Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Forresten AltF4, Batman er awesome. Jeg ville dratt og kjøpt det med ein gong! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg får det imorra! Det blir fine ting. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Forresten AltF4, Batman er awesome. Jeg ville dratt og kjøpt det med ein gong! Klarer ikke. Finner nemlig ikke igjen bankkortet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg får hente en kode som gjør at jeg får en annen kostyme i challenge room eller noe sånt, visste ikke at jeg fikk det ved forhåndsbestilling, så det var litt gøy! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Den er til pc også, men jeg får jo ikke forhåndsbestilt når jeg ikke finner kortet mitt Satser på CE med batarang i steden jeg. Endret 27. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Vi skal ha politisk debatt med representanter fra de store partiene i morgen. FRP og Høyre står ikke så veldig sterkt på skolen min, ved forrige skolevalg vant SV knepent foran Rødt. Vi og. Jeg kommer til å dø av kjedsomhet. Uff da. Jeg synes egentlig det kan bli litt interessant. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg får hente en kode som gjør at jeg får en annen kostyme i challenge room eller noe sånt, visste ikke at jeg fikk det ved forhåndsbestilling, så det var litt gøy! Får jeg også det? Forhåndsbestilling på EB Games. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det WET spillet så jo helt fantastisk rått ut... helt til man fikk se gameplay. What? Gameplayet er jo strålende. Ellers, selvsagt prøver en satirisk Exploitation/Grindhouse-hyllest i spillform "litt for hardt". Det er MENINGEN at de skal prøve litt for hardt. Det er så herlig harry. Akkurat som en exploitation-film. Vær så snill og si at dere forstod det da Max Payne leverte noir-satire, og ikke tok det også seriøst. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg får hente en kode som gjør at jeg får en annen kostyme i challenge room eller noe sånt, visste ikke at jeg fikk det ved forhåndsbestilling, så det var litt gøy! Får jeg også det? Forhåndsbestilling på EB Games. EB Games er jo eid av Gamestop eller noe i den duren, så ja. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 10 minutter til Champions League-trekning. Spennende. Nei. Joo-o. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Okei, de prøver for hardt å prøve for hardt da. Det føles ikke naturlig når noe er påklistret. Dessuten ser karakteranimasjonene stive ut, men det går jo fort over når man spiller selv som regel. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ack. Jeg skal ha middag, men aner ikke hva jeg har lyst på. Noen som har lyst til å komme med anbefalinger? Har over 17k å rutte med så skal ikke så på pengene Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Risengrynsgrøt. Så kan du bruke mye på sprit og horer, og resten kan du sløse bort. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hæhæh er ikke 20 enda så blir ikke greit med spriten, og horer trenger jeg ikke Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Og der sparte du et lass med penger. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Men jeg er fremdeles sulten. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Men jeg er fremdeles sulten. Kok horene i vinen og spis de. Er alle fornøyde nå? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nei. Vin er ikke sprit. Lurer på om jeg skal prøve å finne meg noe vegetarmat Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 FØler jeg bare må si at B:AA er fantastisk. Combat systemet er så og si perfekt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nei. Vin er ikke sprit. Lurer på om jeg skal prøve å finne meg noe vegetarmat Da vil du om 20 minutter si: "Men jeg er fremdeles sulten". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå