Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, RB har nok av DLC til et egent Foo Fighters spill nå :p. Men uansett jeg hadde nok aldri betalt fullpris for noe GH:<insert band here> når jeg kan få det mye billigere via DLC. Og at jeg slipper å måtte bytte disk heletiden er jo også en feit bonus, og at jeg kan ta med sangene vidre når et nytt RB kommer.

 

Harmonix = win!

 

EDIT:

Jeg må bare si at Arsenal er assholes i FM saven min, prøver å stjele alle mine fantastiske talenter ><

Endret av worthy
Lenke til kommentar

Faen, skilte foreldre suger. Greia er at jeg hater å bo hos faren min, men likevel må jeg bo der 40% av tiden. Det er absolutt ingen ting å gjøre der. TV'en er gammel, pc'en gammel og huset er så stygt og kjedelig at ingen venner vil besøke meg der. En gang spurte jeg om jeg kunne flytte inn permanent til Mamma, ble det sagt "Ja du kan vel det om du virkelig vil", men selvsagt endte det at jeg bodde 5% mere hos mamma elns.

 

Det betyr egentlig kort sagt at 40% av tiden min sitter jeg hjemme, gjør ingenting og går som regel bare rundt i huset og daffer. Når jeg er hos mamma gjør jeg derimot ting. Jeg trener, spiller, er hos venner, spiller fotball eller whatever. Men det suger at kun 60% av tiden min er slik, i tillegg til at det går mye tid til skole og lekser, noe som egentlig sier at jeg har halvparten så mye tid som alle andre på min alder til å gjøre ting. Og det suger at jeg ikke en gang kan gjøre noe med det.

 

Men det som fikk meg til å ville skrive dette var at akkurat nå, fikk jeg vite at mamma skal på 2 ukers ferie, og dermed blir jeg sittende som en dass hos faren min uten noe å gjøre i 2 uker :/

 

Såeh, moralen. er. Skilte foreldre er et helvete, kanskje spesielt i mitt tilfelle hvor den ene forelderen fucker opp livet ditt. Kan egentlig ikke tenke meg hvor annerledes livet mitt hadde vært om jeg hadde bodd hos begge foreldrene og ikke hatt et helvetes maraton hver uke. Oh well.

Endret av iharal3
Lenke til kommentar
Jeg hadde begynt å grine hvis sønnen min på 16 ikke ville bo hos meg. Prøv heller å gjøre det morsommere å bo hos faren din.

Hvordan? Jeg bor langt unna venner, har en pc som så vidt klarer å poste på forumet(!) ingenting å spille, og om jeg skal til venner må jeg ta buss i en evighet. Det enkleste hadde vært om jeg kunne bestemt hvor jeg skulle bo.

Lenke til kommentar

Høres ikke noe særlig ut nei, iharal3. Har du forresten prøvd å forklare både din far og mor om hvordan du opplever situasjonen på? Evt faktisk bare quote hele innlegget ditt til dem. Siden det virker som at du ikke har det noe hyggelig mens du er hos din far tenker jeg på.

 

Det må jo finnes en eller annen løsning på det problemet. Og kan du ikke bestemme selv hvem du vil bo hos når du er 16? Mente at man kunne ta det valget selv når man var såpass gammel, men mye mulig jeg tar feil der.

Lenke til kommentar
Hvordan? Jeg bor langt unna venner, har en pc som så vidt klarer å poste på forumet(!) ingenting å spille, og om jeg skal til venner må jeg ta buss i en evighet. Det enkleste hadde vært om jeg kunne bestemt hvor jeg skulle bo.

Ta med deg Xboxen, hvis det er det som er problemet. Men du kan jo sikkert bo hos moren din hvis du er flink å besøke faren din ofte. ;)

 

Det må suge for ham hvis du ikke gidder å besøke ham engang.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...