Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

:p

 

Edit: Forøvrig har jeg vært i Oslo (fløytetime.) På båten hjem tok jeg fram en bok og jeg ble selvfølgelig sugd ganske så rett inn i historien etter en liten stund. Når båten nesten er framme snur plutselig damen foran meg seg, stirrer meg rett inn i øynene og nærmest skriker "Kan du slutte å sparke meg i ryggen!?!" Jeg hadde visst ikke funnet en helt god posisjon å sitte i mens jeg leste bok, men dette kom som et sjokk siden jeg var i "min egen verden" og jeg hadde ikke merket at jeg hadde "sparket" inn i ryggen på setet foran.

 

Flaut - Spesielt siden alle som satt rundt begynte å stirre.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lillebroren min kom bort til meg nå nettopp og sa at jeg har en enormt mandig stemme. Han hører ikke forskjell på meg og pappa. ^_^

 

For øvrig klarer ikke mamma å se forskjell på meg og pappa mange ganger. Eneste er at jeg sagger, eller hvis hun ser meg forfra. (Pappa har skjegg mye av tiden) Blir snart høyere enn han også, og jeg er allerede høyere enn mamma. B)

 

Og HCG: Innlogging faila. For svak styrke på trådløst nett. Sitter i stua (oppe) og routeren er på rommet mitt (nede i kjelleren i andre enden av huset)

Endret av Benny
Lenke til kommentar
For øvrig klarer ikke mamma å se forskjell på meg og pappa mange ganger. Eneste er at jeg sagger, eller hvis hun ser meg forfra. (Pappa har skjegg mye av tiden) Blir snart høyere enn han også, og jeg er allerede høyere enn mamma. B)

Til og med jeg er høyere enn foreldrene mine, så det er skal ikke så mye til. Faren min veier nesten dobbelt så mye som meg, da. Men det er jo en annen sak.

Lenke til kommentar
HCGamer: Prøvde den invite-thingyen på skolen, men faila grunnet Linux. Prøver på ny nå.

Har dere Linux på skolen? Heldggriser som har lærere som forstår att de ikke trenger å bruke masse penger på Windows stuff.

Begrenset skolelinux, desverre. Får ikke fikle med Terminal. :cry:

 

Uansett har jeg modda GUI'en slik at jeg ikke trenger å bruke snarveier og slikt bullshit. Har ingen oppgavelinje heller. Jeg bruker Alt+F1-12-snarveier til alt. Clean og nice desktop er absolutt viktig på skolen. B)

 

For øvrig klarer ikke mamma å se forskjell på meg og pappa mange ganger. Eneste er at jeg sagger, eller hvis hun ser meg forfra. (Pappa har skjegg mye av tiden) Blir snart høyere enn han også, og jeg er allerede høyere enn mamma. B)

Til og med jeg er høyere enn foreldrene mine, så det er skal ikke så mye til. Faren min veier nesten dobbelt så mye som meg, da. Men det er jo en annen sak.

Lolol, jeg veier sikkert mer enn pappa. :lol:

Lenke til kommentar

Ok, here we have tha story:

 

En mann stirrer inn av terassedøra, som står på vidt gap. Han sier at "Jeg har rett til å komme inn hos dere, når dere kommer inn hos meg" eller noe lignende, og sier at vi har et ulovlig overvåkningskamera som filmer fra leiligheten hans, og at vi har lagt ut disse filmene på nettet. Han prøver å tvinge seg inn, mamma smeller igjen døra og ringer Politiet.

 

Da kommer jeg hjem fra fotballtreningen, og blir fort sluppet inn gjennom døra nede. Etter mye slåing på vinduet går jeg bort til det og ser ham skarpt inn i øynene. Da sier han "Jeg kommer tilbake", legger fra seg kosten og går. Vi ser han gå oppover veien, da går vi ned og lukker opp døra. Da kommer han tilbake, og sier han vil inn. Vi sier nei, og spør hva han heter osv. Han nekter å svare, og prøver å tvinge seg inn i huset, jeg holder ham tilbake. Han snur seg og river tak i meg.

 

I samme øyeblikk svinger to store politibiler opp oppkjørselen, en mann og en dame hopper ut døra, mannen løper mot ham, griper tak i ham, drar han bort til bilden, legger ham med magen mot panseret og setter på ham håndjern. Kraftig eid. Deretter er det forklaringer osv, før pappa kommer med en taxi fra jobben. Han blir spurt om han kjenner ham, da spaserer han bort til ham, står en halvmeter fra ham og ser strengt og nøye på ham, som om han hadde vært et eller annet verdiløst objekt. Kraftig eid.

 

Gjennom hele denne seansen sto to av mine småsøsken og hylgråt, mens en "bare" var veldig redd. Jeg derimot synes dette var en feeeet opplevelse, som jeg skal bruke som utgangspunkt til en stil.

 

EDIT: Er det gyldig grunn for fravær fra skolen å si at jeg er rystet og ikke tør å gå ut av huset, eventuelt at jeg må tidlig hjem så jeg er hjemme når småsøsknene mine kommer hjem (de tør ikke være hjemme alene)?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Inglorious Basterds er en av de filmene som MÅ sees på kino.

Kino koster jo penger.. :(

 

*snip*

Aaaaaawesome! :D

 

EDIT: Er det gyldig grunn for fravær fra skolen å si at jeg er rystet og ikke tør å gå ut av huset, eventuelt at jeg må tidlig hjem så jeg er hjemme når småsøsknene mine kommer hjem (de tør ikke være hjemme alene)?

Vil absolutt si det ja. :p

Lenke til kommentar

Dramatisk, Mokko. Har opplevd noe lignende selv, men dette var tidlig på morgenen da jeg var alene hjemme, så jeg kom meg ikke av gårde på skolen.

 

Det som skjedde var at det ringte på, og så et 2 meters fjell av en mann som sto utenfor. Det var uaktuelt for meg å vise han at jeg var hjemme, så jeg gjorde noe annet til han hadde gått bort. Da han endelig gikk, hadde han lagt igjen noen gaver i en pose. Det lå sprøyter, spraybokser, en skrutrekker og litt annen moro i posen. Fornøyd med at jeg ikke hadde åpnet for han, gikk jeg av gårde til skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...