Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Sacred 2 var awesome. Diablo 2 følelse for the win. Eneste jeg ikke skjønner er hvordan jeg dual-weilder. Jeg har puttet to sverd inn i våpenplassene, men har bare et sverd i hånden.. :hmm:

Lenke til kommentar

"En uke etter at et egg er befruktet, stiger nivået av hormonet HCG i kvinnens urin kraftig. Graviditetstesten er lagd slik at det kommer en tydelig strek i resultatvinduet hvis kvinens urin inneholder HCG"

 

:hmm:

 

Edit: Jeg skulle finne noe i naturfagsboka. Jeg åpner den og prøver å trykke "CTRL+F" på noen imaginære taster for å skrive inn et søkeord. Har jeg brukt for mye tid på PC'en? :blink:

 

Og forresten Snorre, dine ukentlige filmanbefalinger er heller manglende. Oppdatere please!

Endret av Error
Lenke til kommentar
Hvem er Otto Jespersen? Høres ut som en politiker.
Er det han som Mokko hotlinket til? Han har jeg jo sett på TV. :p

Så da visste jeg hvem han var likevel.

Benny slo (nesten) til igjen! :D

 

Pcen min gikk i stykker uka etter at garantien gikk ut... :S

Du har vel fortsatt reklamasjonsrett? :)

 

 

Må mekke meg noe kaffe, så er det perfekt.

Husk at det er koffein i kaffien då ;)

 

 

Det er få som egentlig vet det, men alle moderatorer på innlegg.no er egentlig hobitter. Grunnen til at Gamer.no og Mediehuset Digital har valgt å "ansette" hobitter til moderatorstillingene er selvfølgelig vårt gode og lune humør. Finnes ingen skapninger med bedre humør enn oss hobitter. De prøvde først å ansette et par dverger, men de tok seg så godt betalt. Vi hobitter er vandt til å jobbe på dugnad, så ingen problem der. Og hvis noen lurer. Telenors kundetelefon er betjent av alver. De er veldig miljøvennlige, men stakkarene kan jo ikke noe om teknologi.

Og som med dvergar, er det lettare å stable fleire inn i dei små cellene på Mediehuset :ph34r:

 

 

Og i dag har eg vore å forhåndsstemt, så då er det unnagjort!

Lenke til kommentar
Er det mulig å ikke legge merke til Eplefe, egentlig? ^_^

Er det mulig for deg å ikke legge merke til noen av det motsatte kjønn, egentlig? ^_^

 

Trøøøtt, fikk ikke sove i natt.

 

 

Siden Snorre er her, vil jeg spørre han om et godt navn på en spillkanal på Youtube?

Hva med... ehh.... uhm... Hardcoregamer? 8)

Endret av lolidude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...