Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må man stille spørsmål?

Jeg sitter en smule fast. HVORFOR? Fordi Studia ikke har hovedkompendiet i faget mitt. Og innvandrerkjerringen bak disken i går spottet meg ved å gå og hente de to små tilleggsgreiene jeg alt har - etter at jeg eksplisitt spør om de har fått inn hovedkompendiet. ._. EMO. Grenser for hvor mye fornuftig man kan skrive med bare to kilder å gå etter.

Lenke til kommentar
Jammen det er jo bare perverst :S

Just how you like it, dear :p

Kun meg som syntes det huset der virket meget billig?

Prisene i Tromsø må være helt på jordet i forhold til resten av landet.

Nei, det var overraskande lav pris. Og trur Bergen stiller ganske bra på "heilt på jordet"-prisar også ^_^

Prisene er ganske stive i Drammen, men dette her er sånn ca 7-8 minutter unna Drammen, og da er kanskje prisen lavere. Men jeg er uansett litt skeptisk til at det var så billig. Trodde liksom jeg måtte opp i 2-3 millioner kroner for å få noe halvveis greit jeg. Men det må man tydeligvis ikke =P

Uranusveien... Det må vere grunnen til den lave prisen :lol:

Lenke til kommentar

Er absolutt ikke en skit å gjøre. Ingen spill jeg orker å spille heller. Fant ut at jeg bare blir gal av å spille SF4 med den bedritene dpad'n til 360 kontrolleren, så har lagt det litt vekk til jeg får meg en stikke. Og med en stikke så tenker jeg da på TE stikka til SF4.

Lenke til kommentar

Jeg har litt av samme følelsen som deg for tiden Worthy. Ingen spill som egentlig tar noe særlig tak i meg. Fallout 3 klarte det delvis, men etter jeg kjøper meg Batman senere i dag tror jeg det ordner seg for nå iallefall. Tilbakemeldingene på det er jo suverene og demoen var en flott sneakpeek.

Lenke til kommentar
Må man stille spørsmål?

Jeg sitter en smule fast. HVORFOR? Fordi Studia ikke har hovedkompendiet i faget mitt. Og innvandrerkjerringen bak disken i går spottet meg ved å gå og hente de to små tilleggsgreiene jeg alt har - etter at jeg eksplisitt spør om de har fått inn hovedkompendiet. ._. EMO. Grenser for hvor mye fornuftig man kan skrive med bare to kilder å gå etter.

Ja, jeg skal lage en artikkel for ØB, så...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...