AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Sånne som bare satt rett på huden var fascinerende ekkelt og gir meg i grunnen halvveis frysninger. Og to i tunga er dobbbelt så teit som èn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Arg jeg får så lyst til å slå meg selv i hodet med gjenstander til jeg besvimer. Seriøse søvnproblemer pågang her.... Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Gawgawgaw, Prison Break er for spennandes!!!!!! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vet ikke hva han heter jeg, men han visste tydligvis hvem jeg var på diskusjon.no osv. Jeg husker ikke navn så godt, brukte jo over et halvt år på å klare å memorere navna på folk i klassen. Men ansikter kjenner jeg igjen i de neste 5-6 årene uansett om jeg bare har sett dem engang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Arg jeg får så lyst til å slå meg selv i hodet med gjenstander til jeg besvimer. Seriøse søvnproblemer pågang her.... Tilbudet mitt står enda. Men jeg vil i hvert fall råde deg til å prøve å slappe av i mer enn en halvtime før du ender opp på nettet igjen Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eneste som så bra ut var det du kalte venoms. Resten så ikke så bra ut. Men sånne stenger mellom øra ser kult ut, vurdert det? Tipper du mener industrial. Ja, det har jeg vurdert. Men jeg er usikker da de ofte kan grave seg ned i ørebrusken med mindre det er helt flatt der oppe. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det som er litt moro er at jeg kjenner Vaenas IRL, men han vet det ikke.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Arg jeg får så lyst til å slå meg selv i hodet med gjenstander til jeg besvimer. Seriøse søvnproblemer pågang her.... Er ikke eneste jeg har ikke sovet en hel natt på 2-3 måndter. Jeg legger meg også ligger jeg der til 4 om morgenen også sover jeg til 5 hvor jeg bråvåkner og klarer ikke å sove lenger. Kjenner du meg IRL? K... jaja da var det nok en person blant noen tusen jeg kjenner. @Wildheart, kan ikke navna på sånne ting, men silje i klassen har det og det ser rått ut. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Arg jeg får så lyst til å slå meg selv i hodet med gjenstander til jeg besvimer. Seriøse søvnproblemer pågang her.... Vil ikke kalle det søvnproblemer å ikke klare og sove når man legger seg 21. Endret 24. august 2009 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå skal jeg begynne på andre sesong av Dexter etter å ha lagt meg. Må bare smøre matpakke først. Vi snakkes i morgen! Med mindre vi ikke snakkes i morgen, da snakkes vi ikke i morgen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjenner du meg IRL? K... jaja da var det nok en person blant noen tusen jeg kjenner. Kanskje det, vi er tremeninger. Vi var på hyttetur noen år tilbake utafor Oslo? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Syykt så vondt man får i nakken av å sitte bøyd over et ark og tegne i flere timer. Merket det ikke før nå når jeg var ferdig. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ble bare to timer med søvn på meg i natt, så jeg tror jeg må legge meg snart, før jeg faller sammen over tastaturet mitt. God natt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 MEEN! Hva har skjedd i dag? Selv har jeg gamet med Kien, prøvd ut siste boss på RE5 som vi ikke klarte fordi jeg ikke klarer å button mashe X raskt nok, også prøvde vi ut Army of Two som jeg kjøpte engang i forgje uke. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eeeew, wildheart! Eeeew D': Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjenner du meg IRL? K... jaja da var det nok en person blant noen tusen jeg kjenner. Kanskje det, vi er tremeninger. Vi var på hyttetur noen år tilbake utafor Oslo? Hyttetyr uten for oslo? Nei nei, har ikke hytte der vi, vi fikk hytte først i fjor vi. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå er jeg 2/3 inn i Prison Break sesong 3, og er fortsatt ikke lei. Gleder meg til storyen tar helt av i sesong 4! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nå er jeg 2/3 inn i Prison Break sesong 3, og er fortsatt ikke lei. Gleder meg til storyen tar helt av i sesong 4! Jeg har helt mistet tråden i sesonger og alt. Jeg ser den sesongen som er på tv nå - er det sesong 4? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Sånne som bare satt rett på huden var fascinerende ekkelt og gir meg i grunnen halvveis frysninger. Og to i tunga er dobbbelt så teit som èn. Jeg syntes 1 ser bedre ut en 2. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Den sniken prøver å lure deg, Vaenas ^__^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå