psyched Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Sosiologi er noe av det særeste jeg har vært med på. Vi satt i en time i dag og diskuterte om man var del av et sosialt system når man sto i butikkøen. Flere ment at køen kunne ha en varighet, og at man derfor sto der en stund var et strålende argument. Det at alle i køen utfylte en rolle og fulgte uformelle normer var tydeligvis også veldig interessant. Når jeg står i kø er jeg mer interessert i å betale for varene mine. I morgen bytter jeg til IT. Jeg synes det høres super gøy ut Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Oh! Oh! New blog! http://www.gamereactor.no/blog/Majesty/20692/#comments Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Ah, jeg forstår. Dere har sikkert flere begrensninger på hvilke fag dere kan velge innenfor hvert studieområde. Jeg har Samfunnsfag og språk jeg også, men kan velge fritt innenfor det området i tillegg til ett fag fra realfagsområdet. Derfor går jeg for IT. Jeg missunner deg. Det er en av ulempene ved å bo i en småby; verken elektro eller m&k er mulige valg uten fire timer buss om dagen! Edit: iharal3: "som logiskt nok" - skal ikke være noen t der. Endret 24. august 2009 av Laland Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ah, jeg forstår. Dere har sikkert flere begrensninger på hvilke fag dere kan velge innenfor hvert studieområde. Jeg har Samfunnsfag og språk jeg også, men kan velge fritt innenfor det området i tillegg til ett fag fra realfagsområdet. Derfor går jeg for IT. Jeg missunner deg. Det er en av ulempene ved å bo i en bakke med hus; verken elektro eller m&k er mulige valg uten fire timer buss om dagen! Edit: iharal3: "som logiskt nok" - skal ikke være noen t der. Fixd og takk for rådet : ) Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Error: http://open.spotify.com/album/21raWuBXH1DEFFsMVmJ5tN Hmm, muligens jeg skal ta utgangspunkt i faktainformasjonen jeg får fra Black Debbath... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Legg særlig vekt på Datidens Black Debbath. Ibsen var karismatisk, og det er jug at han var tjukk!Han hadde rå dyrisk sjarme og et digert beist av en kukk Albumet er faktisk et bestillingsverk fra de som hadde med Ibsen-året å gjøre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 (endret) @iharal3: Bor Laland virkelig i en bakke med hus? Hva er han, en Hobbit? @Laland: Blir du påtvunget Sosiologi :o ? Kondolerer virkelig. Finnes ikke noe mer latterlig fag enn det. Edit: God Kveld forresten. Det ble en lang dag på skolebenken for meg i dag. Endret 24. august 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Simpsons på TV, pølse og pommes frites med ost, salat og sprøløk og PCen på bordet foran meg. Fy faen, dette er livet. B) Må mekke meg noe kaffe, så er det perfekt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Project Natal - SIKLE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 @iharal3: Bor Laland virkelig i en bakke med hus? Hva er han, en Hobbit? Ja. Ja, det gjør jeg. @Laland: Blir du påtvunget Sosiologi :o ? Kondolerer virkelig. Finnes ikke noe mer latterlig fag enn det. Ja. Ja, det gjør jeg. Skal krangle litt med læreren, though. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 GWAR er endelig på Spotify! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Eplefe: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14250850 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Project Natal - SIKLE! Meh, virker ikke som noe for meg. Likte aldri Sonys Eye-Toy spill, og dette er vistnok bare en avansert versjon av det når det kommer til spill i det minste, men Milo-konseptet virker interresant, dog ikke nok til å retferdiggjøre bruken av flere tusen kroner. @Hobbiten: Krysser fingrene for at du slipper det tullfaget der. Bare krangl i vei. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Slipper nok ikke faget (da får jeg ikke karakter, og ei heller vitnemål!), men skal gjøre det så vanskelig for læreren min som overhodet mulig. Heldigvis kan jeg improvisere og er i besittelse av et vokabular hun ikke kommer til å vente! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Enig med Rider her gitt, jeg har aldri helt skjønt fascinasjonen for å selv delta aktivt i spillet. Og jeg klarer å bruke en kontroller og jeg henger heller her enn å snakke med denne Milo, så får meg kan det være det samme. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Så faktisk Eplefe på Torgalmeningen i dag mens jeg var på vei til skolen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skal nok ha Natal, men først og fremst Xbox 360. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Er det mulig å ikke legge merke til Eplefe, egentlig? ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Og der var TPB stengt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Det er få som egentlig vet det, men alle moderatorer på innlegg.no er egentlig hobitter. Grunnen til at Gamer.no og Mediehuset Digital har valgt å "ansette" hobitter til moderatorstillingene er selvfølgelig vårt gode og lune humør. Finnes ingen skapninger med bedre humør enn oss hobitter. De prøvde først å ansette et par dverger, men de tok seg så godt betalt. Vi hobitter er vandt til å jobbe på dugnad, så ingen problem der. Og hvis noen lurer. Telenors kundetelefon er betjent av alver. De er veldig miljøvennlige, men stakkarene kan jo ikke noe om teknologi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå