Psykake Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Du gir ingen mening sånn det står nå... Mente selvsagt: Kjøper du et skikkelig headset.. så så = isolerer disse mye bedre mot støy, og lyden i de er helt konge. x 1000000 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hjemmebruk = Headset Utebruk, på farten osv = Et skikkelig sett med plugger som koster fra 7-800 spenn og oppover. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Personlig har jeg et sett til 150 spenn med nakkestropp jeg er veldig fornøyd med. Den forskjellen som er på propper til 800 og de til 150 er ganske liten syns jeg, og da bruker jeg heller mellomlegget på musikk. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Du gir ingen mening sånn det står nå... Mente selvsagt: Kjøper du et skikkelig headset.. så så = isolerer disse mye bedre mot støy, og lyden i de er helt konge. x 1000000 Ja, men så har jeg et skikkelig headset, og jeg vet at det er myyyye bedre en plugger... Og jeg har akkurat brent av 2700 på iPhone så jeg følte ikke for og betale 700kr for propper som jeg ikke bruker så ofte. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hehe, skjønner da det min gode backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Tror ikke gårsdagens glade spasertur gjennom regnet var verdens beste idé selv om det var flott der og da. Nå er jeg smådett i desa, litt tett i hodet og jeg har vondt i halsen. Godt jobba, Lakus! Virkelig imponerende stykke arbeid. Men nå lager jeg meg wienerpølsær med stekte potitbåtær. Er lenge siden jeg har vært så sulten som jeg er nå så det skal smake godt. Maten har rett og slett ikke noe annet valg enn å bli god. Jeg skyter den hvis ikke. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Går du rundt på gata med headset? Jeg har prøvd mange øreplugger, mye pga jeg surrer de bort hele tiden. Kjøpte etpar fra sony til 299.- med ræva lyd, kjøpte etpar fra König til samma pris med ræva lyd + etapr til. Dro til Hifiklubben og fikk et sett med fantastisk lyd til 599.- Vi snakker skikkelig dybde i lyden komplett fri for mellomtonestøy, lyden er CRISP gutta CRISP:) Merket, ja det er Argon. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden! Mitt barn: Fin og ren bass. Klare mellomtoner og diskant. Eneste er at lyden kan vrenge seg litt når det spilles høyt, men det er noe jeg prøver å unngå. Anbefales! Endret 29. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Kjøpte denne. Det er den røde med mic. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden! Nå skal jeg være jævla forsiktig med å tråkke på noen tær her, men synes du ikke det ser litt dumt ut? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden! Nå skal jeg være jævla forsiktig med å tråkke på noen tær her, men synes du ikke det ser litt dumt ut? Hehe, du tråkker absolutt ikke på noen tær. Godt mulig du syntes det ser dumt ut. Men jeg syntes ikke det ser dumt ut og jeg driter i om folk syntes det.. Jeg får rett og slett ikke den samme lydopplevelsen av ørepropper.. Jeg syntes f.eks det ser dumt ut når folk bruker utslitte sko, sæggebukser, bruker teite hatter/capser:p Endret 29. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg brukte headset mye før, helt til jeg begynte å bruke hatt som beskyttelse mot sola. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden Da er vi to, lett når man har et småfrekt uimotståelig headset (for sånne sære sjeler som meg). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har goddamn lyst til å begynne å bruke hatt ^^ Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden Da er vi to, lett når man har et småfrekt uimotståelig headset (for sånne sære sjeler som meg). Kunne ikke vært mer enig. Npr man først har smakt indrefilè går man ikke tilbake til kjøttboller! Jeg har goddamn lyst til å begynne å bruke hatt ^^ Da må det være en EKTE hatt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 I'm not princess Di and I don't want to be a queen, I just wish i was queer so I could get chicks. Bloodhound Gang sine eldre låter har faktisk en viss kvalitet! Litt enkle og repeterende riff men de er alikevel særs likbare. Deres cover av It's tricky er forsåvidt knakende god. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Nå skal jeg se Shaun of the dead. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hater svære headset, får så vondt pga brillene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Bare å nyte det HCG. Bare å nyte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Hvordan kan jeg forresten klage på stipendet jeg har fått? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå