Villanden Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Er det bare jeg som har vært så heldig å unngått reklameavbrudd i Spotify i de siste 14 dagene? Det har vært skremmende stille. Ikke at jeg klager, men.. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Jeg for min del har brukt de siste 2 timene til å sette sammen min nye stasjonære datamaskin. Det er faktisk 2 år siden sist gang jeg handla data-stuff på nettet. Jeg gleder meg som en unge De som er interesserte i å se hva jeg snart får i posten kan ta en liten kikk her. Edit. Tar og gjerne imot forslag til andre valg av komponenter Endret 28. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Latterkrampe deluxe. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvordan kan jeg overføre filer fra min bærbare Macbook til min stasjonære ved hjelp av *putt inn navn*kabel? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Link fail. Er ikke verre enn å fjerne det som står før den andre http:// Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Skal se menn som hater kvinner på blu-ray nå, men har et lite problem. Får ikke bilde opp i widescreen, altså at jeg ikke får bilde til å dekke hele skjermen. Har prøvd fjernkontrollen til tv'en og den endrer størrelsen på bilde på tv, men når jeg bruker ps3'en får jeg ikke stort nok bilde. Noen tips? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Link fail. Aaaand it's fix'd! Lenke til kommentar
Error Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har aldri helt skjønt greia med å betale 500kr + for et spill.. Uansett er ikke hundre eller to hundre de store beløpene. Tja, der ligger vel egentlig forskjellen, noe jeg faktisk klarte å unngå å tenke på. Jeg jobber ikke (dvs. jeg har null inntekt i året hvis man ser bort i fra jul og bursdag) så da har det faktisk en del å si for meg Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Powerman 5000 var litt kult Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 I kveld bærer det på pub med andre utvekslingsstudenter. \o/ Det eneste som er litt surt er at vi har orientering i morgen tidlig også. :| Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Btw, har tenkt å en nettleser dedikert til IndexGames. Opera, IE8 eller Safari? Firefox. Bruker som hovedbrowser. Ble litt surr, så jeg bruker quote. Google Chrome...? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 ihihihih som jeg gleder meg til å få den nye maskinen i løpet av neste uke! Har i ca 2-3 år brukt en 2,5Ghz Intel Celeron med 1Gb ram og et Radeon Xsomething, og man kan trygt si at den begynner å bli litt utdatert..! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har aldri helt skjønt greia med å betale 500kr + for et spill.. Uansett er ikke hundre eller to hundre de store beløpene. Tja, der ligger vel egentlig forskjellen, noe jeg faktisk klarte å unngå å tenke på. Jeg jobber ikke (dvs. jeg har null inntekt i året hvis man ser bort i fra jul og bursdag) så da har det faktisk en del å si for meg Får du ikke ukepenger? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ah. Da kan det være det samme. Wet-traileren har gitt meg dilla på God's Gonna Cut You Down. Desverre er ikke Cash sin original på spotify Uh, det er den jo. http://open.spotify.com/track/1w4eeBQB3p3MZielLWnNTP Jøss. Søkte på Johnny Cash og den lå ikke på lista over tilgjenglige sanger. Jaja. Syns faktisk coverlåta jeg posta er hakket vassere - litt mer fart og litt mindre prison gang rytmetramping. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Btw, har tenkt å en nettleser dedikert til IndexGames. Opera, IE8 eller Safari? Firefox. Bruker som hovedbrowser. Ble litt surr, så jeg bruker quote. Google Chrome...? Kanskje det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 http://www.itavisen.no/821714/se-hostens-a...te-spilltrailer Hurray! Den kommer nok i hus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) http://www.itavisen.no/821714/se-hostens-a...te-spilltrailer Hurray! Den kommer nok i hus The Hard Core Gamer. Jeg vet ikke, virker kjent? Endret 28. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå