Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg for min del har brukt de siste 2 timene til å sette sammen min nye stasjonære datamaskin.

Det er faktisk 2 år siden sist gang jeg handla data-stuff på nettet. Jeg gleder meg som en unge :D

 

De som er interesserte i å se hva jeg snart får i posten kan ta en liten kikk her.

Edit.

Tar og gjerne imot forslag til andre valg av komponenter :)

Endret av Gal_ape
Lenke til kommentar

Skal se menn som hater kvinner på blu-ray nå, men har et lite problem. Får ikke bilde opp i widescreen, altså at jeg ikke får bilde til å dekke hele skjermen. Har prøvd fjernkontrollen til tv'en og den endrer størrelsen på bilde på tv, men når jeg bruker ps3'en får jeg ikke stort nok bilde. Noen tips?

Lenke til kommentar
Har aldri helt skjønt greia med å betale 500kr + for et spill..

Uansett er ikke hundre eller to hundre de store beløpene.

 

Tja, der ligger vel egentlig forskjellen, noe jeg faktisk klarte å unngå å tenke på. Jeg jobber ikke (dvs. jeg har null inntekt i året hvis man ser bort i fra jul og bursdag) så da har det faktisk en del å si for meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Har aldri helt skjønt greia med å betale 500kr + for et spill..

Uansett er ikke hundre eller to hundre de store beløpene.

 

Tja, der ligger vel egentlig forskjellen, noe jeg faktisk klarte å unngå å tenke på. Jeg jobber ikke (dvs. jeg har null inntekt i året hvis man ser bort i fra jul og bursdag) så da har det faktisk en del å si for meg :)

Får du ikke ukepenger?

Lenke til kommentar
Ah. Da kan det være det samme.

 

Wet-traileren har gitt meg dilla på God's Gonna Cut You Down. Desverre er ikke Cash sin original på spotify

 

Uh, det er den jo.

 

http://open.spotify.com/track/1w4eeBQB3p3MZielLWnNTP

 

 

Jøss. Søkte på Johnny Cash og den lå ikke på lista over tilgjenglige sanger.

Jaja. Syns faktisk coverlåta jeg posta er hakket vassere - litt mer fart og litt mindre prison gang rytmetramping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...