- FuzioN Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 That's me, allright! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Touché, Laksu ^_^ Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Forever we are, forever we learn Forever we live a lie, forever sleeping by And forever we flee, (forever we flee) Forever we be, Forever is but our dreams Forever is but a scream and forever we try Forever we die, the spell of life for all possessed for life, not enough Longing, hoping, waiting, for no one Never enough Zero (one) one (zero) one (zero) zero (zero) zero (one) one (zero) zero (one) zero (one) zero (one) one (zero) one (one) zero (zero) zero (one) one (one) zero (zero) zero (zero) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jeg har en uggen følelse over at de fleste synest jeg spammer. :unsure: Meh, du har en del merkelige poster, men det kan du enkelt kutte ned på. Du er ikke en spammer, du er bare litt for glad i å skrive meningsløse ting Kan du gi meg et eksempel? Skal kutte ned så mye jeg klarer. Du beviste dette nettopp. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Got your point. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 *lyrics* Ayreon! Ikkje høyrt mykje på det etter The Human Equation. Veit i grunn ikkje kvifor Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 *lyrics* Ayreon! Ikkje høyrt mykje på det etter The Human Equation. Veit i grunn ikkje kvifor Nettopp begynt å høre på det faktisk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Touché, Laksu ^_^ Når jeg skrev innlegget mitt tenkte jeg hvor awesome det hadde vært om du sa det ^^ Success Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 F**n, nå må jeg gjøre lekser. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 *lyrics* Ayreon! Ikkje høyrt mykje på det etter The Human Equation. Veit i grunn ikkje kvifor Nettopp begynt å høre på det faktisk Ayreon - Dawn of a million souls Russel Allen på vokal og Michael Romeo på gitar Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Symphony X er flinke de Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jepp, og dei er minst like gode live som på studio-album Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jeg skal på jobb om et kvarter. Virker ikke såå lenge siden jeg kom hjem fra skolen. Nå må jeg pakke. Meh. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Så eh...jeg er ferdig med leksene og jeg tror jeg har bestemt meg for navnet på spillkanalen min. IndexGames. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jøss, det står om faren min på forsiden av de fleste store norske nettaviser. Men ellers har det vært en fin dag, hvor jeg fikk byttet bort sosiologi og ble kalt inn til jobbintervju. Nå skal jeg installere Dawn of War på skole-laptopen så jeg har noe å gjøre i studieøktene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Eg har greid å få min Xbox trihondreogseksti på nett. Er ikke sikker på om jeg får et lass med feilmeldinger om jeg går gullmedlemsskap slik det var før riktignok, men nå har jeg fått den siste updaten. Sølv får duge en stund. Endret 26. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Jøss, det står om faren min på forsiden av de fleste store norske nettaviser. Og hvem er det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Står ikke navnet hans, så dere får bare lure i vei. Sikkert en grunn til at de ikke har gått ut med navn, så da skal ikke jeg gjøre det heller. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Gief link? Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Er det den her? Kult å ha en far med mad sniper skills Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå