lolidude_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Hva med Eeeemiiii Møkkdåååneld? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Haha. Hadde helt glemt hun. Hater henne også forsåvidt. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Faen, har ikke spist i hele dag også er det ikke mat i huset! Magen brumler <_< Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 God dag folkens I dag skal jeg gjøre lekser (meh) og game (yeh)! Skolen var faktisk ganske grei i dag, og jeg har vel hatt det greit. Hvordan har deres dag vært? http://open.spotify.com/track/1wXDBgblzQN7naIA5MU9RO Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Fire timers skoledager på mandager kan jeg bli vandt med! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skolen var faktisk ganske grei i dag, og jeg har vel hatt det greit. Hvordan har deres dag vært? U.s er alltid greit. Fire timers skoledager på mandager kan jeg bli vandt med! Men det blir du vel ikke? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jo, det blir jeg. Var oppe til nær halv tre igår, og var alikevel ikke i nærheten av trøtt på skolen idag. Det var herlig! Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Skolen var faktisk ganske grei i dag, og jeg har vel hatt det greit. Hvordan har deres dag vært? U.s er alltid greit. Løgn. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Ok, jeg mente at dere ikke kunne ha 4 timer skole hver eneste mandag? Skolen var faktisk ganske grei i dag, og jeg har vel hatt det greit. Hvordan har deres dag vært? U.s er alltid greit. Løgn. Nope, du som er smart og på vgs-nivå kan bare cruise gjennom hele u.s uten å klage. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Nei, jeg får ta meg en paracet og begynne på middag. Sa ja til å jobbe imorgen, storbarnsavdeling igjen. Jeg gleder meg! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Faen, har ikke spist i hele dag også er det ikke mat i huset! Magen brumler <_<Jeg spiste en hamburger og en pølse med masse tilbehør på begge deler. Etter skolen. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Jo, det blir jeg. Var oppe til nær halv tre igår, og var alikevel ikke i nærheten av trøtt på skolen idag. Det var herlig! jeg starter 8.15 hver dag.. minimun 6 timer hver dag.. pga idiotisk tid og starte på må jeg ta en buss som går 30 min før, noe som resulterer i at jeg må opp kl 6 hver dag, og derfor legge meg ca kl 11 hver dag, klager ikke.. men må si jeg savner vg1 og vg2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Starter klokken 14.15 imorgen. Det kan jeg definitivt leve med. Skal da være på skolen til 16.50. Startet kl. 08.15 idag, og etter kun to timer med søvn, så var jeg mer i sjokk når jeg stod opp, så det var ikke så ille. Skolen virker awesome, timeplanen og lærerne likeså. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Da var man i Sverige! Sitter på hotellrommet nå (fant faktisk et hotell som tillater hunder) med laptopen min. Kos med trådløst nett. <3 Da var man i Sverige! Sitter på hotellrommet nå (fant faktisk et hotell som tillater hunder) med laptopen min. Kos med trådløst nett. <3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Nei, jeg får ta meg en paracet og begynne på middag. Sa ja til å jobbe imorgen, storbarnsavdeling igjen. Jeg gleder meg! Mye legemidler Altf4? Du burde heller ta ibux hvis du tar det ofte. Er snillere mot blodet og leveren. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 jeg starter 8.15 hver dag.. minimun 6 timer hver dag.. pga idiotisk tid og starte på må jeg ta en buss som går 30 min før, noe som resulterer i at jeg må opp kl 6 hver dag, og derfor legge meg ca kl 11 hver dag, klager ikke.. men må si jeg savner vg1 og vg2 Jeg begynner 8, og er derfor nødt til å reise hjemmenifra kl. 6. Det er ikke noe gøy. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Nei, jeg får ta meg en paracet og begynne på middag. Sa ja til å jobbe imorgen, storbarnsavdeling igjen. Jeg gleder meg! Mye legemidler Altf4? Du burde heller ta ibux hvis du tar det ofte. Er snillere mot blodet og leveren. Men ibux kan gi mye farligere bivirkninger. Du burde uansett holde deg unna piller. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Stikker og spiller fotball. Snakkes. B) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. august 2009 Rapporter Del Skrevet 24. august 2009 Sosiologi er noe av det særeste jeg har vært med på. Vi satt i en time i dag og diskuterte om man var del av et sosialt system når man sto i butikkøen. Flere ment at køen kunne ha en varighet, og at man derfor sto der en stund var et strålende argument. Det at alle i køen utfylte en rolle og fulgte uformelle normer var tydeligvis også veldig interessant. Når jeg står i kø er jeg mer interessert i å betale for varene mine. I morgen bytter jeg til IT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå