Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg foreslår at du bytter tilbake, Vaenas. Det halve trynet ditt er ganske flott. EDIT: Ok, det hørtes merkelig ut, det.. Ooh... Kinky. Jeg foreslår at du bytter tilbake, Vaenas. Det halve trynet ditt er ganske flott. Jeg er uenig. Det halve trynet hans er borte for altid. Why? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva er så fælt med å se noen kutte opp en gummiball? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor tror alle at jeg er 15 år gammel? oO Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ingen kommentarer? Sorry Wildheart prøvde å rette fokuset bort fra avataren din men det failet. Syntes denne avatarn var kulere jeg. Upersonelige bilder ftw! Må bare si det: Hver gang jeg ser kisen i Half Life (han i avataren din) tenker jeg på deg, lolidude! Det er forde det er meg 8) Benny og Tigern er morsomt. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, si det. De bommer jo med et helt halvt år. Er det mulig å tippe så feil? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor tror alle at jeg er 15 år gammel? oO Jeg tror du er 12, om det hjelper Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Er ikke Benny en liten babyface samme som hcg? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor tror alle at jeg er 15 år gammel? oO Jeg tror du er 12, om det hjelper Så du å Benny er like gammle? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 HEYHEYHEY, PASS PÅ NÅ! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor tror alle at jeg er 15 år gammel? oO Jeg tror du er 12, om det hjelper Så du å Benny er like gammle? Kanskje opparbeide skriverferdighetene dine med et par år før du sier slik? To relativt enkle feil du hadde der. "Så du og Benny er like gamle?" skulle det være. (Ber man om dritt, får man dritt!) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg sier bare det jeg har fått intrykk av jeg. Utenom at noen kommer med fakta så må jeg bare ta anngåelser på manglende informasjon. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor tror alle at jeg er 15 år gammel? oO Jeg tror du er 12, om det hjelper Så du å Benny er like gammle som meg? Blir dere med på å gå ut og huske i morgen, kanskje leke litt i gjørma eller ha spyttekrig? Småunger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Theeere we go. B) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Småunger gå å legg dere nå! Det skal jeg selv gjøre eller i allefall prøve. Blir vel det å sovne rundt 4 våkne 5 også ligge der i 1 time før jeg står opp. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Burde vært 16-årsgrense her om kveldene.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hmm.. skal jeg se Happy Gilmore eller The Waterboy imorgen? Herlige filmer, begge to. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hmm... Berlinmuren faller og verden ble et bedre sted, bare noen måneder etter at jeg ble født. Sammentreff, I think not. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du er den nye messias Ridder Gunn, bare innse det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 For en fin dag. Først legger vi ut på et korstog mot piercinger, så kommer det 5 sider om hele to forskjellige avatarer. Vi følger opp med at en bruker kan fortelle at noen tror han er et halvt år eldre enn det han faktisk er, noe som er mildt sagt sjokkerende. Til slutt runder vi av med en barnslig krangel, og nå er vi til og med blitt så voksne at vi "disser" hverandre. God natt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Skulle til å sette inn et forslag om det selv. Så slipper vi som sitter her å tenke over alt vi sier. Laland SO forbud for dem under 15 sier vi da, etter klokka 21:30? Da kan jeg sitte her og snakke så mye kinky jeg vil med dere eldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå