Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw, har tenkt å en nettleser dedikert til IndexGames. Opera, IE8 eller Safari?

Firefox.

 

I dag hadde vi politisk debatt i forbindelse med skolevalget. SV klarte å dumme seg mest ved å stort sett snakke om selvforsvarskurs for jenter, og FrP ble buet mest på. Abid Raja (andrekandidat for Akershus Venstre) deltok i debatten fordi han gikk på Foss.

 

Dagens sitat:

"Stem FrP fordi vi er partiet med baller. Høyre har ikke baller, Arbeiderpartiet fordeler baller, Senterpartiet har høyballer og KrF benekter ballenes eksistens."

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vet noen hvorfor Macbooken min er så treig på nettet her hjemme? Den er mye treigere enn min stasjonære som er ganske nøyaktig en meter unna. Kan det ha noe med de A'ene, N'ene som man har på nettverkskort og sånt?

Lenke til kommentar
Har aldri helt skjønt greia med å betale 500kr + for et spill..

Jeg ser ikke greia med å ikke betale det spillet koster. Om jeg stadig skal vente på at de faller i pris vil jeg alltid ligge "etter" resten av spillverdenen og det er jo ikke noe moro. Jeg kunne jobselvsagt bestilt det fra utlandet og spart noen kroner, men jeg har ikke noe imot å betale en hundrelapp ekstra fremfor å måtte vente på posten fra andre land. Ellers liker jeg ikke å forhåndsbestille, for man kan aldri vite med sikkerhet at man får spillet på dagen, selv om man som oftest får det med god margin. Uansett er ikke hundre eller to hundre de store beløpene.

 

Men sånn ellers har jeg hatt en rimelig fin dag. Stått ute å malt hus i hele dag, blitt spandert på lunch hos McDonalds, mottatt det trådløse adapteret til X360, kjøpt meg Menn som hater kvinner på Blu-Ray og Arkham Asylum, sett på og blitt sett på av jenter og mottatt 3000kr på konto og kjøpt godteri for kvelden.

 

Det beste av alt var veien hjem fra butikken hvor jeg gikk i fullt arbeidstøy med glamusikk i ørene, masse poser i hendene og en røyk i munnen. Slik gikk jeg gjennom regn med samme tetthet som et betongtak med lette skritt og sa gla og fornøyd hei til alle som gikk forbi.

 

Lurer på om det var noen som tenkte noen rare tanker om meg mens de gikk videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...