Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At det ofte kan være et helvete med kundeservice fordi du har 0 rettigheter.

 

Betal med Mastercard hvis du kan. Da har du forsikring.

 

Hvis du bestiller fra amerikanske butikker er en gyllen regel (for meg i hvert falll, jeg følger alltid den) maks 20 dollar for varen. Da har du slingringsmonn for valutaen. Porto kommer i tillegg, og utgjør derfor ingen fare for toll.

Lenke til kommentar
Woah. Total Drama Island på Cartoon Network er noe av det drøyeste jeg har sett innen Barne-TV. Direkte sitater: "Hvor jævlig føler du deg nå?", "Jævla hurper", "Jeg er for ung til å dø! Jeg har ikke engang fått meg et ligg!", for å nevne noe.

Ohohoh, opptak? :D

 

Husker moren min klikka helt når de oversatt ett ord til ''fanden'' på ett tv-program når jeg var liten :p

Lenke til kommentar

Igår ble jeg assaulta av en drita tard som trodde han var en elg. Han løp mot meg med hodet framover og brølte. Fant han i hagen når han prøvde å dra på oppdagelsesferd alene. Det var skummelt O_O

Du lekte vel jeger med han 8D?

Jeg dro fram hånda mi, akkurat som Neo i Matrix 2, og lot han løpe inn i håndflaten min med trynet sitt=3

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke dette skole-greiene. Hvorfor svarer jeg kort og konsist på alle oppgavene? Jeg er ikke vant med dette, jeg er vant med oppgaver som "skriv minimum 1000 maks 2000 ord om opplysningstidens idealer" og så "skriv en tekst på 2-3 sider (Times New Roman str. 12 1 1/2 linjeavstant) om den britiske koloniseringen av nord-amerika og grunnlaget for det endelige opprøret (borgerkrigen)". Ikke 1: hva var det sentrale i opplysningstidens tenkning?

2: hva mente locke med folkesuverenitetsprinsippet?

3: hva mente montesquieu med maktfordelingsprinsippet etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...