Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du vil ikke ha gratis ting? De er sykt billige, jo. En iPod Touch koster 300, jeg har allerede 50 poeng. Men jeg failet på åpningstingen.

 

Men nå skal jeg gjøre lekser.

Okayokayokay! JEG VIL HA!! :D

Men hvis jeg ikke får til må du forklare på MSN, greit?

Jada, masa. Sender invite når jeg er ferdig med leksene.

Har da ikke mast på deg, jeg. <_<

Du bare leker Wildheart,du..

Lenke til kommentar

T1 matte på vgs er helt greit det er ikke noe vanskligere enn det du får på slutten av 10'nde, dette er sålenge du ikke får den værste læreren noensinne. Huff... folk falt som fluer rett før billiard i dag, en hadde vært hos legen og blitt bedøvd så mye at han ikke klarte å bruke armen osv helt som han skal, også masse andre småting også ender det opp med at bare jeg og Kien er igjen så da gadd vi ikke.

Lenke til kommentar
Tror jeg ender opp med Historie og Filosofi istedenfor, vet ikke om det er så mye bedre enn SOSA.

Jeg ville valgt Historie og Filosofi foran Sosiologi any day. Men så er det to av mine interesseområder. ;)

Synes begge fagene virker mye fokusert på tankegangen til mennesker og hvordan vi oppfører oss. Det ville vært litt surt hvis jeg ikke synes historie og filosofi er noe bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg har klart 4/5 sanger på "The Impossible Guitar Challenge" på expert, er veldig spent på om jeg klarer den siste, som er Painkiller av Judas Priest.

 

 

Edit: Jeg syns de burde komme med enda en vanskelighets grad, Godlike for eksempel. Expert er ikke lenger noe problem. WOOHOO :D

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Tror jeg ender opp med Historie og Filosofi istedenfor, vet ikke om det er så mye bedre enn SOSA.

Jeg ville valgt Historie og Filosofi foran Sosiologi any day. Men så er det to av mine interesseområder. ;)

Synes begge fagene virker mye fokusert på tankegangen til mennesker og hvordan vi oppfører oss. Det ville vært litt surt hvis jeg ikke synes historie og filosofi er noe bedre.

Du har rett i det at alle er fag som faller innenfor kategorien humaniora, altså at det handler om mennesket, men fokuset er forskjellig i alle tre. For å være kortfattet kan man si at historie ser på hvordan ting var og hva som kan ha vært grunnen til at det gikk som det gikk, Sosiologi prøver mer å forklare selve mennesket i sanntid, prøve å finne en logikk bak hvorfor vi oppfører oss som vi gjør og hva det vil si for samfunnet rundt. Mens Filosofi prøver å sette spørsmål ved det abstrakte/uutgrunnelige og fremtiden, noen ganger også komme med et svar. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Den var litt awesome.

 

Edit: Men en liten feil på videoen, det står "Rock Band Traffic", mens det er guitar hero notetreffere (de fargene...)

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...