Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cheers, jeg har en spansklekse til i morgen. Tingen er at jeg kan like lite spansk som alle andre (får likevel femmer, siden jeg er aktiv i timene. Lol) og jeg har så absolutt ingen sjanse til å fullføre denne leksen.

 

Sitter her og lurer litt på hva jeg skal gjøre nå..

Endret av Error
Lenke til kommentar
Haha. Lås døren/bruk håndkle/ikke distribuer nudez til random folk neste gang. 8D

Hun sa de skulle opp på senteret. Jeg hørte diverse dører gli opp og igjen. Dermed trodde jeg at jeg hadde huset for meg selv. Var på vei ut dusjen og hadde rene klær nede. Gadd rett og slett ikke gå rundt med håndkle når jeg trodde jeg var alene.

 

*furte*

Lenke til kommentar
Haha. Lås døren/bruk håndkle/ikke distribuer nudez til random folk neste gang. 8D

Hun sa de skulle opp på senteret. Jeg hørte diverse dører gli opp og igjen. Dermed trodde jeg at jeg hadde huset for meg selv. Var på vei ut dusjen og hadde rene klær nede. Gadd rett og slett ikke gå rundt med håndkle når jeg trodde jeg var alene.

 

*furte*

 

Då er egen plass å bu det beste, då kan ein gå med akkurat så lite/mykje kler ein vil ^_^

 

Er vel ingenting å furte over heller. Tipper dei furter meir over å sjå pupper som (mest sannsynlig) ikkje henger nede på magen :D

Lenke til kommentar

Hva om du sparer mine to øyne og heller bare forklart meg det? Yes, please.

 

Yay. Fikk to filmer i dag for 200kr. What the big deal tenker dere kanskje? Vel den ene (BLu-Ray) kostet 199kr og den andre (DVD) kostet 99kr. Jeg fikk de 100kr billigere fordi jeg støtte på en fyr som ville bli kvitt et gavekort. Han betalte de 300 kronne med gavekortet og fikk 200kr av meg. Win-win.

 

Filmene var forresten Appaloosa på DVD og Che: The Argentinian på Blu-Ray. Vurderte også en special edition av Far Cry 2 for 299kr, men holdt igjen pængboka når jeg kom på dets labre mottakelse.

 

Jeg var også ferdig på jobb klokken 13 i dag. Oh, happy dæjs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...