Vaenas Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Men god natt folkens skal sove jeg nå. Eller prøve. Wildheart snakkes i morgen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Tenk før du skriver nestegang da, så skal jeg tilgi deg. -_- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Med mindre folk har planer om å legge ut personnummeret sitt her, kan det være en smule vanskelig å overholde aldersgrensen. Det må til skal folk poste her etter klokken 21:30 i hverdagen. Noen tanker angående The Waterboy eller Happy Gilmore? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Men seiøst, folkens; Hva ønsker man seg til konfirmasjonen? Onkelen min har visstnok snakket om noe kameragreier, men jeg vet ikke helt om jeg faktisk kommer til å bruke det. Jeg vil ikke at folk skal bruke haugevis av penger på ting som bare blir liggende og slenge. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Waterboy. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Du er den nye messias Ridder Gunn, bare innse det. Indeed. Det kan virke sånn. You can be my Messiah anyday lizm *snap snap* Awww Vet ikke helt om jeg skal være smigret eller redd for at du plutselig stuper inn vinduet mitt ninjastyle. :unsure: Endret 24. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ønske seg noe til whaaat?.. oO Man ønsker seg da ikke noe til konfen, det er da bare frekt? @Mokko Endret 24. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Penger, klokke, mansjettknapper, slipsnål/slipslenke, kamera, mobiltelefon, gitar. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Vaenas, unnskyld meg, men har du tatt PS-compo bildet mitt i bruk som avataren din? =3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Du er den nye messias Ridder Gunn, bare innse det. Indeed. Det kan virke sånn. You can be my Messiah anyday lizm *snap snap* Awww Vet ikke helt om jeg skal være smigret eller redd for at du plutselig stuper inn vinduet mitt ninjastyle. :unsure: Du kan vel frykte begge deler tenker jeg. ....honeybun. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Penger, klokke, mansjettknapper, slipsnål/slipslenke, kamera, mobiltelefon, gitar. Skjul Penger - Kjedelig, men greit nok om jeg ikke finner noe spesielt.Klokke - Trenger ikke det Mansjettknapper - Ser ikke poenget i svindyre mansjettknapper. Slipsnål/slipslenke - Samme som over Kamera - Kanskje, men redd for at jeg ikke kommer til å bruke det. Mobil - Har en flott en fra før. Gitar - Ferdigheter og motivasjon mangler. Ønske seg noe til whaaat?.. oOMan ønsker seg da ikke noe til konfen, det er da bare frekt? Man gjør visst det du, det forventer ihvertfall de som spør hva jeg ønsker meg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 hvorfor skal man alltid bli intervjua 10 minutter etter at man har våkna? -.- Fra 4 min og utover, jeg er ikke den smekre damen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Men seiøst, folkens; Hva ønsker man seg til konfirmasjonen? Onkelen min har visstnok snakket om noe kameragreier, men jeg vet ikke helt om jeg faktisk kommer til å bruke det. Jeg vil ikke at folk skal bruke haugevis av penger på ting som bare blir liggende og slenge. Jeg fikk 52.000,- og en genser. Rimelig fornøyd med det Edit: God natt! Endret 24. august 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Du er Rolf Skuggedal? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Du ser ikke poenget med svindyre mansjettknapper og slipslenke? Det ser fint ut, det er et poeng. Og det er et mer enn godt nok poeng for meg. Ønsk deg et slips i det minste da, så kan du i hvert fall pynte deg med noe. Og med det la man seg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Nei, jeg ser ikke poenget i sånne svindyre, små "bare-til-pynt"-ting. Jeg vil heller få noe jeg kan ha litt glede av, ikke bare "Å-så-fine-mansjettknapper-du-har". EDIT: Og jeg har vært og kjøpt dress, sko, skjorte, slips og alt det andre mamma mente var nødvendig for å komme meg gjennom dagen. Forhåpentligvis kan jeg bruke det til mer enn én anledning. Endret 24. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Du er Rolf Skuggedal? Say my name bitch. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Wow Snurre, du var MYE eldre enn jeg trodde. :o Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Nei, jeg ser ikke poenget i sånne svindyre, små "bare-til-pynt"-ting. Jeg vil heller få noe jeg kan ha litt glede av, ikke bare "Å-så-fine-mansjettknapper-du-har". Jeg finner mer enn nok glede i et par fine mansjettknapper. ^_^ Men jeg kan sikkert fint skjønne at andre ikke gjør det. Så god natt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg er ganske sikker på at du ikke ble like hypp på å ha meg flyvende inn vinduet ditt ninja-style nå. Se et par minutter til. Etter den smekre damen. Forøvrig kan jeg si at Rolf er en MYE mer attraktiv fyr enn det jeg er. Du ser meg også på begynnelsen, der TV-teamet fanger meg i en noe pinlig stilling, og gir meg et særdeles frekt kallenavn. Endret 24. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå