Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Piercinger burde være velplassert og ikke de typiske, nese, tunge og navle stedene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva syns folket om piercinger? Jeg har blitt tilbudt gratis piercing i et studio framover. tunga, navlen, dåsa, nipplene, kanskje leppene... ørene ofc, men ikke sånn utvidende skivegreier, ugh. også sånn et sted i fjeset mellom nasa og kinnet og leppa:3 dunno hva det området heter. kombiner dette med svart hår, erkenorsk hud og en noe metall-inspirert garderobe så er man i boks^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Akkurat i nesa kan være litt fint. Men ikke midt på kjakan, det ser uhorvelig malplassert ut. et annet sted som er fint er i overleppa på en av sidene - greier ikke helt forklare, men ikke i munnviken men litt oppafor Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva syns folket om piercinger? Jeg har blitt tilbudt gratis piercing i et studio framover. Erhm... hvorfor? Hva syns folket om piercinger? Jeg har blitt tilbudt gratis piercing i et studio framover. tunga, navlen, dåsa, nipplene, kanskje leppene... ørene ofc, men ikke sånn utvidende skivegreier, ugh. også sånn et sted i fjeset mellom nasa og kinnet og leppa:3 dunno hva det området heter. kombiner dette med svart hår, erkenorsk hud og en noe metall-inspirert garderobe så er man i boks^^ Man må bare passe på så man ikke er ''gul og radioaktiv'' Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Akkurat i nesa kan være litt fint. Men ikke midt på kjakan, det ser uhorvelig malplassert ut. et annet sted som er fint er i overleppa på en av sidene - greier ikke helt forklare, men ikke i munnviken men litt oppafor Piercing på kjakan, as in på haken? Eller tenker jeg på feil ord nå? xP lolidude: wtf? gul og radioaktiv? jeg tok den ikke... Endret 24. august 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Så ikke hold noen tale. Det gjorde ikke jeg og ingen så rart på meg for det. Men jeg skal holde tale, ifølge mine foreldre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjakan er kjaken, ikke haka som er haken Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hva syns folket om piercinger? Jeg har blitt tilbudt gratis piercing i et studio framover. Erhm... hvorfor? Har kommet en ny lærling. Jeg har hatt i navlen, og den ble revet ut. Og tunga kunne jeg faktisk tenk meg, men da venoms. Dvs to på hver side og ikke en sentrert i midten. Men det er jo så mye annet jeg vil ha også. Tenker på følgende: Nape Madison - selv om jeg har hatt det Venoms Sideburns Industrial Microdermals bak øret Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Har du layman terms for den lista det også eller? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg vet hvor jeg ville hatt den i alle fall. Nemlig ingen steds. Har aldri vært fan av verken piercing eller tatoveringer. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tenkte på det samme, AltF4. Sitter som et stort spørsmålstegn her. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kunne ikke tenke meg å ha selv jeg heller. Piercing, that is. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Litt selvmotsigende å spørre hvermann om tips til piercing-lokasjoner, for så å legge ut en liste med navn som sier oss absolutt nada? Jeg vil forresten ha okse-piercing. Endret 24. august 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Madison = Bryst/halsgrop. Nape = Nakke. Sideburns = Rett ved øret. Surface. Microdermals = Implantater som ser ut som piercinger, men du kan ha en og en. Jeg har hatt det på brystet. Venoms = to på hver side av tunga. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Det var grimmt! BLEGH! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har selvfølgelig moret meg med tanken om tatovering, men har kommet til den konklusjonen at siden jeg går rundt og tegner alle andre steder så har jeg ikke bruk for å tegne på meg selv. ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I dag la jeg merke til at jeg kjenner igjen utrolig mange personer jeg ikke vet hvem er, fant ut at det flokker med folk fra diskusjon.no rundt omkring, deriblant en IT ansvarlig på skolen, folk fra diverse klasser på skolen, folk jeg møter på gata osv. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 I dag la jeg merke til at jeg kjenner igjen utrolig mange personer jeg ikke vet hvem er, fant ut at det flokker med folk fra diskusjon.no rundt omkring, deriblant en IT ansvarlig på skolen, folk fra diverse klasser på skolen, folk jeg møter på gata osv. ITfyren på skolen? Regner med at du mener Pac-man/Jon Ivar. ^__^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Eneste som så bra ut var det du kalte venoms. Resten så ikke så bra ut. Men sånne stenger mellom øra ser kult ut, vurdert det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå