PootieTang Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skulle ikke det være en hemmelighet? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Sacred 2 var awesome. Diablo 2 følelse for the win. Eneste jeg ikke skjønner er hvordan jeg dual-weilder. Jeg har puttet to sverd inn i våpenplassene, men har bare et sverd i hånden.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Også er dere glad i å røyke pipe og å ta dere en "pint" med øl/mjød i ny og ne. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 http://www.itavisen.no/821233/tilbakekalle...er-dvd-spillere ^_^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Da har man bestilt seg et komplett sett med maskinvare til bygging av ny pc. Skal ha alt nytt. Kommer til å bli bra. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) "En uke etter at et egg er befruktet, stiger nivået av hormonet HCG i kvinnens urin kraftig. Graviditetstesten er lagd slik at det kommer en tydelig strek i resultatvinduet hvis kvinens urin inneholder HCG" Edit: Jeg skulle finne noe i naturfagsboka. Jeg åpner den og prøver å trykke "CTRL+F" på noen imaginære taster for å skrive inn et søkeord. Har jeg brukt for mye tid på PC'en? Og forresten Snorre, dine ukentlige filmanbefalinger er heller manglende. Oppdatere please! Endret 24. august 2009 av Error Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Det er en bakterie, lol. Og det skrives hCG. Endret 24. august 2009 av HCG Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Lololololol, win win win. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Epic. Win. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Internett ruler! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 På så kort tid også. O.o Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hvem er Otto Jespersen? Høres ut som en politiker. Er det han som Mokko hotlinket til? Han har jeg jo sett på TV. Så da visste jeg hvem han var likevel. Benny slo (nesten) til igjen! Pcen min gikk i stykker uka etter at garantien gikk ut... :S Du har vel fortsatt reklamasjonsrett? Må mekke meg noe kaffe, så er det perfekt. Husk at det er koffein i kaffien då Det er få som egentlig vet det, men alle moderatorer på innlegg.no er egentlig hobitter. Grunnen til at Gamer.no og Mediehuset Digital har valgt å "ansette" hobitter til moderatorstillingene er selvfølgelig vårt gode og lune humør. Finnes ingen skapninger med bedre humør enn oss hobitter. De prøvde først å ansette et par dverger, men de tok seg så godt betalt. Vi hobitter er vandt til å jobbe på dugnad, så ingen problem der. Og hvis noen lurer. Telenors kundetelefon er betjent av alver. De er veldig miljøvennlige, men stakkarene kan jo ikke noe om teknologi. Og som med dvergar, er det lettare å stable fleire inn i dei små cellene på Mediehuset Og i dag har eg vore å forhåndsstemt, så då er det unnagjort! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Og forresten Snorre, dine ukentlige filmanbefalinger er heller manglende. Oppdatere please! Will do! Ikke se bort ifra at det kommer en i løpet av uken. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Siden Snorre er her, vil jeg spørre han om et godt navn på en spillkanal på Youtube? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Einride: Holdkjeftholdkjeftholdkjeftholdkjeft. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hehe. Sorry, Benny. Vanskelig å holde kjeft når du heile tida kommer med nye gullkorn ^_^ Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Tøff kjedereaksjonsgreie på Tv Norge nå. Alltid vært fasinert av det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Er det mulig å ikke legge merke til Eplefe, egentlig? ^_^ Er det mulig for deg å ikke legge merke til noen av det motsatte kjønn, egentlig? ^_^ Trøøøtt, fikk ikke sove i natt. Siden Snorre er her, vil jeg spørre han om et godt navn på en spillkanal på Youtube? Hva med... ehh.... uhm... Hardcoregamer? 8) Endret 24. august 2009 av lolidude Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Lolidude, jeg tror vi begge vet svaret på det. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Og der var TPB stengt. Er du helt sikker? Skulle de stenge så fort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå