Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Hadde helt glemt at det var en tv-serie faktisk!

 

Hm. 1200 er slettes ingen upris for en slik kolleksjon. På Outland du har sett den?

Jupp. Den vi var på på forumtreffet. Rett inn til venstre når du kommer inn der, like ved der du fant de du kjøpte.

Lenke til kommentar

Jeg har nettop gjort det dummeste jeg kunne ha gjort. Jeg har funnet ut at jeg kan innløse deler av fondet mitt på totalt 27000 kr via nettbank, og som dere sikkert vet sikler jeg allerede ukontrollert på en MacBook Pro 15". Det sier seg da selv at munnviken min nå formerlig freser av rabies-lignende skum over min nye oppdagelse. Oh, man. Jeg har allerede vært en hårbredde fra å kaste meg utfor, men av frykt for min mors vrede har jeg tviholdt pekefingeren tilbake.

 

Ååå, jeg kan allerede se for meg min skinnende nye MacBook Pro sittende i fanget mitt i all sin glans, men den er likevel så langt borte. Omdet bare gikk Ann å få med en custom finish på den som gjorde den usynlig for mødre.

 

The piiien!

Lenke til kommentar

Jeg klarer jo å holde styr på mine egne penger (stort sett), men når det kommer til disse pengene så er dette noe foreldrene mine har satt inn det siden jeg var liten. And I feel I should respect that. Dessuten har ikke min mor samme syn på PC osv som meg. Om jeg tør skal jeg prøve å snike det inn i en samtale, men jeg har en følelse av hva slags vei den samtalen vil ta.

Lenke til kommentar
Hadde helt glemt at det var en tv-serie faktisk!

 

Hm. 1200 er slettes ingen upris for en slik kolleksjon. På Outland du har sett den?

Jupp. Den vi var på på forumtreffet. Rett inn til venstre når du kommer inn der, like ved der du fant de du kjøpte.

 

Ah. Hm. Da var det bare å få råd da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...