- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Atsjonas, hva sier du hvis du får en Wii til bursdag av kjæresten din? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvorfor overser dere meg? Og referer til Hardc0regamer 1997 som HCG og meg som ''Han'' eller ''Du''. Er det pga. alle skrivefeilene mine? <_< Endret 8. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Og dette blir et kjøp for deg, Lakus: Som bare faen også! Skal ha en sånn en :o Kom til å tenke på en ting: Hva skal jeg gjør når Diablo 3 kommer ut? Hva skal jeg spillet det på? Det første svaret, og det mest obvious er jo selvfølgelig maskinen jeg nå sitter på, men den har aldri hatt ett fast operativsystem, og jeg spår at den aldri vil få det heller. Det var da jeg kom på Blizzard sin lille "alle skal kunne spille spillene våre" policy og at spillene deres fungerer utmerket i OS X. Enda mer genialt for min del, da det betyr at jeg kan ha med både maskin, film, musikk OG spill overalt hvor jeg går Tongue Company of Heroes fungerer godt på Aluminum MacBooken, og Diablo 3 vil nok kjøre greit det og. Gleder meg til både Mac og Diablo. Min lille snakkeboble Tongue Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor overser dere meg? Og referer til Hardc0regamer 1997 som HGC og meg som ''Han'' eller ''Du''. Er det pga. alle skrivefeilene mine? <_< Hæ? Uansett, det skrives HCG Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Innen SC2 og Diablo 3 kommer har jeg dødd av lengsel, men hvis jeg ikke allerede dør, er det glede som tar knekken på meg. Ser jeg fortsatt livets glade dager etter dette, skal jeg faen meg spille meg til døde! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor overser dere meg? Og referer til Hardc0regamer 1997 som HCG og meg som ''Han'' eller ''Du''. Er det pga. alle skrivefeilene mine? <_< Chill, LD. We all love you. ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) We do? Endret 8. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 We do? ...Ja. *strengt blikk* Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Atsjonas, hva sier du hvis du får en Wii til bursdag av kjæresten din? Har Wii allerede, ikke spesielt kult etter 3 uker. hm? Er du god i Starcraft? Nei, ikke spesielt. Warcraft 3 derrimot.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det eneste jeg klarer i Starcraft er Zergling-rush. Nå fungerer ikke det mer for alle jeg spiller mot vet at jeg kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da har jeg revet meg unna xboxen etter å ha blitt rumpekjørt 3 kamper på rad i Halo Wars Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Warcraft 3 på lan med pokemanz skinn er dritmoro! Husker ikke hva noen moduser elns. heter, men det er shitgøy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Da har jeg revet meg unna xboxen etter å ha blitt rumpekjørt 3 kamper på rad i Halo Wars Uff da. Hva er det du gjør feil? De gangene jeg spilte mot deg virket det som om du var litt for ivrig på å lage mange baser tidlig. Da sliter du hvis du rushet, spesielt hvis ikke du har noen turrets. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Warcraft med DOTA mod er mye mer morsomt. Det er knall gøy. Alle spiller som en helt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Aner ikke. Jeg har liksom så stor hær som det går ann med bra units og likevel... TAP, TAP, TAP. Men jeg har hatt noen bra kamper da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Har egentlig aldri lagt noe tid i SC1, tror det er derfor jeg er dårlig på det. Men det skal bli andre boller når nr 2 kommer ut! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Nå var det lenge mellom hvert svar :o 20 og 30 minutter. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen her som spiller empire total war?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå