Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Skulle til å sette inn et forslag om det selv. Så slipper vi som sitter her å tenke over alt vi sier. Laland SO forbud for dem under 15 sier vi da, etter klokka 21:30? Da kan jeg sitte her og snakke så mye kinky jeg vil med dere eldre.

Etter kl. 22.00 er det 16-årsgrense med et tema: Kinky-talk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle til å sette inn et forslag om det selv. Så slipper vi som sitter her å tenke over alt vi sier. Laland SO forbud for dem under 15 sier vi da, etter klokka 21:30? Da kan jeg sitte her og snakke så mye kinky jeg vil med dere eldre.

Etter kl. 22.00 er det 16-årsgrense med et tema: Kinky-talk!

 

Så... jeg får ikke være med? Alder er bare et tall.. ihvertfall for meg.

Lenke til kommentar
Epic win by Sigurd. :lol:

 

Edit: Hvor er HCG? Jeg savner ham.. :(

 

Han sitter ute i sandkassa med en kjærlighet på pinne i den ene hånda, og et bilde av en halvnaken dame han klippet ut av et av kvinnebladene til mamma i den andre.

 

EDIT: Leif.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Selvfølgelig er vi det (LES: jeg er i allefall ikke det, men småbarna burde i allefall ta litt mer hensynn til at de trenger noen timer mer søvn enn de eldre)

Eller vi kan si det som det egentlig er, at fra vi flytter ut fra barndomshjemmet og til vi finner vår fornuftige motpart så er det ingen som er fornuftig nok til å kommandere oss i seng. ;)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Med mindre folk har planer om å legge ut personnummeret sitt her, kan det være en smule vanskelig å overholde aldersgrensen.

Ååååh, dummen! Aldersgrensen står jo på profilsiden! :rolleyes:

Åååja, dumme meg. Jeg glemte selvfølgelig at alle skriver riktig alder i profilen sin. Så langt burde jeg tenkt. Beklager glippen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...