Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Begynner å bli en stund siden nå faktisk men jeg tror jeg overlever:-) hehe! Spennende hobby å ha da eplefe! Det må jeg si!

En ting er sikkert ingenting er så å se på en dame som får orgsame! Slår alt av dataspill i min verden i hvertfall!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm dukke ja:-) neida anntok bare at vær kjære iharal3 var en sinnsykt flott fyr med utrolige sjekke triks verden aldri før har sett!

Kan jo hende det er ei framtidig fotomodell da??

man skal aldri undervurdere noen!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Begynner å bli en stund siden nå faktisk men jeg tror jeg overlever:-) hehe! Spennende hobby å ha da eplefe! Det må jeg si!

En ting er sikkert ingenting er så å se på en dame som får orgsame! Slår alt av dataspill i min verden i hvertfall!!

Det er en ganske artig hobby. Har lært ganske mye av det òg. Både om sex i teorien og i.. heheh. Praksis. 8D

Driver og leser senasjonell sex og "hvordan tilfredsstille mannen - teknikkene som tar pusten fra ham" parallellt nå. ^_^

Lenke til kommentar

Det er en ganske artig hobby. Har lært ganske mye av det òg. Både om sex i teorien og i.. heheh. Praksis. 8D

Driver og leser senasjonell sex og "hvordan tilfredsstille mannen - teknikkene som tar pusten fra ham" parallellt nå. ^_^

Spennende da!! hørtes ut som morsomme bøker! Hehehe! Vet hvem jeg skal spørre om jeg lurer på noe i hvertfall!!

Hmm Må skaffe meg noen hobbier jeg og:-) noen forslag??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...