Nøtte Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Hehe har msn på mobilen og men har ikke satt det opp enda... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 MSN på mobilen høres bare stress ut. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Noen som vet hva den første videoen på spillkanalen min på Youtube skal være? Må være noe awesome! Noen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Noen som følger Kongo-saken her? Jeg ler bare mer og mer av hva de kommer frem til at nordmennene har gjort, ville gjort og hva og hvem de representerer. Utrolig kjipt for nordmennene selvfølgelig, men jeg trodde slike rettsaker kun fantes i dårlige dramafilmer. Latterlig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 I grunn er det ikke noe stress... ikke med et skikkelig tastatur... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Nei nei, men tastatur på mobilen virker unødvendig for meg, jeg liker meg med de typiske musikk mobilene jeg og der hadde det vært et herk og bruke msn. Mer herk enn å bruke msn på xboxen. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det går ihvertfall fint å skrive på mobilen... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg ler bare mer og mer av hva de kommer frem til at nordmennene har gjort, ville gjort og hva og hvem de representerer. Utrolig kjipt for nordmennene selvfølgelig, men jeg trodde slike rettsaker kun fantes i dårlige dramafilmer. Latterlig. DRC-toppene forsøker - forståelig nok - å tjene politiske løsepenger på saken. En dødsdom gitt i et korrupt, afrikansk tøyseregime til to hvite gromgutter fra et rikt, vestlig land vil medføre at de "forsvinner" fra nyhetsbildet, saken glemmes, Jonas betaler en pen sum til regimet, og vi får dem tilbake - for 500 000 USD per snute, eller der om lag. Jeg vet imidlertid ikke om jeg synes det er verdt å bruke skattepenger på et par two-bit leiesoldater som utmerket godt visste hvilken risiko de løp da de tok på seg jobber fra sin ugandiske oppdragsgiver - oppdrag som ville sende dem godt innenfor DRCs grenser. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Karakteren er det som teller. Men bare et spørsmål, er "Suteki da ne!" fra FFX? Er en sang der som heter det. Korrekt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Sett den før, er jo gammel reklame HCG. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Ikke sett akkurat den der før. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Selv om noen har stokket om så er det fortsatt helt make. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) MÅ man legge inn bankkort info for og kunne bruke applestore? Altså bare for og laste ned ting gratis.. EDIT: Var bare og sette land til USA Endret 27. august 2009 av backstabber Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det nyeste Gamereactor. 12 måneders gullmedlemskap på LIVE. 19.000 i stipend på konto. Batman: Arkham Asylum for 399,- Dagen i dag lå an til å bli superepisk, men så funker ikke 360-miccen : ( Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Du har stipend, ikke sant? Endret 27. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Du har ikke stipend, ikke sant? ? Jo, det har jeg.. Endret 27. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du skulle skrive historier? Episk er ikke epic. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du har ikke stipend, ikke sant? ? Jo, det har jeg.. Ny mic. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Karakteren er det som teller. Men bare et spørsmål, er "Suteki da ne!" fra FFX? Er en sang der som heter det. Korrekt. Har du spilt hele spillet? Og siden du har japansk kurs, hva betyr det? Oh... What to do... Kjedelig regnfylt dag i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå