Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, det blir jeg. Var oppe til nær halv tre igår, og var alikevel ikke i nærheten av trøtt på skolen idag. Det var herlig!

jeg starter 8.15 hver dag.. minimun 6 timer hver dag.. pga idiotisk tid og starte på må jeg ta en buss som går 30 min før, noe som resulterer i at jeg må opp kl 6 hver dag, og derfor legge meg ca kl 11 hver dag, klager ikke.. men må si jeg savner vg1 og vg2 :whistle:

Lenke til kommentar
jeg starter 8.15 hver dag.. minimun 6 timer hver dag.. pga idiotisk tid og starte på må jeg ta en buss som går 30 min før, noe som resulterer i at jeg må opp kl 6 hver dag, og derfor legge meg ca kl 11 hver dag, klager ikke.. men må si jeg savner vg1 og vg2 :whistle:

Jeg begynner 8, og er derfor nødt til å reise hjemmenifra kl. 6. Det er ikke noe gøy.:(

Lenke til kommentar
Nei, jeg får ta meg en paracet og begynne på middag.

 

Sa ja til å jobbe imorgen, storbarnsavdeling igjen. Jeg gleder meg!

 

Mye legemidler Altf4? Du burde heller ta ibux hvis du tar det ofte. Er snillere mot blodet og leveren.

 

Men ibux kan gi mye farligere bivirkninger.

 

Du burde uansett holde deg unna piller.

Lenke til kommentar

Sosiologi er noe av det særeste jeg har vært med på. Vi satt i en time i dag og diskuterte om man var del av et sosialt system når man sto i butikkøen. Flere ment at køen kunne ha en varighet, og at man derfor sto der en stund var et strålende argument. Det at alle i køen utfylte en rolle og fulgte uformelle normer var tydeligvis også veldig interessant. Når jeg står i kø er jeg mer interessert i å betale for varene mine.

 

I morgen bytter jeg til IT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...