kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du får vente til fredag. ^^, Nei, nååååå. Pwetty please? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du får vente til fredag. ^^, Haha Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) @Snurre: Indeed! Med tanke på den lave oppslutningen sentrumspartene har så overrasker det meg egentlig ikke. Kan du si hvorfor du er uenig kanskje? Endret 24. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har jo endret avatar nå hva med den da? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hvorfor må folk bytte avatarer hele tiden..? :S Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bare meg de vil plage, tydeligvis. Sikkert puppene som gjør det. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vil se pupper, ikke fæle øyenvipper! Du kan jo bare skru på værmeldingen. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Bare meg de vil plage, tydeligvis. Sikkert puppene som gjør det. Avataren din passer deg jo ikke nå.. Jeg mener, du er jo haaawt. :3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Wildheart. Bytter du avatar fjerner jeg den. Dare me. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vil se pupper, ikke fæle øyenvipper! Du kan jo bare skru på værmeldingen. Let's not go down thar road again.. de har jo ikke pupper de fjærkreene som er ansatt hos TV2 nå! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Slipper nok ikke faget (da får jeg ikke karakter, og ei heller vitnemål!), men skal gjøre det så vanskelig for læreren min som overhodet mulig. Heldigvis kan jeg improvisere og er i besittelse av et vokabular hun ikke kommer til å vente! Hvorfor det da? Det høres jo faktisk ut som et ekstremt morsmot fag God natt o.O Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ingen kommentarer? Sorry Wildheart prøvde å rette fokuset bort fra avataren din men det failet. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Wildheart. Bytter du avatar fjerner jeg den. Dare me. Ikke kom og ødelegg hele greia nå da.. <_< Jeg hadde henne nesten, jo.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Hvorfor det da? Det høres jo faktisk ut som et ekstremt morsmot fag God natt o.O Man har ikke mer moro enn det man lager selv. Og jeg planlegger å lage mye moro! Edit: Benny, sorry, jeg kan være en sta jævel til tider. Endret 24. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Wildheart. Bytter du avatar fjerner jeg den. Dare me. Hahaha var da fælt, da. =P Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Jeg foreslår at du bytter tilbake, Vaenas. Det halve trynet ditt er ganske flott. EDIT: Ok, det hørtes merkelig ut, det.. Endret 24. august 2009 av Mokko Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ingen kommentarer? Sorry Wildheart prøvde å rette fokuset bort fra avataren din men det failet. Syntes denne avatarn var kulere jeg. Upersonelige bilder ftw! Jeg foreslår at du bytter tilbake, Vaenas. Det halve trynet ditt er ganske flott. Jeg er uenig. Det halve trynet hans er borte for altid. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 @Snurre: Indeed! Med tanke på den lave oppslutningen sentrumspartene har så overrasker det meg egentlig ikke. Kan du si hvorfor du er uenig kanskje? Det har vel barte noe med at jeg er imot mindretalls-regjeringer generelt, da det vil ta ENDA lengre tid å få gjennom saker i stortinget, hvilket ikke akkurat kan sies å være et pluss. Det er også å ta noe for gitt å anta at det vil være lettere for en mindretalls-regjering å bli fortere enige, da det faktisk fortsatt er snakk om to-tre partier med helt forskjellige syn på saker og ting. Jeg ble faktisk intervjuet av NRK i dag ang valget, hadde helt glemt det pga jobben faktisk o.0 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ingen kommentarer? Sorry Wildheart prøvde å rette fokuset bort fra avataren din men det failet. Syntes denne avatarn var kulere jeg. Upersonelige bilder ftw! Må bare si det: Hver gang jeg ser kisen i Half Life (han i avataren din) tenker jeg på deg, lolidude! Endret 24. august 2009 av Benny Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kanskje for altid, som jeg ikke forstår noenting av, men det er definitivt ikke borte for alltid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå