AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 For første gang på lenge har jeg skikkelig lyst på en campaign i Left 4 Dead. Noen som vil være med? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Herregud, jeg vil ha Xbox 360 og L4D NÅ! Det virker jo så helvetes genialt! Need money! Eller..wait..mamma skal jo ta ut penger fra banken (min konto) og kjøpe TV til meg, kanskje hun kan ta ut til Xbox 360 også? EDIT: /Rage! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Spiller ikke AltF4 på data da? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Vet ikke, men PC'en min kan ikke kjøre L4D uansett. Hvem her har L4D på PC? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Spiller ikke AltF4 på data da? Har det faktisk på både konsoll og pc, men LIVE medlemsskapet mitt er silver for øyeblikket. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jeg er veldig forvirret akkurat nå. Jeg skal tydeligvis ha norsk sammen med klassen og ha det samme pensumet. Men jeg har jo ikke hatt norsken i andreklasse! Betyr vel kanskje at jeg må ta det opp som privatist eller noe. *shrug* Ikke mye til liv her. Endret 28. august 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Avataravataravataravatar, Wildheart! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Avataravataravataravatar, Wildheart! Er du fornøyd nå?! xD Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Tenker på og jailbreake iPhone men da må jer resete den :/ EDIT: GJ wildheart Endret 28. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Er litt småirritert på B: AA, finner ikke ut hvor jeg skal, og for å prøve å finne ut hvor jeg skal må jeg gjennom en liten irriterende cut-scene og gjøre noe teit. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Youtube and his guides is your friend. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Avataravataravataravatar, Wildheart! Er du fornøyd nå?! xD YAAAAAAY!!!! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Woho, jeg fikk til min første HD-upload på Youtube! Alan Wake - Cinematic Trailer [HD]! http://www.youtube.com/watch?v=jjPQXvufqUs Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jøss. Søkte på Johnny Cash og den lå ikke på lista over tilgjenglige sanger.Jaja. Syns faktisk coverlåta jeg posta er hakket vassere - litt mer fart og litt mindre prison gang rytmetramping. Jeg later som jeg ikke leste det der. Kompisen min dro nettopp hjem. Vi gjorde ingenting å det var morsomt :-D Woho, jeg fikk til min første HD-upload på Youtube! Alan Wake - Cinematic Trailer [HD]! http://www.youtube.com/watch?v=jjPQXvufqUs Hva er poenget med å laste opp videoer 1000 andre folk har lasta opp før? http://www.itavisen.no/821714/se-hostens-a...te-spilltrailer Hurray! Den kommer nok i hus Alldri post ITavisen linker. Endret 28. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Har det faktisk på både konsoll og pc, men LIVE medlemsskapet mitt er silver for øyeblikket. Skaff deg gull da vel, så kan vi henge i party sammen hele dagen. Og natten. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Problemet er at jeg er usikker på om ikke ruteren vil blokkere boxen igjen. Ser ut til at alt er bra nå, men kjipt å bruke penger på et medlemsskap jeg ikke får brukt. Ikke har jeg noen 48-timers lapper igjen heller. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Woho, jeg fikk til min første HD-upload på Youtube! Alan Wake - Cinematic Trailer [HD]! http://www.youtube.com/watch?v=jjPQXvufqUs Leke! Jeg lager en spillkanal, smarten. Og det jeg prøvde på er å få en film i HD. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 AltF4, Cash sin versjon er også en coverversjon. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Hva med å lage en kanal det ikke finnes 768 av fra før HCG? Lolidude. Ok, det ante meg egentlig. Men Hack Mack Jackson sin versjon er fortsatt den beste av de jeg har hørt. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har masse fritid og jeg liker å laste opp filmer, få visninger og sånt på YTube. Er kos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå