Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Begynner å bli en stund siden nå faktisk men jeg tror jeg overlever:-) hehe! Spennende hobby å ha da eplefe! Det må jeg si! En ting er sikkert ingenting er så å se på en dame som får orgsame! Slår alt av dataspill i min verden i hvertfall!! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Flott for deg! (EKKELT!) Ekkelt, faktisk.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Alt sånt er ekkelt til du får hår på tissen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Litt tidligere? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Koselig, Iharal. Så, var den en kjæreste eller en burugle etter en one-night-stand i beruset tilstand? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Han glemte også førskolelærer, barnehagetante, advokat, avissjef og statsråd. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fader, glemte søster og dukke også. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Litt tidligere? EDIT: Chichawow. Greide å lese "Alt sånn blir ekkelt når du får hår på tissen". Endret 8. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hmm dukke ja:-) neida anntok bare at vær kjære iharal3 var en sinnsykt flott fyr med utrolige sjekke triks verden aldri før har sett! Kan jo hende det er ei framtidig fotomodell da?? man skal aldri undervurdere noen! Endret 8. mars 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det kan hende at grandtanta mi på 101 blir statsminister i Norge også, men det er ganske liten sannsynlighet. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Man må da leve litt i trua ellers så har man jo ingen håp og drømmer!! Jeg foreksempel har satt meg som mål og bli blandt norges beste kokker! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hihi. Jeg sparker lillebrors rumpe i Red Alert III. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Begynner å bli en stund siden nå faktisk men jeg tror jeg overlever:-) hehe! Spennende hobby å ha da eplefe! Det må jeg si!En ting er sikkert ingenting er så å se på en dame som får orgsame! Slår alt av dataspill i min verden i hvertfall!! Det er en ganske artig hobby. Har lært ganske mye av det òg. Både om sex i teorien og i.. heheh. Praksis. 8DDriver og leser senasjonell sex og "hvordan tilfredsstille mannen - teknikkene som tar pusten fra ham" parallellt nå. ^_^ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Begynner å bli en stund siden nå faktisk men jeg tror jeg overlever:-) hehe! Spennende hobby å ha da eplefe! Det må jeg si!En ting er sikkert ingenting er så å se på en dame som får orgsame! Slår alt av dataspill i min verden i hvertfall!! Det er en ganske artig hobby. Har lært ganske mye av det òg. Både om sex i teorien og i.. heheh. Praksis. 8DDriver og leser senasjonell sex og "hvordan tilfredsstille mannen - teknikkene som tar pusten fra ham" parallellt nå. ^_^ Spennende da!! hørtes ut som morsomme bøker! Hehehe! Vet hvem jeg skal spørre om jeg lurer på noe i hvertfall!! Hmm Må skaffe meg noen hobbier jeg og:-) noen forslag?? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Teknikkene som tar pusten fra ham" Jeg kan være prøvekanin Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 "Teknikkene som tar pusten fra ham" Jeg kan være prøvekanin hehe tenkte på den jeg og men unnlot å spørre om det med tanke på høfflighet for damen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå