Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Om du mener du er, eller har potensialet til å bli god nok til å tjene penger på det, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det er jo et stort sjansespill da. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det er jo et stort sjansespill da. Jeg vil tippe at alle suksessfulle forfattere og kunstnere har tatt den samme sjansen, og ikke en av dem ville sagt de angret. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Godt poeng du har der ja. Men jeg har jo egentlig ingen garranti for at jeg vil bli suksessfull. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Det hadde heller ingen de som er suksessfulle Hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt med studiene, men forsøkt å skrive en bok i mellomtiden. Få den vist frem til en publisher (hva er nå det norske ordet igjen?), og se om du ikke får den solgt, eller i det minste vist interesse for Endret 27. august 2009 av Vaine Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Slapt å legge seg så tidlig altså! Kjeder meg litt selv, samtidig som jeg egentlig ikke kjeder meg. Holder meg hvertfall opptatt med en Blu-ray på TV'en (National Treasure 2) og leilighets/hus-kikking på finn.no. Har kommet over noen fine hus og leiligheter som kunne fristet stort, men det føles veldig skummelt å ta opp lån på 1,5 - 2 millioner. Likevel kommer man ikke langt ved å leie heller... Men det er klart, økonomisk sett blir det vel endel trangere hvis man er huseier. Drømmer meg bort, og kom akkurat over dette søte lille huset; http://www.finn.no/finn/realestate/object?...ll&tot=null Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Slapt å legge seg så tidlig altså! Kjeder meg litt selv, samtidig som jeg egentlig ikke kjeder meg. Holder meg hvertfall opptatt med en Blu-ray på TV'en (National Treasure 2) og leilighets/hus-kikking på finn.no. Har kommet over noen fine hus og leiligheter som kunne fristet stort, men det føles veldig skummelt å ta opp lån på 1,5 - 2 millioner. Likevel kommer man ikke langt ved å leie heller... Men det er klart, økonomisk sett blir det vel endel trangere hvis man er huseier. Drømmer meg bort, og kom akkurat over dette søte lille huset; http://www.finn.no/finn/realestate/object?...ll&tot=null Kun meg som syntes det huset der virket meget billig? Prisene i Tromsø må være helt på jordet i forhold til resten av landet. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Det hadde heller ingen de som er suksessfulle Hadde jeg vært deg ville jeg fortsatt med studiene, men forsøkt å skrive en bok i mellomtiden. Få den vist frem til en publisher (hva er nå det norske ordet igjen?), og se om du ikke får den solgt, eller i det minste vist interesse for Point taken. Det høres ut som en god ide. Da gjelder det bare å få den treige ræva mi i gir og skrive. (Ikke at det er den jeg bruker til å skrive med da ) Er så utrolig lite organisert, eier ikke struktur i hverdagen. Edit: Helt enig! Vil tro man måtte ut med minst det dobbelte for samme eiendom her i Tromsø. Disse prisene er latterlige. Endret 27. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Da er vi 2. Skal ta å spille en CSS match før jeg legger meg, blir ikke å treffe en dritt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Godt å høre at det er flere som tar livet som det faller seg. ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Let the chips fall where they may. - Tyler Durden Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Kun meg som syntes det huset der virket meget billig? Prisene i Tromsø må være helt på jordet i forhold til resten av landet. Nei, det er ikke bare du som syntes det der var veldig billig =P Prisene er ganske stive i Drammen, men dette her er sånn ca 7-8 minutter unna Drammen, og da er kanskje prisen lavere. Men jeg er uansett litt skeptisk til at det var så billig. Trodde liksom jeg måtte opp i 2-3 millioner kroner for å få noe halvveis greit jeg. Men det må man tydeligvis ikke =P Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Det ser ut som et veldig flott hus ut fra bildene i alle fall. Hadde ikke hatt noe i mot å bo i et sånnt hus nei. Og 1,5 mill høres ikke så gærn ut til hus å være. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Det er akkurat det jeg synes også Rider. Men jeg er alltid skeptisk til det motsatte er bevist. Det hadde vært morsomt å tittet hvertfall. Men det dukker vel sikkert opp mange gode muligheter så lenge man har øynene med seg. Men huset virket veldig flott det. Stort nok for en familie på tre (inntil videre) =) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 God morgen. Nå må jeg komme meg avgårde til skolen. -_- Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 God morgen starter dagen med gym i dag litt dritt egentlig, altså faget er ikke dritt men å ha det på starten av dagen, også har vi foto og uttrykshistorie i dag. I dag må jeg rydde litt hjemme for det ser ut som et helvette, og det kommer noen kamerater på besøk så... yeah you know. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 god morgen ja! Starter dagen her med en boks battery, en pille med kosttilskudd som skal hjelpe mot tretthet og en aldri så liten sigarett Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Mmm. Jeg har greid å drøye dagens første røyk til etter togturen. Da smaker den bedre til slutt. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 er det veldig innlysende at 2 stk Intel Xeon E5520 2.26GHz (Quadcore) yter mer/ er kraftigere enn en Intel i7 2,6 Quadcore? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Rawr. Opp og være akademisk! ... Men først - kaffe. Pzing! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå