Kiro Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg skal begynne på skolen i dag. Brukte hele dagen på inntakskontoret til fylkeskommunen for å få plass. Hvor er det du begynner? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 God dag alle sammen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 God dag til deg og. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Noen tanker angående The Waterboy eller Happy Gilmore? Begge, sjølvsagt. You can do it! Nam. Det er noe spesielt med hotellfrokoster. Spiser vanligvis aldri frokost, men når jeg bor på hotell gjør jeg alltid det. Skjønar ikkje dei som klarar seg utan frukost. Går eg for lenge utan å ete blir eg berre jævlig kvalm Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hva gjør folket i dag da? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Skolen, og skal straks ha mer matte... Kan ikke si at evnene mine innen det faget har forbedret seg med et år uten... Gleder meg til halv 4. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Skal spille billiard i dag, og total eie alle jeg spiller med. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Selv ferdig på skolen for i dag. Og nå skal det ryddes. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ferdig nå? Er ikke ferdig før halv 4 eller noe sånt selv. Morsomt Wildheart har gått forbi meg flere ganger i dag uten å ha sett meg, altså hun vet jo ikke hvordan jeg ser ut, for morroskyld så hilser jeg ikke. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Er bare andre dagen min. Fikk møte klassen for første gang. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hva studerer du? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Studerer film på Norges Kreative Fagskole. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Høres fett ut, vi driver med slikt vi også men har tro på at det blir med spesifikt når jeg går høyskole/universitetet. Men film er rått da. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Ja, tror det blir fett ja. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Holder på med å skal lage en markedsførings kampanje for FRP her, hva syns folket om et Eple tre midt på karl johan? Men ghostviper du tenker deg å bli film regissør, kameraman? eller? edit: skriveleif Endret 25. august 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Er vel i mer i retningen kameramann, klipper. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Det er den delen som er best da, for meg selv ville det være utenkelig å skrive manus osv. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Hoff, nei manus får de som kan skrive manus ta seg av Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Har dessverre ingen gode forslag for hånden. Men dersom du sier litt om hva denne youtube-spillkanalen skal inneholde kan jeg jo prøve å tenke litt på hva som kunne være et godt navn. Alt om gaming, eller generelt. Gameplays, trailere, og annonseringer.@HCG: Game'em up ^_^Faktisk et bra forslag, men man kan ikke bruke << ' >> i brukernavnet. Men hva med Game Up?Benny, sorry, jeg kan være en sta jævel til tider.Sier du det?Jeg foreslår at du bytter tilbake, Vaenas. Det halve trynet ditt er ganske flott.Det var den.Epic win by Sigurd. Edit: Hvor er HCG? Jeg savner ham.. Jeg er her, vennen. Alderen sitteri hodet sier faren min, og sier at eneste grunnen til at han blir beregnet som voksen og ikke en 15 år gammel overkåt, daredevil av en unge er at han ser ut som en 40 år gammel man. Da er jeg 11 og HCG 16. Mentalt riktig. Produksjon her. Med Terje, for en rå lærer! Terje. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 HåSeGe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå