AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Sitter fast med noe heistull i Shadow Complex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Sitter fast med noe heistull i Shadow Complex Zealuu spiller òg Shadow Complex. Holder meg unna mitt elskede Fable + Fallout 3. :< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Hvor langt har han kommet? Og jeg legger dere herved til som venn Endret 29. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg har rundet det, kjører andre gjennomgang på høyere vanskelighetsgrad nå. Tenkte egentlig å få tak i alle items osv. på den saven jeg hadde, men mot slutten blir det veldig vanskelig å manøvrere - et område initierer den siste bosskampen, mens et annet er fullstendig sperret av. Så jeg tok heller hele greien på nytt, og denne gangen stopper jeg progresjonen på et lagelig tidspunkt, og plukker opp alt jeg har glemt av gold bars, pass keys og annet rask så jeg kan få 100% items-achievementen. Level 27 nå, pew pew. Hvis jeg orker, så skal jeg runde det to ganger til - en på Insane for å få Jason opp til en level som er såpass høy at det i det hele tatt er mulig å fullføre spillet på Easy med bare 14% (eller hva det nå var) av alle items. Regner med de 14% er det absolutte minimum man må ha for å fortsette historien i spillet, ingen oppgraderinger eller secret-greier. Endret 29. august 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Ok. Har akkurat fått raketter. Får man ikke begynne på nytt med alt utstyret etter å ha rundet det? Jeg har forstått det slik, kjipt om jeg har misforstått! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Du beholder egentlig bare levels, de økte "statsene" de gir deg, og eventuelle andre, permanente oppgraderinger du har fått i kraft dem (som regel hver tiende). Level 20 er f.eks. at hele kartet "oppdages", inkludert items. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Det er ganske morro å se på folk være drita når man ikke har drukket noe selv. Det som var mest gøy/skremmende var da ei måtte bli hentet av faren fordi hun var helt borte. Siklet og klarte ikke å stå selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Bah, så om jeg skal finne alt så må jeg altså gå rundt før jeg runder det? Hadde håpet jeg beholdt drakta og våpenet også. Endret 29. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Akkurat hvor er det hjemme laget pizza holder til? Bare å finne nummeret, Ananas ringer. Dette trenger nok ingen kommentar i chattedelen i gamer.no forumet.... U ppl moa! EDIT: Noen som så "the insider" på tv2? Endret 29. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Akkurat hvor er det hjemme laget pizza holder til? Bare å finne nummeret, Ananas ringer. Pass på! Tunfisk biter. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jepp. Men da kan det være en god trøst i dette: Rimelige fly resier til hele verden. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 EDIT: Noen som så "the insider" på tv2? Jepp. Eller ihvertfall siste halvdel. Virka som en god film. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jepp. Men da kan det være en god trøst i dette: Rimelige fly resier til hele verden. Har fly skrekk? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Pass på! Tunfisk biter. Tunfisk biter i olje, for å være presis. I samme grad som at ananas ringer i juice. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Og Frank furter hele tiden. God natt Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 EDIT: Noen som så "the insider" på tv2? Jepp. Eller ihvertfall siste halvdel. Virka som en god film. Den var awesome! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Berg en kystby på vestlandet. Hvem tar den, mon tro? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Patching av WAR-klient underway. Fint med gratis trials når man bare vil teste klassene som ikke var med ved launch uten å måtte reaktivere kontoen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 http://open.spotify.com/track/7bBrQ3nu5Hl1JM08yKRxm9 Må bare poste den før jeg legger meg. Veldig fin og melodisk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Avbrøt jeg Glir Forbi for den herlige vokabulære opplevelsen der? Det må jeg si var en positiv forandring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå