Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=566743

 

Mulig å drite seg mer ut. Seriøst.

Trodde vi var kommet lenger i 2009.

Jeg skjønner ikke det, de fjerna den svarte men ikke den asiatiske?

 

Det jeg lurer på er når polakker ble rasister?

De prøvde å bortforklare det med å kalle det en 'feil'. Jeg måtte le, å manipulere bort et ansikt er en feil?

Latterlige mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=566743

 

Mulig å drite seg mer ut. Seriøst.

Trodde vi var kommet lenger i 2009.

Jeg skjønner ikke det, de fjerna den svarte men ikke den asiatiske?

 

Det jeg lurer på er når polakker ble rasister?

De prøvde å bortforklare det med å kalle det en 'feil'. Jeg måtte le, å manipulere bort et ansikt er en feil?

Latterlige mennesker.

Det er jo ikke sikkert det er rasisme heller, bare idioti? Tror ikke så mange hadde blitt sinte om de redigerte bort den hvite mannen. Men uansett om det er rasistisk eller ikke, så er det idiotisk.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Eneste grunnen til at jeg kjøpte den var fordi spotify kommer på den...

Ja hvorfor har det ikke kommet enda :(

Det er jo ikke sikkert at det blir godkjent av Apple. Så det er ikke helt sikkert at det kommer.

 

Vet ikke om jeg tør å se resten av The Uninvited, har sett ca 15 min, og det har egentlig ikke skjedd noe spesielt, men er pissredd.. :blush:

Lenke til kommentar
Takk, jeg klarer ikke å se annet enn det jeg har gjort feil på det jeg selv har tegnet.Øyenbryn ja, jeg vurderte det faktisk. Er vel egentlig ganske vanlig at øyenbrynet ses gjennom håret, men tror jeg skal droppe det neste gang. Takk for tilbakemelding. Muchos gracias! :)

 

Hvorvidt det er vanlig i slike tenginger vet jeg ikke, men i tegnefilmer gerenelt er håret ikke gjennomstiktig. Og det er det jo ike i virkeligheten heller, foråidt. Har man tykk hårvekst liggende over øyenbrynet vil det ikke syns.

Men igjen, det er jo helt opp til deg. Jeg skulle ønske jeg kunne tegne noe utover mark, strekmenn og babyfluer.

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=566743

 

Mulig å drite seg mer ut. Seriøst.

Trodde vi var kommet lenger i 2009.

 

Flaut.

 

I dag vasket jeg forøvrig bæsj av skuldrene på en guttunge.
I dag glemte åpenbart alle ungene hvordan man trekker ned en do, for det var dopapir og ... annet i samtlige av doene, bortsett fra den i voksengarderoben.

 

A sister in arms!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe nettop sett den Gormers. Holdt på å le meg ihjel av både den og Trine.

 

@Rider: Takk takk, will do.

 

@Vaine: Jo da, men jeg må føle at jeg kan mestre det sånn halvveis før jeg prøver. Og tegning er ikke en gang en tredjedels kvartveis.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...