- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 @Benny: B) Vil du ha en Lockerz-invite? (Eneste måten å bli medlem!) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Det halve trynet mitt var ikke så flott, ettersom det ikke stemmer utseende messig lengre. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 @HCGamer: Hva er Lockerz? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=6869 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Neeei takk.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hvorfor ikke? ^_^ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Med en gang jeg så ordene "PTZ" og "Pointz" var det stopp. Og at tjenesten heter "Lockerz" gjør det ikke stort bedre.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Så du vil ikke ha gratis ting? De er sykt billige, jo. En iPod Touch koster 300, jeg har allerede 50 poeng. Men jeg failet på åpningstingen. Men nå skal jeg gjøre lekser. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Veldig kjekt å rydde når man er trøtt. Hva skal folket i kveld? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Mass Effect DLC, The Waterboy/Happy Gilmore og litt lekser. En vanlig ukedag! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Så du vil ikke ha gratis ting? De er sykt billige, jo. En iPod Touch koster 300, jeg har allerede 50 poeng. Men jeg failet på åpningstingen. Men nå skal jeg gjøre lekser. Okayokayokay! JEG VIL HA!! Men hvis jeg ikke får til må du forklare på MSN, greit? Viper: I kveld skal jeg på konfirmasjonssamlingbullshit. Endret 25. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Forbannet være norsk skole og firkantede avdelingsledere. Jeg har et enkelt ønske om å bytte bort tidenes særeste fag med et fag man alltid vil trenge flere elever til, og som er viktig kunnskap for å utvikle samfunnet. Jeg snakker om å bytte fra tøysefaget sosiologi og sosialantropologi til IT. Selvfølgelig må man utdanne folket i informasjonsteknologi, det er noe man alltid vil ha bruk for. De gjør samfunnet en tjeneste ved å la meg bytte. Uheldigvis tenker ikke ledelsen på den måten, de er mer opptatt av kapasiteten på antall datamaskiner. Endret 25. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
psyched Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Arrrrgggghh.... Telenor har enda ikke sendt iPhonen min og min telefon ble ødelgat i helgen -,- Forbannet være norsk skole og firkantede avdelingsledere. Jeg har et enkelt ønske om å bytte bort tidenes særeste fag med et fag man alltid vil trenge flere elever til, og som er viktig kunnskap for å utvikle samfunnet. Jeg snakker om å bytte fra tøysefaget sosiologi og sosialantropologi til IT. Selvfølgelig må man utdanne folket i informasjonsteknologi, det er noe man alltid vil ha bruk for. De gjør samfunnet en tjeneste ved å la meg bytte. Uheldigvis tenker ikke ledelsen på den måten, de er mer opptatt av kapasiteten på antall datamaskiner. Kan du forklare hva sosiologi går ut på? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Sosiologi og sosialantropologi (si det ti ganger!) er et tøysefag. Intet annet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Akkurat gjennomført mitt livs lengste skoledag. Og slik skal det bli hver dag gjennom året -.-' Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Kan du forklare hva sosiologi går ut på? Studier av mennesker i samspill med samfunnet osv. For å ta et eksempel, på søndag skal vi levere inn en oppgave som lyder slik: Bruk sosiologiske begreper som sosialisering, roller, normer, sosiale systemer osv. til å beskrive påvirkning. Bruk valgkampen med politisk påvirkning for å eksemplifisere ulike former for påvirkning i oppgaven din. Oppgaven skal være på ca. 2 sider med skrift i 12pkt og 1 1/2 i linjeavstand. Du vil få karakter på innleveringen. Vurderingskriteriene vil være: Evnen til å bruke sosiologiske bepreper og knytte disse til påvirkning og se dette i en dagsaktuell sammenheng. Med andre ord, et ganske diffust og kunstig opplegg. Men nå skal jeg ikke svartmale faget for dere andre. Det kan godt være du trives der, Håkon. Det var bare ikke helt noe for meg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Og sosiologi er noe forbanna tull. Mamma har sagt hver dag siden jeg begynte på ungdomsskolen at jeg aldri i livet mitt får velge sosiologi som hun gjorde. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Men nå skal jeg ikke svartmale faget for dere andre. Det kan godt være du trives der, Håkon. Det var bare ikke helt noe for meg. Har vært heldig nok til å ha noen timer med det hittil, og jeg er foreløpig helt enig med dine utsagn. ;-) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Nå har jeg da det flotte alternativet Historie og Filosofi, siden det visstnok er fullt i IT-klassen. Jeg kan alltids velge entrepenørskap også, men jeg føler meg ikke helt klar for å bygge opp en ungdomsbedrift gjennom skolen. Næringslivsøkonomi tror jeg heller ikke er aktuelt, eier ikke pågangsmot og dedikasjon til å bli gründer. Endret 25. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har entrepenørskap. Faktisk veldig morsomt! Skal vi konkurrere mot hverandre i NM? Jeg utfordrer deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå