Vaine Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=566743 Mulig å drite seg mer ut. Seriøst. Trodde vi var kommet lenger i 2009. Jeg skjønner ikke det, de fjerna den svarte men ikke den asiatiske? Det jeg lurer på er når polakker ble rasister? De prøvde å bortforklare det med å kalle det en 'feil'. Jeg måtte le, å manipulere bort et ansikt er en feil? Latterlige mennesker. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=566743 Mulig å drite seg mer ut. Seriøst. Trodde vi var kommet lenger i 2009. Jeg skjønner ikke det, de fjerna den svarte men ikke den asiatiske? Det jeg lurer på er når polakker ble rasister? De prøvde å bortforklare det med å kalle det en 'feil'. Jeg måtte le, å manipulere bort et ansikt er en feil? Latterlige mennesker. Det er jo ikke sikkert det er rasisme heller, bare idioti? Tror ikke så mange hadde blitt sinte om de redigerte bort den hvite mannen. Men uansett om det er rasistisk eller ikke, så er det idiotisk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Værste er at de glemte å redigere hudfargen på hånda hans ^^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 De mener produktene deres selger bedre med en hvit mann på reklamen, kall det hva du vil, de dreit seg ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi spotify kommer på den... Ja hvorfor har det ikke kommet enda Det er jo ikke sikkert at det blir godkjent av Apple. Så det er ikke helt sikkert at det kommer. Vet ikke om jeg tør å se resten av The Uninvited, har sett ca 15 min, og det har egentlig ikke skjedd noe spesielt, men er pissredd.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 I dag vasket jeg forøvrig bæsj av skuldrene på en guttunge.I dag glemte åpenbart alle ungene hvordan man trekker ned en do, for det var dopapir og ... annet i samtlige av doene, bortsett fra den i voksengarderoben. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Takk, jeg klarer ikke å se annet enn det jeg har gjort feil på det jeg selv har tegnet.Øyenbryn ja, jeg vurderte det faktisk. Er vel egentlig ganske vanlig at øyenbrynet ses gjennom håret, men tror jeg skal droppe det neste gang. Takk for tilbakemelding. Muchos gracias! Hvorvidt det er vanlig i slike tenginger vet jeg ikke, men i tegnefilmer gerenelt er håret ikke gjennomstiktig. Og det er det jo ike i virkeligheten heller, foråidt. Har man tykk hårvekst liggende over øyenbrynet vil det ikke syns. Men igjen, det er jo helt opp til deg. Jeg skulle ønske jeg kunne tegne noe utover mark, strekmenn og babyfluer. http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=566743 Mulig å drite seg mer ut. Seriøst. Trodde vi var kommet lenger i 2009. Flaut. I dag vasket jeg forøvrig bæsj av skuldrene på en guttunge.I dag glemte åpenbart alle ungene hvordan man trekker ned en do, for det var dopapir og ... annet i samtlige av doene, bortsett fra den i voksengarderoben. A sister in arms! Endret 26. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jeg og skrekkfilmer er ikke en godt par.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Da er vi et godt par! Jeg hater de selv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Men igjen, det er jo helt opp til deg. Jeg skulle ønske jeg kunne tegne noe utover mark, strekmenn og babyfluer. Det er bare å starte og øve. Det er alt som skal til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) http://www.missioncreep.com/movie/ Der ja, der har vi noe å sysle med! Raageee!! Endret 26. august 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Næh, jeg har ikke tålmodighet. Ikke har jeg øyemål, ikke aner jeg hvordan jeg skal legge skygger eller noen ting og ikke gidder jeg prøve heller. The efort will far outweigh the results. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Alt det der er ting du kan lære, men selvfølgelig så må jo viljen til å lære det være der. Hvis du skulle ombestemme deg så er det bare å si fra. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Næh, jeg har ikke tålmodighet. Ikke har jeg øyemål, ikke aner jeg hvordan jeg skal legge skygger eller noen ting og ikke gidder jeg prøve heller. The efort will far outweigh the results. Slik er det med alt å starten Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Yay Yathzee does splosion man. http://www.escapistmagazine.com/videos/vie...92-2-5D-Hoedown Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Hehe nettop sett den Gormers. Holdt på å le meg ihjel av både den og Trine. @Rider: Takk takk, will do. @Vaine: Jo da, men jeg må føle at jeg kan mestre det sånn halvveis før jeg prøver. Og tegning er ikke en gang en tredjedels kvartveis. Endret 26. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Hahaha, Yahtzee gjorde det igjen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jupp. Var Trine-delen jeg lo best av. Men alltid hyggelig med hemningsløs skryt av Portal ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Nå skal jeg kose meg litt med Fallout 3. Snakkes! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Det er alltid hyggelig å løpe ned til bussen sammen med minst 100 på en gjørmenedoverbakke, spesielt når man tar en halv backflip. Har gjort det der, i slushnedoverbakke. Smakløst, smertefullt og pinlig. Kirkegårdsveien by any chance? Er det egentlig noen steder det ikke er slushnedoverbakke i Tromsø om vinteren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå