Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og dette blir et kjøp for deg, Lakus:

84_-595985140.jpg

Som bare faen også! Skal ha en sånn en :o

Kom til å tenke på en ting: Hva skal jeg gjør når Diablo 3 kommer ut? Hva skal jeg spillet det på? Det første svaret, og det mest obvious er jo selvfølgelig maskinen jeg nå sitter på, men den har aldri hatt ett fast operativsystem, og jeg spår at den aldri vil få det heller. Det var da jeg kom på Blizzard sin lille "alle skal kunne spille spillene våre" policy og at spillene deres fungerer utmerket i OS X.

Enda mer genialt for min del, da det betyr at jeg kan ha med både maskin, film, musikk OG spill overalt hvor jeg går Tongue

Company of Heroes fungerer godt på Aluminum MacBooken, og Diablo 3 vil nok kjøre greit det og. Gleder meg til både Mac og Diablo.

Min lille snakkeboble Tongue

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Innen SC2 og Diablo 3 kommer har jeg dødd av lengsel, men hvis jeg ikke allerede dør, er det glede som tar knekken på meg. Ser jeg fortsatt livets glade dager etter dette, skal jeg faen meg spille meg til døde!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Atsjonas, hva sier du hvis du får en Wii til bursdag av kjæresten din?

Har Wii allerede, ikke spesielt kult etter 3 uker.

hm? Er du god i Starcraft?

Nei, ikke spesielt. Warcraft 3 derrimot..

Lenke til kommentar
Da har jeg revet meg unna xboxen etter å ha blitt rumpekjørt 3 kamper på rad i Halo Wars :(

Uff da. Hva er det du gjør feil? De gangene jeg spilte mot deg virket det som om du var litt for ivrig på å lage mange baser tidlig. Da sliter du hvis du rushet, spesielt hvis ikke du har noen turrets.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har egentlig aldri lagt noe tid i SC1, tror det er derfor jeg er dårlig på det. Men det skal bli andre boller når nr 2 kommer ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...