teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Sitter dere her og synger hver deres sang eller dere samstemte? I så fall ville jeg satt pris på om dere kunne dele med oss uinvidde hva i helvete det er dere kauker om. Tenacious D - Beelzeboss kniz, har du ikke sett den? Filmen altså Endret 30. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er syyyyk. Somebody say swineflu! Jeg får iallefall fri i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 dude, we've been through so much shit, deactivated lasers with my dick now its time to blow this fucker down! C'mon Kage now it's time to blow doors down I hear you Jables now it's time to blow doors down Light up the stage cause its time for a showdown We'll bend you over then we'll take you to Brown Town Now we've got to blow this fucker down He's gonna rape me if we do not blow doors down Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er syyyyk. Somebody say swineflu! Jeg får iallefall fri i morgen. Alt for deg min kjære lakus! Swineflu!!!!! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) C'mon Kage 'cause it's time to blow doors down! We'll pile drive ya, it's time for the smack down! Hey Antichrist-a, Beelzeboss! We know your weakness! Our rocket-sauce! We rock the casbah! and blow your mind! We will defeat you! for all mankind! You hold the scepter, We hold the key! You are the devil, We are the D! Endret 30. august 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 We are the D!We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D!! Skjul We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! We are the D! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Tribute er bedre enn Beelzeboss, vil jeg mene. Elsker den sangen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) er den beste sangen deres! LETT! Hvis du er uenig så burde du eksperimentere mer. Så det så=3 Endret 30. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg er syyyyk. Somebody say swineflu! Jeg får iallefall fri i morgen. Yay a comrade in arms. Men det skuffer meg litt at man ikke begynner å grynte av svineinfluensaen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Papagenu er bare... snål. Mye bedre å se den på film enn å høre på den. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Altså .Den beste sangen er MASTER EXPLODER ! Holdet på å dø inni meg når den sangen kom i filmen. (Hadde ikke sett filmen før og så den sammens med Mary Jane) Endret 30. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 "så dette er første gangen du møter vennene dine?" Quote fra frumtreffet... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Papagenu er bare... snål. Mye bedre å se den på film enn å høre på den. Papagenus snålhet er det som gjør den vakker. Du forstår deg ikke på moderne kunst ser jeg... tsk tsk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 "så dette er første gangen du møter vennene dine?" Quote fra frumtreffet... Moro, meget moro. ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Selve sangen er ikke i verdensklasse, men jeg skal innrømme at jeg nesten lo meg ihjel når jeg så det på film for første gang. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Ja fy faen det er den beste delen av hele filmen^^ Føler meg groovy bare av å høre sangen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Første gang jeg spurte om COD4 rejected mamma spillet, men nå sa jeg at fire i klassen min har det. Det gikk. Hun gikk også med på et spill til, fordi det var så billig. Jeg er i lykkerus. Imorgen, skal jeg bestille COD4, hente 32''-TV'en min og lage min egen nettleser. Gleder meg. Men først er det jo selfølgelig skole. Men siden alle de tingene skjer gjør det ikke noe. God natt. B) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Små barn store gleder:) skulle ønske jeg og var liten igjen! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Folkens dere snakker med en i adlet slekt, og har styrt norge i 10 år, og derfor er nærmere den originale kongeslekta enn den nåværende. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) DUUUUUUU har tatt bildet mitt og gjort det til en avatar! *peke på intenst og lenge* Endret 30. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå