Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en harddisk til 360'en klokka 17 og den ble oppført som sendt klokka 19. Imponerende fra Komplett sin side. Får bare håpe posten fortsetter i samme tempo. Det er jeg dog helt sikker på at de ikke kommer til.

 

Men nå er det snart pølser, Mythbusters og to episoder med LA Ink. Skal prøve å dra tilbake til Arkham etter det. Deilig med helg.

Lenke til kommentar
Bestilte en harddisk til 360'en klokka 17 og den ble oppført som sendt klokka 19. Imponerende fra Komplett sin side. Får bare håpe posten fortsetter i samme tempo. Det er jeg dog helt sikker på at de ikke kommer til.

 

Men nå er det snart pølser, Mythbusters og to episoder med LA Ink. Skal prøve å dra tilbake til Arkham etter det. Deilig med helg.

 

Postkontoret fpr nok pakka midt på lørdagen, og du kan hente den på mandag. Komplett er forbanna kjappe.

 

Ikke akkurat nå, har spilt det i rundt 5 timer, så tar en liten pause.

Du tar en pause bare for å bli minnet på The Game? Jeg forstår.

 

Han vet ikke sitt eget beste. Ung og domm stakkars.

 

La deg til som venn på Live jeg drugiS. Kan gjøre et lass emd ting det er lenge siden jeg har gjort nå - laste ned demoer og slikt. Veldig fristende å bruke den 3 månderes gratis live-koden min men det er kjipt hvis det ikke funker.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...