Bruker-163290 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nei. Vin er ikke sprit. Lurer på om jeg skal prøve å finne meg noe vegetarmat Jeg besitter en oppskrift på en killerpasta, want it? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Tap tap revenge er grunn nok til og kjøpe iPhone Det er et must for alle som har iPhone! Men sår jeg eier så står det shake ett eller annet for at noe skal skje men jeg vet ikke hva Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hrrr. Jeg vil ha mat, og Batman:AA *sjekke på cdon* edit* @mammakamel, innebærer det mye "stå på kjøkkenet og lage mat, piece by piece" ? edit2* Tror jeg dropper det hele "få tips fra forumet" og heller bare stikker ned og se hva jeg finner, har tross alt lotsa moneteas (ikke vanlig). Endret 27. august 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen kommer til å ha pizza til middag i dag sier jeg bare. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Utsikten herfra om vinteren er temmelig kewl! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Sorry, orker ikke tanken på vinter nå. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Da var spillkanalen min på Youtube åpnet. Alan Wake Videoen hadde heller ingen lyd hos meg. Angåande videoen og innhald, bør ikkje sånt stå i description av kanalen i staden for? Ser ikkje heilt vitsen med den videoen som strengt tatt berre er tekst (der halvparten er credits). Få på plass litt faktisk gaming-relatert materiale først og fremst Edit: Laland: Med andre ord akkurat det same som alle andre politiske "debattar" for tida. Totalt meiningslaust... Åh, trodde det var Awake. Videoen skal ha lyd, har det her. Hva mente du med description av kanalen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 For dem med iPhone: http://paidcontent.co.uk/article/419-spoti...hes-from-app-s/ Det var endelig godt! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Herregud, jeg gleder jeg til jeg får min iPod Touch 32GB! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg beklager, følte jeg måtte. Noen må stå på krava om et fotballfritt samfunn. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Synes det høres ut som en god ide. ^^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen kommer til å ha pizza til middag i dag sier jeg bare. Failure Fiskefillet med div. grønne saker! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Gal_Ape, folk vet jo ikke hva Lockerz er. Putt link til tråden i signaturen din! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen kommer til å ha pizza til middag i dag sier jeg bare. Så det ikke før nå, men jeg spiste pizza rett før du sa det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Noen kommer til å ha pizza til middag i dag sier jeg bare. Failure Fiskefillet med div. grønne saker! Noen kommer til å ha pizza til middag i dag sier jeg bare. Så det ikke før nå, men jeg spiste pizza rett før du sa det. Not so failure alikevel kanskje? Uansett er det en relativt sikker påstand å komme med. Noen i verden er nødt til å spise pizza i dag. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Herregud som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå