Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde heller ingen de som er suksessfulle :p

Hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt med studiene, men forsøkt å skrive en bok i mellomtiden. Få den vist frem til en publisher (hva er nå det norske ordet igjen?), og se om du ikke får den solgt, eller i det minste vist interesse for :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Slapt å legge seg så tidlig altså!

 

Kjeder meg litt selv, samtidig som jeg egentlig ikke kjeder meg. Holder meg hvertfall opptatt med en Blu-ray på TV'en (National Treasure 2) og leilighets/hus-kikking på finn.no. Har kommet over noen fine hus og leiligheter som kunne fristet stort, men det føles veldig skummelt å ta opp lån på 1,5 - 2 millioner. Likevel kommer man ikke langt ved å leie heller... Men det er klart, økonomisk sett blir det vel endel trangere hvis man er huseier.

 

Drømmer meg bort, og kom akkurat over dette søte lille huset; http://www.finn.no/finn/realestate/object?...ll&tot=null

Lenke til kommentar
Slapt å legge seg så tidlig altså!

 

Kjeder meg litt selv, samtidig som jeg egentlig ikke kjeder meg. Holder meg hvertfall opptatt med en Blu-ray på TV'en (National Treasure 2) og leilighets/hus-kikking på finn.no. Har kommet over noen fine hus og leiligheter som kunne fristet stort, men det føles veldig skummelt å ta opp lån på 1,5 - 2 millioner. Likevel kommer man ikke langt ved å leie heller... Men det er klart, økonomisk sett blir det vel endel trangere hvis man er huseier.

 

Drømmer meg bort, og kom akkurat over dette søte lille huset; http://www.finn.no/finn/realestate/object?...ll&tot=null

 

Kun meg som syntes det huset der virket meget billig?

 

Prisene i Tromsø må være helt på jordet i forhold til resten av landet.

Lenke til kommentar
Det hadde heller ingen de som er suksessfulle :p

Hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt med studiene, men forsøkt å skrive en bok i mellomtiden. Få den vist frem til en publisher (hva er nå det norske ordet igjen?), og se om du ikke får den solgt, eller i det minste vist interesse for :)

Point taken. Det høres ut som en god ide. Da gjelder det bare å få den treige ræva mi i gir og skrive. (Ikke at det er den jeg bruker til å skrive med da ;) ) Er så utrolig lite organisert, eier ikke struktur i hverdagen.

 

Edit: Helt enig! Vil tro man måtte ut med minst det dobbelte for samme eiendom her i Tromsø. Disse prisene er latterlige.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Kun meg som syntes det huset der virket meget billig?

 

Prisene i Tromsø må være helt på jordet i forhold til resten av landet.

 

Nei, det er ikke bare du som syntes det der var veldig billig =P

 

Prisene er ganske stive i Drammen, men dette her er sånn ca 7-8 minutter unna Drammen, og da er kanskje prisen lavere. Men jeg er uansett litt skeptisk til at det var så billig. Trodde liksom jeg måtte opp i 2-3 millioner kroner for å få noe halvveis greit jeg. Men det må man tydeligvis ikke =P

Lenke til kommentar

Det er akkurat det jeg synes også Rider. Men jeg er alltid skeptisk til det motsatte er bevist. Det hadde vært morsomt å tittet hvertfall. Men det dukker vel sikkert opp mange gode muligheter så lenge man har øynene med seg.

 

Men huset virket veldig flott det. Stort nok for en familie på tre (inntil videre) =)

Lenke til kommentar

God morgen starter dagen med gym i dag litt dritt egentlig, altså faget er ikke dritt men å ha det på starten av dagen, også har vi foto og uttrykshistorie i dag. I dag må jeg rydde litt hjemme for det ser ut som et helvette, og det kommer noen kamerater på besøk så... yeah you know.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...