Psykake Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 God kveld folks! Hva skjer? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Har split L4D med Mathias og Skatekongen. Det var awesome. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Er det bare meg som stusset over at Ken Duken spiller en liten rolle i Inglorious Basterds? Han spilte også den slemme tyskeroffiseren i Max Manus. Hvilken rolle haddde han i Basterds? God aften Neptjune, lenge siden sist! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Takker altF4 Skjedd noe spennende her i det siste da? Ken Duken = En ubetydelig tysk soldat i.flg imbd. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Næh. For mitt vedkommende har det meste dreid seg om høstens 3 kommende spill på B og ikke så mye annet. Enn du? Ok. Ikke sett Max Manus forsåvidt, dvd'en ligger i plast enda. Endret 28. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Er det bare meg som stusset over at Ken Duken spiller en liten rolle i Inglorious Basterds? Han spilte også den slemme tyskeroffiseren i Max Manus. Hvilken rolle haddde han i Basterds? God aften Neptjune, lenge siden sist! SPilte en av soldatene som var dritings med kort på hue Jeg synes det var fett jeg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Ah ok. Ja, det er jo en moro detalj det! Tysk offiser i norsk film og en relativt ubetydelig en i amerkiansk Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Ah ok. Ja, det er jo en moro detalj det! Tysk offiser i norsk film og en relativt ubetydelig en i amerkiansk Fælt som dere skal disse gamle Kenny a, fikk jo replikker og det hele!? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Har ikke dissa Kenny, jeg bare påpeker at å være stor i norsk film ikke er ensbetydende med å være stor i annen filmbransje hehe Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Næh. For mitt vedkommende har det meste dreid seg om høstens 3 kommende spill på B og ikke så mye annet. Enn du? Ok. Ikke sett Max Manus forsåvidt, dvd'en ligger i plast enda. Jobbet, jobbet og jobbet. Noe som er grunnen til at jeg nesten ikke har hatt tid til å sjekke ut forumet. Litt mer stress enn sist jobb, så passer seg ikke å sitte på gamer.no hele dagen Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 To av kattungene døde, så vi har bare to igjen. Dem beholder vi. Det var altfor kaldt ute og katten hadde på mystisk vis blitt låst inne i garasjen. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Er det bare meg som stusset over at Ken Duken spiller en liten rolle i Inglorious Basterds? Han spilte også den slemme tyskeroffiseren i Max Manus. Det var vel det første jeg la merke til. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Det første jeg la merke til var kino duken..tøøørr Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 To av kattungene døde, så vi har bare to igjen. Dem beholder vi. Det var altfor kaldt ute og katten hadde på mystisk vis blitt låst inne i garasjen. That sux! Kondolerer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har spilt fallout noen timer nå. Leke litt med fable, så sengen! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 To av kattungene døde, så vi har bare to igjen. Dem beholder vi. Det var altfor kaldt ute og katten hadde på mystisk vis blitt låst inne i garasjen. That sux! Kondolerer Takk. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jobbet, jobbet og jobbet. Noe som er grunnen til at jeg nesten ikke har hatt tid til å sjekke ut forumet. Litt mer stress enn sist jobb, så passer seg ikke å sitte på gamer.no hele dagen Ah. Hvor jobber du nå? Det første jeg la merke til var kino duken..tøøørr We have a winner! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg la ikke merke til den, jeg. Den var trukket vekk da jeg satt der. F9Z. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Han spilte også den slemme tyskeroffiseren i Max Manus. Appropo Max Manus, så så jeg den ferdig just nao. Den var ganske så kul. Nå blir det vel senga med Macbook på fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå