Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Sosiologi er noe av det særeste jeg har vært med på. Vi satt i en time i dag og diskuterte om man var del av et sosialt system når man sto i butikkøen. Flere ment at køen kunne ha en varighet, og at man derfor sto der en stund var et strålende argument. Det at alle i køen utfylte en rolle og fulgte uformelle normer var tydeligvis også veldig interessant. Når jeg står i kø er jeg mer interessert i å betale for varene mine.

 

I morgen bytter jeg til IT.

Jeg synes det høres super gøy ut :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, jeg forstår. Dere har sikkert flere begrensninger på hvilke fag dere kan velge innenfor hvert studieområde. Jeg har Samfunnsfag og språk jeg også, men kan velge fritt innenfor det området i tillegg til ett fag fra realfagsområdet. Derfor går jeg for IT.

Jeg missunner deg. Det er en av ulempene ved å bo i en småby; verken elektro eller m&k er mulige valg uten fire timer buss om dagen!

 

Edit: iharal3: "som logiskt nok" - skal ikke være noen t der.

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Ah, jeg forstår. Dere har sikkert flere begrensninger på hvilke fag dere kan velge innenfor hvert studieområde. Jeg har Samfunnsfag og språk jeg også, men kan velge fritt innenfor det området i tillegg til ett fag fra realfagsområdet. Derfor går jeg for IT.

Jeg missunner deg. Det er en av ulempene ved å bo i en bakke med hus; verken elektro eller m&k er mulige valg uten fire timer buss om dagen!

 

Edit: iharal3: "som logiskt nok" - skal ikke være noen t der.

Fixd og takk for rådet : )

Lenke til kommentar
Project Natal - SIKLE!

Meh, virker ikke som noe for meg. Likte aldri Sonys Eye-Toy spill, og dette er vistnok bare en avansert versjon av det når det kommer til spill i det minste, men Milo-konseptet virker interresant, dog ikke nok til å retferdiggjøre bruken av flere tusen kroner. :(

 

@Hobbiten: Krysser fingrene for at du slipper det tullfaget der. Bare krangl i vei. :)

Lenke til kommentar

Det er få som egentlig vet det, men alle moderatorer på innlegg.no er egentlig hobitter. Grunnen til at Gamer.no og Mediehuset Digital har valgt å "ansette" hobitter til moderatorstillingene er selvfølgelig vårt gode og lune humør. Finnes ingen skapninger med bedre humør enn oss hobitter. De prøvde først å ansette et par dverger, men de tok seg så godt betalt. Vi hobitter er vandt til å jobbe på dugnad, så ingen problem der. Og hvis noen lurer. Telenors kundetelefon er betjent av alver. De er veldig miljøvennlige, men stakkarene kan jo ikke noe om teknologi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...