Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva han heter jeg, men han visste tydligvis hvem jeg var på diskusjon.no osv. Jeg husker ikke navn så godt, brukte jo over et halvt år på å klare å memorere navna på folk i klassen. Men ansikter kjenner jeg igjen i de neste 5-6 årene uansett om jeg bare har sett dem engang.

Lenke til kommentar
Eneste som så bra ut var det du kalte venoms. Resten så ikke så bra ut. Men sånne stenger mellom øra ser kult ut, vurdert det?

Tipper du mener industrial. Ja, det har jeg vurdert. Men jeg er usikker da de ofte kan grave seg ned i ørebrusken med mindre det er helt flatt der oppe.

Lenke til kommentar
Arg jeg får så lyst til å slå meg selv i hodet med gjenstander til jeg besvimer. Seriøse søvnproblemer pågang her....

 

Er ikke eneste jeg har ikke sovet en hel natt på 2-3 måndter. Jeg legger meg også ligger jeg der til 4 om morgenen også sover jeg til 5 hvor jeg bråvåkner og klarer ikke å sove lenger.

 

Kjenner du meg IRL? K... jaja da var det nok en person blant noen tusen jeg kjenner.

 

@Wildheart, kan ikke navna på sånne ting, men silje i klassen har det og det ser rått ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...