Bruker-163290 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Alt over 38% brenner. Sånn til seinere mener jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Skjønner ikke hvorfor folk dreper edderkopper. De er noe av det mest harmløse dere møter i løpet av en dag, likevel føler man en trang til å knuse dem med en gang man ser en. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da skal 3000 stipendkroner sløses bort på spill og klær i by'n. Goodbye Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Skjønner ikke hvorfor folk dreper edderkopper. De er noe av det mest harmløse dere møter i løpet av en dag, likevel føler man en trang til å knuse dem med en gang man ser en. Jeg synes edderkopper var creepy frem til jeg var en uke i Amazonas, etter det fikk jeg samme synet på dem som deg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har sett andre episoden av pushing daisies. Knallserie. Skal ut og handle litt klær. Det blir koselig. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Skjønner ikke hvorfor folk dreper edderkopper. De er noe av det mest harmløse dere møter i løpet av en dag, likevel føler man en trang til å knuse dem med en gang man ser en. Jeg synes edderkopper var creepy frem til jeg var en uke i Amazonas, etter det fikk jeg samme synet på dem som deg. Det var mest ment som en spøk. Men om jeg finner en edderkopp på rommet mitt eller et annet sted hvor jeg skal sitte i ro så overlever den ikke. Jeg er imot og drepe edderkopper bare fordi de er "ekle". Men og ha de i hus er ikke spesielt gøy... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har vært og stemt jeg. Nå skal jeg spille Shadow Complex. drugiS sine Egyptbilder er veldig fine btw. Nesten like fine som mine bilder tatt i profil. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Edderkopper er ekle, og dere vet hvorfor. EOD. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Morgen god. Søstern min skal ha fem venniner på besøk i dag, så jeg og papp tar med TV'en opp å ser på Shooter og Galaxy Quest. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis søsteren din skal ha fem venninner på besøk, så er å forlate dem det siste jeg ville gjort. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Morgen folks! Våknet til en lapp fra fattern som lå på senga hvor det sto jeg skulle spille fotballkamp i dag. I dag som jeg hadde tenkt å spille og se premier leauge. Jaja, nå blir det en dusj og fksport, så starter dagen litt bedre iallefall Laland: Når kommer filmen fra forumtreffet?????? Gi blanke f i om den er drit lang, jeg vil bare se den nååååå Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 EOD, Laland? Vil du virkelig tvinge stakkaren til å måtte fortelle mareritt-historien sin på nytt? Edderkopper er djevelens verk. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg har heller ikke hørt den! Del din overlegne livsvisdom med oss Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 EOD, Laland?End of discussion. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Andre som har spilt Nazi Zombies, Der Riese på CoD5 her? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har ikke spilt, men har veldig lyst på CoD: WaW. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Alt over 38% brenner. Sånn til seinere mener jeg. Alt over 60& brenner.. GOD MORGEN! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Hvis søsteren din skal ha fem venninner på besøk, så er å forlate dem det siste jeg ville gjort. Når søstern mine sine venner er 12 år gammle Jehovas Vitner så velger jeg heller film. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Akkurat der er jeg enig med lolidude. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå