Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

A1: Arne Næss var en stor mann som alle kan lære noe av den dag i dag, selv om han har gått bort.

 

Det som også er litt interessant å tenke på er at vi som oftest bare ser positive ting når vi ser bakover, mens vi nesten ser bare negative ting når vi ser fremover. Personlig tror jeg at det er noe i det. Men vet ikke helt hvorfor.

 

Jeg tror det er mye i det at fremtiden er uviss på alle mulige punkter, man kan aldri forutsè fremtiden 100% (kanskje ikke en gang 50), så når vi tenker tilbake på fortiden tenker vi jo på de stundene som gjorde oss glade og fornøyde, og ensèr ikke så mye de tingene som var negative (spørs på omfanget såklart), dette er jo mesterlig bevist av den "eldre-ungdom" som alltid klager over hvor fælt er nå til dags og hvor godt det var før i tiden :)

Dette er fordi de lever med sine gode minner, og mener at de selv var mye mer redelige enn dagens ungdom f.eks.

Slik vil også vi bli når vi blir gamle tror jeg, da dog med et noe mer annerledes synspunkt (Æ huske før i tia æ, da va itj d xbox 1080 å sånn derre dilljdaillj! Da kost vi åss me xbox 360 å ein standar kontråller!).

 

A2:

The Witcher har jeg alltid hatt lyst til å prøve, men jeg har aldri (etter spillets release) hatt muligheten til å få spilt det grunnet innsnevret økonomi og en fatalt dårlig PC (aner du sammenhengen? :p), men dæven søkke som jeg har lyst på det.

Det er jo også litt skremmende å se hvordan folk i disse dager glorifiserer vold så lenge det blir gjort mot en som "fortjener" det, det vil si utført av en helt med motiv mot en skurk som sannsynligvis utførte handlingen.

Jeg liker slike filmer for underholdningens skyld, men jeg vil fortsatt se flere filmer (og ihvertfall spill!) der hovedpersonen omsider finner ut at "skurken" kun ble skurken i relativ forstand, grunnet en uheldig rekke hendelser og via da en herlig twist snur hele plottet/synspunktet slik at helten virker som en større skurk enn den man trodde var den slemme.

Jeg tror det ville ha blitt godt mottatt, og jeg VET at jeg ville ha satt pris på et slikt spill.

 

Jeg sier ikke at man skal ha spill der alle setter seg ned rundt et bål og røkyer hasjpipe mens de traller "kumbaya", men det burde være lov å etterlyse flere slike plots i spill i stedet for å gi oss den ultimate helten mot den ultimate skurken.

 

 

Prototype gjorde jo f.eks dette til en viss grad, men feiget ut med å la oss stoppe den ultimate skurken i spillet, i stedet for å la oss se helten vår bli skurken

.

 

 

Forøvrig er jeg fornærmet over at du ikke kommenterte bæsjen min ytterligere.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jævlig dritt å tenke på at man egentlig har fri i dag, men neeeeei da, selvfølgelig fortsetter jobben å ansette folk under 18, så når en av de 3 over 18 blir syke så må jeg steppe inn i midtvakta da alle de under 18 er på skole.

Hva faen er vitsen med å ansette de når man bare kan benytte de 3 timer om dagen?

Bare fordi det er billigere?

Møkka sted..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...