Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google oversetting er gøy.

Skulle oversette en sak til en amerikaner om noe som skjer rett der jeg bor.

Save the scaffolding will race

 

 

Politiet har stengt to felt i Fjøsangerveien. The police have closed two fields in Fjøsangerveien. De frykter at stillaset kan rase ut i veien. They fear that the scaffold can race out of the way.

 

 

 

To felt i sørgående retning er stengt ved 14.15-tiden. Two fields in the southbound direction is closed by 14.15 times.

 

- Brannvesenet er på stedet og forsøker å sikre stillaset med stropper, sa operasjonsleder Ragnar Lyssand ved Hordaland politidistrikt. - Fire is in place and try to secure the scaffold with the straps, said operasjonsleder Ragnar Lyssand at Hordaland police district.

 

Stillaset skal ha løsnet øverst på høyblokken i Solheimsgaten 72. The scaffold should have released the top of the høyblokken in Solheim Gaten 72

 

- Vi har varslet de som er ansvarlige for stillaset, sa Lyssand. - We have notified those responsible for the scaffolding, "said Lyssand.

 

Politiet dirigerte trafikken på stedet. Police direct traffic at the site.

 

Ved 15-tiden skal det løse stillaset være under kontroll igjen. At the 15-time will it solve the scaffold to be under control again.

 

- Det er ikke lenger fare for at det raser. - It is no longer a danger that it breeds. Veien er åpnet igjen, sier operasjonsleder Øystein Jarland ved Hordaland politidistrikt. The road is opened again, "operasjonsleder Øystein Jarland at Hordaland police district.

Orginalen

Endret av GhostViper
Lenke til kommentar
Yay! Nummer en på visninger og to på innlegg! :p

Ingen bryr seg.

 

du ligger ikje så langt unna nr 1.

Ingen bryr seg.

 

Jeg var nr1 på innlegg i noen få timer :p

Ingen bryr seg.

 

Jeg hadde 150 innlegg de første 24 timene etter jeg registrerte meg, og allikevel var jeg nr 2. :-/

Ingen bryr seg.

Lenke til kommentar

Edit: Greide å svare på et innlegg på første side av tråden. Pytt sann. Lightningwolf som forklarte hvorfor han begynte å henge her fra begynnelsen av. Nettopp fordi han ikke fikk innpass i SO @ diskusjon.no.

 

Haha. SO ja. Stedet for brukerne som kjente hverandre "IRL" (aka in real life) og likte å baksnakke hverandre over messenger. Et evig store strev og røre det der. SO-gjengen løste seg med stort hell (eller ulykke, kommer ann på øynene som ser) opp etter at siste SO ble stengt, og DNFK ble opprettet.

 

Håper imidlertid stemningen og miljøet her kan holde seg noe bedre enn hva var sant for Siste Ordet @ diskusjon.no.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Yay! Nummer en på visninger og to på innlegg! :p

Ingen bryr seg.

 

du ligger ikje så langt unna nr 1.

Ingen bryr seg.

 

Jeg var nr1 på innlegg i noen få timer :p

Ingen bryr seg.

 

Jeg hadde 150 innlegg de første 24 timene etter jeg registrerte meg, og allikevel var jeg nr 2. :-/

Ingen bryr seg.

Rart hvordan du kan tale for alle.. Og statistikk er alltid moro! :) Bare se her:

 

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...