Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du gir ingen mening sånn det står nå...

Mente selvsagt:

Kjøper du et skikkelig headset.. så så:p = isolerer disse mye bedre mot støy, og lyden i de er helt konge. x 1000000

Ja, men så har jeg et skikkelig headset, og jeg vet at det er myyyye bedre en plugger... Og jeg har akkurat brent av 2700 på iPhone så jeg følte ikke for og betale 700kr for propper som jeg ikke bruker så ofte.

Lenke til kommentar

Tror ikke gårsdagens glade spasertur gjennom regnet var verdens beste idé selv om det var flott der og da. Nå er jeg smådett i desa, litt tett i hodet og jeg har vondt i halsen. Godt jobba, Lakus! Virkelig imponerende stykke arbeid.

Men nå lager jeg meg wienerpølsær med stekte potitbåtær. Er lenge siden jeg har vært så sulten som jeg er nå så det skal smake godt. Maten har rett og slett ikke noe annet valg enn å bli god. Jeg skyter den hvis ikke.

Lenke til kommentar

Går du rundt på gata med headset?

Jeg har prøvd mange øreplugger, mye pga jeg surrer de bort hele tiden. Kjøpte etpar fra sony til 299.- med ræva lyd, kjøpte etpar fra König til samma pris med ræva lyd + etapr til. Dro til Hifiklubben og fikk et sett med fantastisk lyd til 599.- Vi snakker skikkelig dybde i lyden komplett fri for mellomtonestøy, lyden er CRISP gutta CRISP:) Merket, ja det er Argon.

Lenke til kommentar
Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden! :)

Nå skal jeg være jævla forsiktig med å tråkke på noen tær her, men synes du ikke det ser litt dumt ut?

Hehe, du tråkker absolutt ikke på noen tær. Godt mulig du syntes det ser dumt ut. Men jeg syntes ikke det ser dumt ut og jeg driter i om folk syntes det..

Jeg får rett og slett ikke den samme lydopplevelsen av ørepropper..

Jeg syntes f.eks det ser dumt ut når folk bruker utslitte sko, sæggebukser, bruker teite hatter/capser:p

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar
Jeg vandrer rundt med headset på hele tiden

Da er vi to, lett når man har et småfrekt uimotståelig headset (for sånne sære sjeler som meg).

Hesh-Metallica(HF55-SKC19).jpg

Kunne ikke vært mer enig. Npr man først har smakt indrefilè går man ikke tilbake til kjøttboller!

Jeg har goddamn lyst til å begynne å bruke hatt ^^

Da må det være en EKTE hatt.post-60-1098787038_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...