AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ah. Næh, jeg er egentlig ingen pirat. Er ikke tålmodignok til å vente på at det skal laste ned. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg kjøpte forresten to bøker med Penny Arcade striper ista. Det blir morro det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hehe ja det er ikke det verste man kan bruke penga på. Har selv tenkt å kjøpe noen Dilbert-bøker når muligheten byr seg neste gang. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Nå venter flere eventyr i The Capitol Wasteland. Ca. 40 timer and counting. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Den store Dilbert-boksen med alle tegneseriene og hele tv-serien (tror jeg) til 1200 er ganske fristende og. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hadde helt glemt at det var en tv-serie faktisk! Hm. 1200 er slettes ingen upris for en slik kolleksjon. På Outland du har sett den? Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Da har vi fått flytta inn i leiligheta vår. Deilig! Har til og med fått nettet til å fungere. Ble positivt overrasket over de lave prisene på alkohol her hos "söta bror". \o/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hadde helt glemt at det var en tv-serie faktisk! Hm. 1200 er slettes ingen upris for en slik kolleksjon. På Outland du har sett den? Jupp. Den vi var på på forumtreffet. Rett inn til venstre når du kommer inn der, like ved der du fant de du kjøpte. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har nettop gjort det dummeste jeg kunne ha gjort. Jeg har funnet ut at jeg kan innløse deler av fondet mitt på totalt 27000 kr via nettbank, og som dere sikkert vet sikler jeg allerede ukontrollert på en MacBook Pro 15". Det sier seg da selv at munnviken min nå formerlig freser av rabies-lignende skum over min nye oppdagelse. Oh, man. Jeg har allerede vært en hårbredde fra å kaste meg utfor, men av frykt for min mors vrede har jeg tviholdt pekefingeren tilbake. Ååå, jeg kan allerede se for meg min skinnende nye MacBook Pro sittende i fanget mitt i all sin glans, men den er likevel så langt borte. Omdet bare gikk Ann å få med en custom finish på den som gjorde den usynlig for mødre. The piiien! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Du trenger din mor for å ha orden på økonomien din? Du burde da være gammel nok til å passe på sånt selv, men da blir du kanskje kastet ut hjemmefra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg klarer jo å holde styr på mine egne penger (stort sett), men når det kommer til disse pengene så er dette noe foreldrene mine har satt inn det siden jeg var liten. And I feel I should respect that. Dessuten har ikke min mor samme syn på PC osv som meg. Om jeg tør skal jeg prøve å snike det inn i en samtale, men jeg har en følelse av hva slags vei den samtalen vil ta. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Hun har ikke samme syn på PC, ok. Men hva med en shiny, hvit, fin, liten Mac? Du vet du vil! Do it! Do it! Endret 25. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hadde helt glemt at det var en tv-serie faktisk! Hm. 1200 er slettes ingen upris for en slik kolleksjon. På Outland du har sett den? Jupp. Den vi var på på forumtreffet. Rett inn til venstre når du kommer inn der, like ved der du fant de du kjøpte. Ah. Hm. Da var det bare å få råd da! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Yay da har jeg begynnt på skole i dag ^_^ Sitter i lugaren Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hun har ikke samme syn på PC, ok. Men hva med en shiny, hvit, fin, liten Mac? Du vet du vil! Do it! Do it! Nå er jo en Mac også en PC. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ja - men ikke når en skal fremme det salgspunktet. Jeg vet at en Mac er en personlig computer. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hmmm denne livsstilen må jeg slutte med. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 VGS T1 matte er sjuke saker. Begynte med det i dag jeg også ^^ Edit: Fjernet stygg tyrkleif. Du har jo vært gjennom 10klasse matte først da, det har ikke jeg. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Du er en av de heldige som får ha 1. klasse-matte i 10. klasse? Vi hadde en sånn i klassen vi også, hun fikk 2 på den første prøven og ga opp. Får håpe det går bedre med deg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hmmm denne livsstilen må jeg slutte med. Hvilken da? Den hvor du er konstant tørrvittig? ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå