Caree Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Big One Classic Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Da ble det double pepperoni. Takk for det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Dobbel pepperoni er nok den beste gitt, sett bort i fra all den forp*kremt*lte ananasen som ikke hører noen steds hjemme. Lakus: Jepp, det er et herlig pålegg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Dobbel pepperoni er nok den beste gitt, sett bort i fra all den forpulte ananasen som ikke hører noen steds hjemme. Lakus: Jepp, det er et herlig pålegg. Banner du!? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 I dag har jeg sett preview av Avatar i 3D. Råeste filmopplevelsen jeg har hatt noen gang. Gleder meg til juletider! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ingen har vel egentlig svart med både en full setning og ritkig norsk grammatikk. Just saying. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Har ikke jeg det, Lakus? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Uten leifstavelser da, min gode Lars. Er vi enige nå? Uansett så er den i ovnen med ca.. 15:42 igjen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Og innen den tid ligger jeg og ser andre episode av andre sesong av Dexter. HCG, du banner. God natt barn! Endret 25. august 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hadde helt glemt at det var en tv-serie faktisk! Hm. 1200 er slettes ingen upris for en slik kolleksjon. På Outland du har sett den? Jupp. Den vi var på på forumtreffet. Rett inn til venstre når du kommer inn der, like ved der du fant de du kjøpte. Hvar dere på Outland uten meg?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Gran Torino var litt fantastisk. Clintern er også litt fantastisk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Da titter jeg også inn for å si god natt Drøm søtt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Gran Torino var litt fantastisk. Clintern er også litt fantastisk. Clint "Grynter'n" Eastwood er tidenes Anti-Helt, så sånn er det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Gran Torino var litt fantastisk. Clintern er også litt fantastisk. Clint "Grynter'n" Eastwood er tidenes Anti-Helt, så sånn er det. Ble glad i han selv om han var totalt bitch mot alle. En liten tåre kom på slutten og. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Gran Torino var litt fantastisk. Clintern er også litt fantastisk. Clint "Grynter'n" Eastwood er tidenes Anti-Helt, så sånn er det. Ble glad i han selv om han var totalt bitch mot alle. En liten tåre kom på slutten og. Jeg gråt i slutten og når de skjøt på huset Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Det er det. Faktisk så godt at eg lagar meg ein til. Jammen, slutt da Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Jeg forstår karakteren hans veldig godt, da han har en helt utrolig egoistisk og materialistisk familie. Hadde jeg vært sønnesønnen hans hadde jeg spurt om å få bo hos han, og ikke sammen med ei søster som bare bryr seg om når bestefaren dør slik at hun kan få bilen hans. Herlig stikk til den materialistiske tidsalder av vår alles bestefar Clint Eastwood. Dagens Endret 25. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Det er det. Faktisk så godt at eg lagar meg ein til. Jammen, slutt da No er eg mett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg er også mett. En Big One pizza lever opp til navnet sitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå