lolidude_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 God Morgen. Får besøk av en kompis jeg ikke har sett på noen måneder i dag, gleder meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=7244&hl= Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Fyyy fader naturfagslæreren er verdens kjedeligste person. Amagad lieksm.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Har ikke iphone selv, men dette betyr vel større inntekter, som jo er bra. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg aner ikke hva slags spørsmål jeg skal stille i forbindelse med paneldebatten. Fuck. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Må man stille spørsmål? Jeg sitter en smule fast. HVORFOR? Fordi Studia ikke har hovedkompendiet i faget mitt. Og innvandrerkjerringen bak disken i går spottet meg ved å gå og hente de to små tilleggsgreiene jeg alt har - etter at jeg eksplisitt spør om de har fått inn hovedkompendiet. ._. EMO. Grenser for hvor mye fornuftig man kan skrive med bare to kilder å gå etter. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Nett ute på havet neat ^^ Men hvor lenge det varer Edit: Innlegg 333 i denne tråden Endret 28. august 2009 av Bloodlines Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jammen det er jo bare perverst :S Just how you like it, dear Kun meg som syntes det huset der virket meget billig? Prisene i Tromsø må være helt på jordet i forhold til resten av landet. Nei, det var overraskande lav pris. Og trur Bergen stiller ganske bra på "heilt på jordet"-prisar også ^_^ Prisene er ganske stive i Drammen, men dette her er sånn ca 7-8 minutter unna Drammen, og da er kanskje prisen lavere. Men jeg er uansett litt skeptisk til at det var så billig. Trodde liksom jeg måtte opp i 2-3 millioner kroner for å få noe halvveis greit jeg. Men det må man tydeligvis ikke =P Uranusveien... Det må vere grunnen til den lave prisen Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Gud bedre som jeg kjeder meg nå. Ugh Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Du er ikke den eneste som gjør det... Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Er absolutt ikke en skit å gjøre. Ingen spill jeg orker å spille heller. Fant ut at jeg bare blir gal av å spille SF4 med den bedritene dpad'n til 360 kontrolleren, så har lagt det litt vekk til jeg får meg en stikke. Og med en stikke så tenker jeg da på TE stikka til SF4. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Gud så kjedelig. Høydepunktet sålangt var når Krf duden sa halvparten av det dobbelte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har litt av samme følelsen som deg for tiden Worthy. Ingen spill som egentlig tar noe særlig tak i meg. Fallout 3 klarte det delvis, men etter jeg kjøper meg Batman senere i dag tror jeg det ordner seg for nå iallefall. Tilbakemeldingene på det er jo suverene og demoen var en flott sneakpeek. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Denne setter nok teletubbiekid pris på: http://xkcd.com/629/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Vel skal se King kong jeg før jeg tar meg en tur på jobb! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Må man stille spørsmål? Jeg sitter en smule fast. HVORFOR? Fordi Studia ikke har hovedkompendiet i faget mitt. Og innvandrerkjerringen bak disken i går spottet meg ved å gå og hente de to små tilleggsgreiene jeg alt har - etter at jeg eksplisitt spør om de har fått inn hovedkompendiet. ._. EMO. Grenser for hvor mye fornuftig man kan skrive med bare to kilder å gå etter. Ja, jeg skal lage en artikkel for ØB, så... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Vel skal se King kong jeg før jeg tar meg en tur på jobb!Originalen eller remaken? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Remake Den som er verd å se! HEhehehe! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Omfg tysk er kjedelig... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Remake Den som er verd å se! HEhehehe! Du kødder? Selvfølgelig er remaken vært å se, men det er originalen også! Hehehe. Endret 28. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå