Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Aaaaaawesome! :D

*ødela qute men det er fra benny*

EDIT: Er det gyldig grunn for fravær fra skolen å si at jeg er rystet og ikke tør å gå ut av huset, eventuelt at jeg må tidlig hjem så jeg er hjemme når småsøsknene mine kommer hjem (de tør ikke være hjemme alene)?

Vil absolutt si det ja. :p

 

Second! Det høres uber duber kult ut! Kult med en paranoid nabo :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tro meg, den vil fortelles leeeenge. Jeg må prøve å overtale folk (les=min familie) til at jeg er rystet, men det kan bli litt vanskelig når jeg virket alt annet enn rystet. Jeg var totalt overlegen og fra meg av glede over å ha opplevd noe så fett. Også det at jeg timet det sånn at han "angrep" meg i det politet kom, totaly owned.

 

EDIT: Forresten har jeg Googlet navnet hans litt, og jeg tror blant annet han jobber i Statkraft osv. Jeg har ikke funnet noen videoer med hans navn eller adresse i, så jeg får vel tro at han bare snakket tull og at ingen faktisk har filmet ham. ^_^

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

HEI!

 

I dag har vi hatt vår første ordentlige skoledag, etter en uke med teambuilding og "Lære å lære" (dette har vi lært veldig mange ganger opp gjennom årene). I dag fikk vi en lett introduksjon til fagene.. Virker helt greit egentlig. Skal ha Prosjekt til Fordypning i morgen (går medier og kommunikasjon).

 

I morgen skal jeg og noen venner se Inglorious Basterds på kino - noen som har sett den? :)

Lenke til kommentar
Inglourious Basterds på tredjeplass i bukta. Lover godt for en film i kveld. Meen nå skal jeg game GTAIV.

 

TS?

 

Du får gi beskjed hvis den er sebar rent kvalitetsmessig, da.

TS, ja. Får ikke sett den i dag. Mamma og pappa kom hjem tidligere enn forventet, og tok PCen, som vanlig. Tipper at kvaliteten er crap, men at det er mulig å se hva som skjer. Er jo tross alt 3 plass på Top 100.

 

Edit: Er jeg og HCG de eneste her som ikke går på VGS og oppover? oO

Endret av Benny
Lenke til kommentar

En venn av meg, som kom forbi da mannen ble pågrepet, og som deretter ble der en god stund, har nå fått skrevet dette i meldingsboka fra moren:

 

"Johan rakk ikke alle leksene til torsdag. Han ble heftet på vei hjem fra trening onsdag kveld, av dramatikk utenfor Lars` hus."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...