigskorset. Det er den samme utnevnelsen som Max Manus og gutta fikk. Edit2: Apropo kongefamilien. De hadde ikke eksistert hadde det ikke vært for denne broren til oldemoren min. Endret 30. august 2009 av Error Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Ja når du sier det. Samtidig som vi har eid store deler av både Norge og Svergie (Det var en del av Norge før). Men men hva skjer da mine undersåtter? Jeg lurer litt på hvor du har lært norsk adelshistorie og slektsforskning. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg spiller Arkham Asylum. Og jeg får ikke denne ut av hodet mitt: Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Små barn store gleder:) skulle ønske jeg og var liten igjen! Jeg gleder meg fremdeles dritmye når jeg skal hente ny hardware ol. på posten Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Faren min har et barskt skjegg. Når vi først snakker om vår familiehistorie liksom... Endret 30. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Er ikke jeg som kan noe om dette, men min grand onkel som jeg var innom i dag, han hadde akkurat funnet det ut, men det var på 1600 -tallet engang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Er ikke jeg som kan noe om dette, men min grand onkel som jeg var innom i dag, han hadde akkurat funnet det ut, men det var på 1600 -tallet engang. Er familien din dansk eller svensk? Eller tysk? Og er dere uradel eller brevadel? For de aller fleste norske adelsslekter døde ut på 1500-tallet (de som ikke allerede var vekke pga. svartedauden). Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Før Vaenas svarer tar jeg en kjapp gjetting på at han ikke spurte grandonkelen sin om de tingene, og altså ikke vet svaret. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Ikkje vet jeg, kan ikke noe om sånt, har bare hørt på det grand onkelen min sa jeg. Men søkte opp navnet han nevnte, viser seg at jeg misforsto litt hva han sa da, men regjerte under kongen. Men whatever.... fortsatt adlet: http://www.snl.no/.nbl_biografi/Anders_Green/utdypning Edit: btw... bare lest de første setningene av hva som står der. Endret 30. august 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Damn... Jeg var ikke her når dere sang tenacius D En episk film! Skal dusje så tar vi kickapoo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå