Nøtte Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Du må jo se alladin på disney channel! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 At det ofte kan være et helvete med kundeservice fordi du har 0 rettigheter. Betal med Mastercard hvis du kan. Da har du forsikring. Hvis du bestiller fra amerikanske butikker er en gyllen regel (for meg i hvert falll, jeg følger alltid den) maks 20 dollar for varen. Da har du slingringsmonn for valutaen. Porto kommer i tillegg, og utgjør derfor ingen fare for toll. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Woah. Total Drama Island på Cartoon Network er noe av det drøyeste jeg har sett innen Barne-TV. Direkte sitater: "Hvor jævlig føler du deg nå?", "Jævla hurper", "Jeg er for ung til å dø! Jeg har ikke engang fått meg et ligg!", for å nevne noe. Ohohoh, opptak? Husker moren min klikka helt når de oversatt ett ord til ''fanden'' på ett tv-program når jeg var liten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Dårlig humor viss jeg ler veldig godt av denne? Endret 30. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Ohohoh, opptak? Dessverre, har ikke tatt noe opptak. Kan søke litt rundt. Nå er faktisk siste episode, den åpner med "Hvordan 8 uker her på øya har vært? Helt jævlig" og "Hva jeg synes om folka her? Helt jævlige, spør du meg". Lolwut? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Igår ble jeg assaulta av en drita tard som trodde han var en elg. Han løp mot meg med hodet framover og brølte. Fant han i hagen når han prøvde å dra på oppdagelsesferd alene. Det var skummelt O_O Du lekte vel jeger med han 8D? Jeg dro fram hånda mi, akkurat som Neo i Matrix 2, og lot han løpe inn i håndflaten min med trynet sitt=3 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Nydelig sang! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Dårlig humor viss jeg ler veldig godt av denne? Jeg tør påstå at du har det ja. -_- Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Lol, jeg har 3 servere.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Cloudemyx, hva het den sangen du posta i vurder sangen over deg tråden hvor det var en japansk goth-chick som sang til no j-death metal greier? Husker det var masse svarte og røde kulisser... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Cloudemyx, hva het den sangen du posta i vurder sangen over deg tråden hvor det var en japansk goth-chick som sang til no j-death metal greier? Husker det var masse svarte og røde kulisser... Det var Yousei Teikoku med sangen Hades - The Bloody Rage Lenke til kommentar
Safir Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Stilig låt. ^^ Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hmmm... mener å huske at den var bedre... Vel, videon er iaffal pen å se på^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Ohohoh, opptak? Dessverre, har ikke tatt noe opptak. Kan søke litt rundt. Nå er faktisk siste episode, den åpner med "Hvordan 8 uker her på øya har vært? Helt jævlig" og "Hva jeg synes om folka her? Helt jævlige, spør du meg". Lolwut? Oldemoren min på 90 pleide altid å si jævelig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Yay, Viking til Xbox i posten i dag. \o Så gjenstår det selvsagt å se om Play-Asia snakket sant da listen deres over regionskompatibilitet sa det kom til å virke... Endret 30. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Er man leet, kommer man til Mine innlegg ved å trykke dette: CTRL+T - F - Pil ned - Enter. Endret 30. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Er man leet, kommer man til Mine innlegg ved å trykke dette: CTRL+T - F - Pil ned - Enter. Eller Windowsknapp+R og skrive firefox Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Hah, nope. Er man nerd surfer man på nettet med en selvlagd browser. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Yay, Viking til Xbox i posten i dag. \oSå gjenstår det selvsagt å se om Play-Asia snakket sant da listen deres over regionskompatibilitet sa det kom til å virke... Bra spill! Tok meg riktignok over ett år å fullføre. Endret 30. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. august 2009 Rapporter Del Skrevet 30. august 2009 Jeg skjønner ikke dette skole-greiene. Hvorfor svarer jeg kort og konsist på alle oppgavene? Jeg er ikke vant med dette, jeg er vant med oppgaver som "skriv minimum 1000 maks 2000 ord om opplysningstidens idealer" og så "skriv en tekst på 2-3 sider (Times New Roman str. 12 1 1/2 linjeavstant) om den britiske koloniseringen av nord-amerika og grunnlaget for det endelige opprøret (borgerkrigen)". Ikke 1: hva var det sentrale i opplysningstidens tenkning? 2: hva mente locke med folkesuverenitetsprinsippet? 3: hva mente montesquieu med maktfordelingsprinsippet etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå