Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Battlefield er fryktelig mye vanskeligere på Xbox enn på PC. ._. Jeg var mindre ubrukelig enn jeg nå er i 1943 etter en halvtime i både BF2 og 2142. :p Og i 2142 ble det etterhvert sånn at folk beskyldte meg for å jukse fordi jeg drepte dem såpass ofte - tviler på jeg kommer til å komme så langt her. OH WELL.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
er i en treningshall og blir GENETICALLY DIFFERENT, BABY.

 

Damn, fekk lyst å spele GTA4 igjen :D

 

Vi skal lage en profileringskampanje for et norskt parti i media. Satt derfor hele timen før vi fikk vite hvilken parti hver, og en elev skulle ta for seg, og tenkte "ikke rødt, ikke rødt, ikke rødt, hva som helst bare ikke rødt"... Men hva stod det på lappen, jo rødt... Dette går ikke bra. :cry:

 

Sjølv om du tydeligvis befinner deg langt frå Raudt politisk sett, finst det vel langt meir kjedelige parti å ta for seg? Senterpartiet? "Weee, mindre arbeidsplassar i Oslo, meir action i distrikta". Raudt satsar vel på ein total revolusjon av samfunnet og fjerning av kapitalisme. Er mykje meir ein kan gjere ut av dei synspunkta :p

 

Nei nei, men tastatur på mobilen virker unødvendig for meg, jeg liker meg med de typiske musikk mobilene jeg og der hadde det vært et herk og bruke msn. Mer herk enn å bruke msn på xboxen.

nokiae71.th.jpg

 

Den mobilen har eg, og QWERTY-tastatur er faktisk ganske kjekt. Er ingen problemer å bruke det til MSN etc. Fungerer også veldig fint til enkel remote terminal via Putty, enkle Python-script med meir :)

Lenke til kommentar
Karakteren er det som teller.

 

Men bare et spørsmål, er "Suteki da ne!" fra FFX? Er en sang der som heter det.

Korrekt.

 

Har du spilt hele spillet? Og siden du har japansk kurs, hva betyr det?

 

Oh... What to do... Kjedelig regnfylt dag i dag.

Jeg kan svare på det. "Suteki da ne?" Betyr noe i retning av "Er det ikke vakkert?" :)

 

Og hvis du vil ha noe å gjøre kan du jo prøve på dette.

 

Edit: Eller dette.

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Det var en politisk debatt på skolen idag, med repressentanter fra AP, SV, SP, Venstre, Høyre, FRP og Rødt. Underholdende, men dårlig debattering. Nærmest bare drittslenging!

 

Forøvrig var det også slik at alle fikk sin del av klapping, AP og SV fikk mesteparten, og FRP ble buet på på slutten. SV sa til og med "Vil dere stemme SV, stem SV! Vil dere stemme AP, stem AP! Dere skal til og med få lov til å stemme Høyre! Men tenk dere om to ganger før dere stemmer på FRP!" som den siste replikken i debatten.

 

Latterlig.

Lenke til kommentar
Da var spillkanalen min på Youtube åpnet.

Alan Wake ;)

 

Videoen hadde heller ingen lyd hos meg. Angåande videoen og innhald, bør ikkje sånt stå i description av kanalen i staden for? Ser ikkje heilt vitsen med den videoen som strengt tatt berre er tekst (der halvparten er credits). Få på plass litt faktisk gaming-relatert materiale først og fremst :)

 

Edit:

 

Laland: Med andre ord akkurat det same som alle andre politiske "debattar" for tida. Totalt meiningslaust...

Endret av Einride
Lenke til kommentar
Det var en politisk debatt på skolen idag, med repressentanter fra AP, SV, SP, Venstre, Høyre, FRP og Rødt. Underholdende, men dårlig debattering. Nærmest bare drittslenging!

 

Forøvrig var det også slik at alle fikk sin del av klapping, AP og SV fikk mesteparten, og FRP ble buet på på slutten. SV sa til og med "Vil dere stemme SV, stem SV! Vil dere stemme AP, stem AP! Dere skal til og med få lov til å stemme Høyre! Men tenk dere om to ganger før dere stemmer på FRP!" som den siste replikken i debatten.

 

Latterlig.

 

Vi hadde det samme da jeg gikk på videregående, og det foregikk med akkurat samme stil.

SV fikk mest klapping, og FRP fikk buing.

 

Det er nesten som om det er en trend å ikke like FRP, eller som om det medbringer skam å stemme på dem.

Merkelig at det da er FRP som ligger som nummer 1 eller nummer 2 i nesten alle meningsmålinger.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...